Mikä se sellaanen huutokauppa on jossa tavaraa ei myydään eniten tarjoavalle vaan myyjä voi huutokaupan päättyessä harkita myyrä vai ei? Oikea huutokauppaa on lähtöhinta ja siitä alkaa huudot ja korkein tarjous hyväksytään. Kun on itse aloittanut hintojen polkemisen pitäisi ymmärtää että on markkinasuossa jota sanotaan deflaatioksi, alenevan hinnan suo. Miksi ostaa hyvä lomaosake tänään kun voit saada sen huomenna halvemmalla? Linkki deflaatiosta yleissivistykseksi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Deflaatio
Nyt yrität myydä fantastisen hienoa osaketta viikko 33 Ähtäristä jossa huutohinta alkaen 100 eur mutta ei myydä eniten tarjoavalle. Kyllä erkkikin ymmärtää ettei tällaista huutoa kannate tehdä sillä tämä ei ole huutokauppaa ja sen tuomaa jännitystä. Jännitys on suuri osa huutokauppakulttuuria, saanko tuotetta vai en, mikä on korkein summa mitä vastapeluri huutaa.
https://huutokaupat.com/1170321
Tällä ilmoituksella myyjä Savon Rakennustekniikka ainoastaan kertoo että eivät usko itsekään viikosta saatavan kuin satasia. Tämä viikohan on heidän oma viikkonsa. Miksi kenenkään pitäisi laittaa omia hyviä viikkoja tämän toimijan kautta huutokaupat sivustolle myyntiin kun päätelmänä heidän omaan ilmitukseen viitaten on että saat vain satasia ja siitä puolet ilmoittajalle. Tämä Ähtärin vikko 33 on kyllä oikeasi hyvä ja arvokas viikko. Parempi tapa päästä eroon lomaosakkeesta on tori palvelussa annetaan ilmaiseksi. Sama lopputulos, paitsi saat hyvän mielen antamisesta.
huutokaupat
kakaduu
2
100
Vastaukset
- khhgcxhjk
Kai sitä nyt omia mökkejä saa myydä 😂
mikä näitä ilmeisiä vaivaa❤️❤️❤️
miksi ihmeessä löisin omiani torissa - kjhjjhgvbj
möisin 😍 korjaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882