Varaudu ennalta varkauteen tai puhelimen katoamiseen näin:
Kytke päälle älypuhelimesi etähallintaominaisuus, jos tällainen löytyy – esimerkiksi iOS:lle Find my iPhone tai Androidille Paikanna puhelin. Jos puhelimesi on kadoksissa esimerkiksi kotona tai työpaikalla, saat etähallinnan avulla kytkettyä puhelimeen merkkiäänen etsinnän helpottamiseksi.
Huolehdi, että sim-kortin pin-koodi on turvallinen, eikä helposti arvattava. Yllättävän monella suomalaisella pin-koodi on edelleen neljä nollaa tai 1234. Aika usein se on myös syntymäaika, joka on helppo selvittää vaikkapa Facebookista.
Pin-koodi suojaa liittymää, mutta kytke päälle myös puhelimen oma suojauskoodi tai sormenjälkitunnistus, joka suojaa itse luurin sisältämiä tärkeitä tietoja.
Varmista, että puhelin menee automaattisesti lukitustilaan, jolloin sen sisältöön ei pääse niin helposti käsiksi.
Muista varmuuskopioida puhelimen sisältö, totta et menetä esimerkiksi kaikkia rakkaita valokuviasi varkauden myötä. Tähän kätevin tapa on pilvipalvelun käyttö.
Näyttölukko PIN tärkein aina vouhkataan simpin
näyttölukko
hohhoijaa-
4
<50
Vastaukset
- eiymmärrä
Miten SIMINPIN suojaa liittymää jos olet saanut näytön auki? eiku soittelemaan
- kylläseauttaa
Jos luuri on sammutettuna ei sillä voi soittaa sen omistajan kustannuksella jos pin-koodikysely on päällä..
- ainapäällä
on 24h päällä A I N A kerran kuussa käynnistä uudelleen
Minä olen käyttänyt pin-koodina vanhaa pankkikortin tunnuslukua. Sen muistaa, eikä kukaan voi sitä mitenkään selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575715
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263464- 652397
- 372039
- 331812
- 421789
- 1041720
- 211616
- 271452
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!361359