90% tupakoitsioista kuolee.
Tupakointi
10
178
Vastaukset
- tyhmäväite
ja loput 10% elää ikuiseksi vai?
- adsfvs
Kyllä kuolijoistakin sata prosenttia jatkaa olemassaoloaan ikuisesti, hornassa tai taivaassa. Paikan saa valita, mutta ei enää kuolemansa jälkeen.
- gswrtgwsrt
Eiku kymmenesosa temmataan tuuliin ja pilviin ennenku ehtivät kuolla https://fi.wikipedia.org/wiki/Ylöstempaus
adsfvs kirjoitti:
Kyllä kuolijoistakin sata prosenttia jatkaa olemassaoloaan ikuisesti, hornassa tai taivaassa. Paikan saa valita, mutta ei enää kuolemansa jälkeen.
Ei se valinta ole. Kolikolla menee, fifty/sixty.
- pekkaerkki
Tämän tiedon valossa pitääkin aloittaa, hyvät mahdollisuudet elää ikuisesti
- Kkkkdfdf
Kuntoilijoista ja urheilioista 100% kuolee.
- tarkkanaollapittää
Ennen sanottiin jos syö voita niin varmasti kuolee.
- andrukela-
tupakka poistaa kivekset
- onkohuuhaata
Miten?
Joitakin kyymmeniä vuosia olen yrittänyt, eikä vaan toimi tuo juttusi.
- Pitäis.olla.helppo
Aloitajalle kysymys. Arvaa kuinka moni niistä jotka ei tupakoi kuolee?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744989Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.123378Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242680Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251170Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra52897