Hua Hiniläisen lento kapteenin kaavat

KrunikanVili

Täällä palstoilla esiintyy ilmailun asiantuntijana Suomessa, Sossun ja Kelan elättinä, asuva itseopiskellut lento kapteeni NumBall, joka parhaiten tunnetaan lerppa kutsumanimestään, jonka on ansaitusti ansainnut.
Tämä NumBallSenseilerppa esitti oman kaavansa lentokoneen kitkasta, joka osottautui kuitenkin hänen viimeiseeen baarista uloslentoon laadituksi kaavaksi!!!
Tuossa selkeästi laskettu NumBallisenseilerpan lentokitka, lentäessään baarista ulos!!!
Laskennasta on aikaa jo kauan, koska lerppa ei baariin sisälle ole päässyt enää kymmeneen vuoteen.
Lentokoneen ilmanvastuksen kanssa, sillä ei ole mitään tekemistä, lerpan kaavat ovat lerpan kaavoja!!!
Mielenkiintoista olisi tietää millä kaavoilla LENTO KAPTEENILERPPA laskee normaalit lenovastusarvot( profiilivastus, indusoitu vastus, painevastus, kitkavastus, muotovastus, interferenssivastus)???
Vastauksen toki tiedätte itseoppineella ja itse itsensä nimittäneellä yhteiskunnan laitapuolenkulkija lerpalla ei ole tiedossa mitään lentämisen aerodynamiikkaan liittyviä kaavoja, puhumattakaan niiden käytöstä ja soveltamisesta eri siipiprofiileille ja mitä vaikuttavat esim. vortex generaattorit noihin vastuksiin!!!

54

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KrunikanVili

      Luin tuossa myös Kerosen artikkelin että Hua Hinissä ei ole venäläisiä, joten aiempi 10.000 sanan kirjoitukseni maffista sun muusta minun täytynee anteeksi pyytäen perua.

      Muuten aionkin tämän päivän taasen nääs ajatella Senseitä ja Lerppaa koska en ole thaimaassa.

      • KrunikanVili

        Persläpilerppa jälleen varastanut nimimerkkini!!!
        Varastaminen kuuluu lerpan normaalielämään Suomessa, jossa haaveilee Thaimaasta yötä päivää, tietysti kadehtien meitä, joilla on varaa matkailla Thaimaassa!!!


      • KrunikanVili
        KrunikanVili kirjoitti:

        Persläpilerppa jälleen varastanut nimimerkkini!!!
        Varastaminen kuuluu lerpan normaalielämään Suomessa, jossa haaveilee Thaimaasta yötä päivää, tietysti kadehtien meitä, joilla on varaa matkailla Thaimaassa!!!

        Minua kismittää kovasti tämä nimimerkkivarkaus voi voi kuinka minua kismittää.

        Minulla on varaa matkailla Thaimaassa vaan juuri nyt en ole Thaimaassa.

        Kismittää myös kun meitä kadehditaan ja haaveillaan.


      • KrunikanVili
        KrunikanVili kirjoitti:

        Minua kismittää kovasti tämä nimimerkkivarkaus voi voi kuinka minua kismittää.

        Minulla on varaa matkailla Thaimaassa vaan juuri nyt en ole Thaimaassa.

        Kismittää myös kun meitä kadehditaan ja haaveillaan.

        NumBallilerppa tavallisessa toiminnassaan, varkaana!!!


      • KrunikanVili
        KrunikanVili kirjoitti:

        NumBallilerppa tavallisessa toiminnassaan, varkaana!!!

        Rakkaat auttakaa mua, varkaana Numbsu.

        2010 auta edes sinä minua, kun olet lentäjän isä ja kunkku.

        Pidetään veljet yhtä, nyt on syytä puhaltaa samaan hiileen.


      • hehehehee
        KrunikanVili kirjoitti:

        Rakkaat auttakaa mua, varkaana Numbsu.

        2010 auta edes sinä minua, kun olet lentäjän isä ja kunkku.

        Pidetään veljet yhtä, nyt on syytä puhaltaa samaan hiileen.

        Lerppa, vaarallisin kitkoista on lerppakitka ja onneksi rahatonna lerppa ei pääse lentämään, joten tuolta vaaralliselta kitkalta säästytään.


      • KrunikanVili
        hehehehee kirjoitti:

        Lerppa, vaarallisin kitkoista on lerppakitka ja onneksi rahatonna lerppa ei pääse lentämään, joten tuolta vaaralliselta kitkalta säästytään.

        Kiitos huru mykket ja paljon, tuo helpotti mieltäni.


    • BangkokRules

      Lerppa oli tuolla moottoripyöräpuolella HondaKurko tms. ja olevinaan lentäjä ja KTM-motoristi. Asui Larussa ja oli lennonjohtajaa olevinaan. Kyrvähti kyllä monista typeryyksistään, kun ei tiennyt mitään ilmailusta. Tai naisista ja prätkistä. Välillä jäi kiinni kaljavarkauksista yms. kuten liikennelentäjillä on tapana.
      Huh huh.

      • 2010unreg

        Lerppa is my life.


      • KrunikanVili

        Kuulehan sinä imbesilli idiootti. Älä jatkuvasti varasta minun nimimerkkiäni. En jätä rankaisemasta sitä, joka nimimerkkini varastaa.


      • Lerppaonlerppaiäti
        KrunikanVili kirjoitti:

        Kuulehan sinä imbesilli idiootti. Älä jatkuvasti varasta minun nimimerkkiäni. En jätä rankaisemasta sitä, joka nimimerkkini varastaa.

        Persläpilerppa jälleen asialla, varkaana, joka on sossupummina olon lisäksi ainoa, mitä osaa!!!


      • Lerppaonlerppaiäti

        Äiteehän minua elättää täällä peräkamarissa. Kiltit sossun tädit ovat myöskin hyvin avuliaita. kerran antoivat ylimääräistä rahaa ja niillä rahoilla ostin paljon käytetyn pumpattavan Barbaran kaverilta. Kyllä elämä on ihanaa.


    • TsortTsuhnije

      Väittääkö joku, ettei rusakkaa kuule Hua Hinissä. ÄLKÄÄ PUHUKO PASKAA, jopa leidarit osaa auttavasti russakkaa, niin on niillä asiakasta.

      Myös tsuhnat osaa venättä, ainakin jos puristaa kurkusta tarpeeksi kovasti ja laittaa kuuman perunan suuhun.

    • Miten voi tuollainen lerppa olla eläkkeellä, hän on ilmiselvästi ilmavoimien paras koelentäjä, siellä luudalla lentäjien osastolla.

      • 63NumBall64

        Resupetteri mikä saa sinut lerpattamaan palstalla, kun katsoo yhteenvetoa mitä olet kirjoittanut 99% on lerpattamista, olet aloittanut vuonna 2017 mitä silloin tapahtui, otit yhteen gismon kanssa, vai mitä etkä ole oikein suosittu pattayalla joskaan ole huoleti ei gismokaan ole suosittu hua hinissä, oletko muuten suomen ensimmäinen ns golf-ammattilainen, nähdään jos tapaillaan, reppana.


      • 63NumBall64
        63NumBall64 kirjoitti:

        Resupetteri mikä saa sinut lerpattamaan palstalla, kun katsoo yhteenvetoa mitä olet kirjoittanut 99% on lerpattamista, olet aloittanut vuonna 2017 mitä silloin tapahtui, otit yhteen gismon kanssa, vai mitä etkä ole oikein suosittu pattayalla joskaan ole huoleti ei gismokaan ole suosittu hua hinissä, oletko muuten suomen ensimmäinen ns golf-ammattilainen, nähdään jos tapaillaan, reppana.

        Muutenkin koko kommenttisi on hieman no omalaatuinen, jokainen suomalainen virrassa ikäluokkaani kuuluva upseeri pääsee eläkkeelle kun 30 vuotta vuotta on palvellut, siis jokainen, asia muuttui 90 alussa kun tuo lakipykälä poistetiin, ja otetiin käyttöön normaalieläkeikä kun tämä tuli veronmaksajille, minulla on muutama kaveri laivastosta, sama homma 30 vuotta ja ulos... joku perustaa yrityksen, joku elää vapaa herrana, kun on taloudellisesti riippumaton, eikö vain reppana, firman tuotoillakaan ei ole niin väliä kun toimeen tulo on turvattu joka tapauksessa...

        sitten on toinen ryhmä, jotka lähtevät naisen puutteessa pattayalle, vaikka heillä ei ole mitään taloudellista pohjaa, joku perustaa ravintolan, toinen lähtee ns. golf ammatilaiseksi, kolmas ostaa baarin, neljäs tekee konsultti hommia suomeen ilman työlupaa, elää osakaslainalla, ja saa isolta pomolta 50 donaa, kuin andy mccoy konsanaan, yhteistä tälle ryhmälle on lähes poikkeuksetta se että ns. businekset ei ole oikein toimineet suomessa, sitten asiaa on kokeiltu virossa sama homma, verottaja ja poliisi kauan peräänhuusi kuten joku viisunikkari joskus kirjoitti, rekisterit on hyvin likaiset, liiketoiminta kieltoja, kilometrin lista luottohäiriöitä, ulosottomieskin nousee seisomaan kun kätellään ulosottoselvityksessä, niillä on tapana tehdä niin kun on ns suuri velallainen, tuo suurvelallisuus tarkoittaa yleensä sitä että tienaisi mitä tahansa koskaan ei ole mahdollista veloista eroon päästä, tiedän muutaman tapauksen ukko on todettu muutaman kerran vuodessa varattomaksi velkaa on yli 30 miljonaa, ja elelee pattayalla osakaslainalla, jos olisi "munaa" perustaisi edes yrityksen tänne, pääomaksi riittää tuo 50.000 euroa hyvin, hommaa itselleen työluvan... toki mahdollisuudet on vähäiset... silloin voisi maksella noilla ison johtajan suorituksilla velkoja, ne pikku hiljaa vähenee... eroon niistä ei pääse silloinkaan, mutta muutaman vuoden kuluttua kun niitä on edes yritetty maksaa haetaan velkajärjestelyä, ja yleensä päästään, muuta osakaslainaan nostamalla velat ei koskaan lyhene mihkään, lisäksi se katsotaan velallisenpakoiluna, ja se on suora este velkajärjestelyyn, ja tuo osakaslaina torpataan joka tapauksessa muutamassa vuodessa, ja sitten pitää taas keksiä uusi pakoilu keino, eikö vain 2010.


      • Upseerinhäpeä---
        63NumBall64 kirjoitti:

        Muutenkin koko kommenttisi on hieman no omalaatuinen, jokainen suomalainen virrassa ikäluokkaani kuuluva upseeri pääsee eläkkeelle kun 30 vuotta vuotta on palvellut, siis jokainen, asia muuttui 90 alussa kun tuo lakipykälä poistetiin, ja otetiin käyttöön normaalieläkeikä kun tämä tuli veronmaksajille, minulla on muutama kaveri laivastosta, sama homma 30 vuotta ja ulos... joku perustaa yrityksen, joku elää vapaa herrana, kun on taloudellisesti riippumaton, eikö vain reppana, firman tuotoillakaan ei ole niin väliä kun toimeen tulo on turvattu joka tapauksessa...

        sitten on toinen ryhmä, jotka lähtevät naisen puutteessa pattayalle, vaikka heillä ei ole mitään taloudellista pohjaa, joku perustaa ravintolan, toinen lähtee ns. golf ammatilaiseksi, kolmas ostaa baarin, neljäs tekee konsultti hommia suomeen ilman työlupaa, elää osakaslainalla, ja saa isolta pomolta 50 donaa, kuin andy mccoy konsanaan, yhteistä tälle ryhmälle on lähes poikkeuksetta se että ns. businekset ei ole oikein toimineet suomessa, sitten asiaa on kokeiltu virossa sama homma, verottaja ja poliisi kauan peräänhuusi kuten joku viisunikkari joskus kirjoitti, rekisterit on hyvin likaiset, liiketoiminta kieltoja, kilometrin lista luottohäiriöitä, ulosottomieskin nousee seisomaan kun kätellään ulosottoselvityksessä, niillä on tapana tehdä niin kun on ns suuri velallainen, tuo suurvelallisuus tarkoittaa yleensä sitä että tienaisi mitä tahansa koskaan ei ole mahdollista veloista eroon päästä, tiedän muutaman tapauksen ukko on todettu muutaman kerran vuodessa varattomaksi velkaa on yli 30 miljonaa, ja elelee pattayalla osakaslainalla, jos olisi "munaa" perustaisi edes yrityksen tänne, pääomaksi riittää tuo 50.000 euroa hyvin, hommaa itselleen työluvan... toki mahdollisuudet on vähäiset... silloin voisi maksella noilla ison johtajan suorituksilla velkoja, ne pikku hiljaa vähenee... eroon niistä ei pääse silloinkaan, mutta muutaman vuoden kuluttua kun niitä on edes yritetty maksaa haetaan velkajärjestelyä, ja yleensä päästään, muuta osakaslainaan nostamalla velat ei koskaan lyhene mihkään, lisäksi se katsotaan velallisenpakoiluna, ja se on suora este velkajärjestelyyn, ja tuo osakaslaina torpataan joka tapauksessa muutamassa vuodessa, ja sitten pitää taas keksiä uusi pakoilu keino, eikö vain 2010.

        Kyllä tässä on jo riittävästi asiaa upseerista, joka on saunamajurista ylentänyt itse itsensä upseeriksi:
        6655443377
        26.10.2018 15:49

        Täällä palstalla esiintyy NumBall nimimerkkiä käyttävä henkilö, joka aiemmin on esiintynyt nk. numeromiehenä ja monena muuna.
        Nyt hän väittää, ettei ole koskaan väittänyt olevansa lento kapteeni, eikä 8000 tuhatta tuntia lentänyt eri laitteilla.
        Tässä todisteet kirjoituksistaan:

        654767567657
        15.12.2016 16:21

        Varmaan minunkin pitäisi sanoa mikä on tarinani opetus, 30 vuoden aikana useita tuhansia tunteja erilaisia luentoja, kantahenkilökunnalle ja varusmiehille, 8000 lentotuntia kaikilla mikä ilmassa pysyy...ja lentokapteenin lupakirja... joten luulen että Hanki kusipää se elämä, ellei se ole liian myöhäistä, väitteesi on yhtä harhainen kun kaikki muutkin väitteesi.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14624374/toimeentulotuki-ja-pattaya

        Tuo lento kapteeni oli toisessa kirjoituksessaan, mutta eiköhän tämä ole jo riittävä todiste valehteluistaan palstoilla.


      • 63NumBall64
        Upseerinhäpeä--- kirjoitti:

        Kyllä tässä on jo riittävästi asiaa upseerista, joka on saunamajurista ylentänyt itse itsensä upseeriksi:
        6655443377
        26.10.2018 15:49

        Täällä palstalla esiintyy NumBall nimimerkkiä käyttävä henkilö, joka aiemmin on esiintynyt nk. numeromiehenä ja monena muuna.
        Nyt hän väittää, ettei ole koskaan väittänyt olevansa lento kapteeni, eikä 8000 tuhatta tuntia lentänyt eri laitteilla.
        Tässä todisteet kirjoituksistaan:

        654767567657
        15.12.2016 16:21

        Varmaan minunkin pitäisi sanoa mikä on tarinani opetus, 30 vuoden aikana useita tuhansia tunteja erilaisia luentoja, kantahenkilökunnalle ja varusmiehille, 8000 lentotuntia kaikilla mikä ilmassa pysyy...ja lentokapteenin lupakirja... joten luulen että Hanki kusipää se elämä, ellei se ole liian myöhäistä, väitteesi on yhtä harhainen kun kaikki muutkin väitteesi.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14624374/toimeentulotuki-ja-pattaya

        Tuo lento kapteeni oli toisessa kirjoituksessaan, mutta eiköhän tämä ole jo riittävä todiste valehteluistaan palstoilla.

        Resuperse sinun sisälukutaito on enemmän kuin vähän perseellään, varsinkin tuo ensimmäinen lause on suluissa täysin kateissa reppana...
        Tuo lainausmerkkien sisällä, lue se vielä uudelleen ja uudelleen, petteri... ehkä valistus ja lue vielä koko ketju uudestaan niin ehkä sinäkin valaistut reppana... ja vielä tarkennus mitä tarkoittaa sana "tarina"...
        "Varmaan minunkin pitäisi sanoa mikä on tarinani opetus", 30 vuoden aikana useita tuhansia tunteja erilaisia luentoja, kantahenkilökunnalle ja varusmiehille, 8000 lentotuntia kaikilla mikä ilmassa pysyy...ja lentokapteenin lupakirja... joten luulen että Hanki kusipää se elämä, ellei se ole liian myöhäistä, väitteesi on yhtä harhainen kun kaikki muutkin väitteesi.


      • KrunikanVili
        63NumBall64 kirjoitti:

        Resuperse sinun sisälukutaito on enemmän kuin vähän perseellään, varsinkin tuo ensimmäinen lause on suluissa täysin kateissa reppana...
        Tuo lainausmerkkien sisällä, lue se vielä uudelleen ja uudelleen, petteri... ehkä valistus ja lue vielä koko ketju uudestaan niin ehkä sinäkin valaistut reppana... ja vielä tarkennus mitä tarkoittaa sana "tarina"...
        "Varmaan minunkin pitäisi sanoa mikä on tarinani opetus", 30 vuoden aikana useita tuhansia tunteja erilaisia luentoja, kantahenkilökunnalle ja varusmiehille, 8000 lentotuntia kaikilla mikä ilmassa pysyy...ja lentokapteenin lupakirja... joten luulen että Hanki kusipää se elämä, ellei se ole liian myöhäistä, väitteesi on yhtä harhainen kun kaikki muutkin väitteesi.

        Häpeä lerppa häpeä!!!


    • HoopolanHoitaja

      Lerppa on mentaalilaitoksessa Vantaalla, lepositeissä ja osittaisessa pakkoruokinnassa. Aamu- ja iltalääkitys suoraan suoneen tai suoleen. Bangkokin kartta kuolalapussansa, siinä KTMn ja lentokoneen kuvan vieressä. Lähettää terveisiä mielikuvitusystävilleen Pattayalle.

      • MitenItseAsianKoet

        Tuleeko sinulle harmooninen olo kun painat lähetä-nappulaa, vai onko olotilasi koko ajan sama vakaa?

        Missä kohdin saat tyydytyksen, kirjoittaessa, lähettäessäsi, vai lukiessasi tätä huomaten että sinut on havaittu ?


      • Lerppahanse
        MitenItseAsianKoet kirjoitti:

        Tuleeko sinulle harmooninen olo kun painat lähetä-nappulaa, vai onko olotilasi koko ajan sama vakaa?

        Missä kohdin saat tyydytyksen, kirjoittaessa, lähettäessäsi, vai lukiessasi tätä huomaten että sinut on havaittu ?

        Kas, lerppakin areenalla, joko pääsit putkasta?


      • Sensei---
        Lerppahanse kirjoitti:

        Kas, lerppakin areenalla, joko pääsit putkasta?

        Lopulta päästivät pois, kun polvillani itkien vannoin lopettavani kerjuun yleisellä paikalla, pitihän sitä jotain valehdella, että pääsen hiiva- ja sokerirahoja tienaamaan.


      • 63NumBal64
        Sensei--- kirjoitti:

        Lopulta päästivät pois, kun polvillani itkien vannoin lopettavani kerjuun yleisellä paikalla, pitihän sitä jotain valehdella, että pääsen hiiva- ja sokerirahoja tienaamaan.

        Muista sitten minua myös, rakas veljeni, kun satsi on käynyt edes hetken.


    • Anonyymi

      Oi lerppa kerrohan, mistä sä löysit ihmemaan,
      Vuortenko takaa vai merten kaukaisten
      Laulaen lerppa vastaa:
      Nuo Chiang Main huiput siintelee ja vuoripurot solisee alla vanhain palmujen...
      Vaihtaen hetken päästä, vapisevalla naisvanhuksen äänellä, nuotin vierestä hoilaamansa alun, kun sanoja ei enempää osannut:
      Aavan meren tuolla puolen jossakin on satumaa, oi jospa sinne satumaahann rahat riittäisi, koskaan sieltä Hua Hinistä en lähtisi mä pois...

      Näin se lerppamuorin päivä sujuu, vuorotellen törkeyksiä kirjoitellen ja vuorotellen parin kappaleen sanoja määkien.

    • Anonyymi

      11NumBall
      27.7.2017 12:14

      Resuperse eikä sinun pitäisi alkaa miettimään jotain muuta kuin ainaista lerputteluasi reppana...
      Alan kyllästymään sinuun ja sinun hyvin sairaisiin juttuihin, et ole edes sen arvoinen että juttujasi pitäisi jotenkin vastata tai kommentoida mitenkään, resuperse...

      olen vähentänyt kirjoittelua tänne, mutta ei se vähennä sinun ongelmakäyttäytymistä suuntaan jos toiseenkaan, samoja sairaita harhoja päivästä toiseen, hoida reppana asiasi kuntoon

      Hae sinä ihan vapaasti tukea sairaille teorioillesi, vaikka mistä ne eivät vaan muutu todeksi muutakuin sairaassa päässäsi, reppana... olet todellinen rattayanpoika, jolla on ongelmia enemmän kun pharmasia fennicasta löytyy apua, reppana.

      • Anonyymi

        Niinpä niin lerppa, se on Pharmaca Fennica, mitä ilmeisesti tarkoitat, ymmärrän, että apukoulupohjlta sinun on hyvin vaikea osata ja ymmärtää oikeinkirjoitusta.
        Muuten, vielä viisitoista vuotta sitten kirjahyllyssäni oli ko. teos, jossa oli silloin kaksi osaa, nykyisin netistä löytyy vastaavat tiedot ilmaiseksi. En toki maksanut mitään ko. teoksista, vaan hyvä ystäväni antoi minulle edellisvuoden opukset, saatuaan uudet käyttöönsä, vastaanotolleen.
        Niin, lerppa olet ja lerppana pysyt, se on faktatietoa sinusta, palstan suurin valehtelija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin lerppa, se on Pharmaca Fennica, mitä ilmeisesti tarkoitat, ymmärrän, että apukoulupohjlta sinun on hyvin vaikea osata ja ymmärtää oikeinkirjoitusta.
        Muuten, vielä viisitoista vuotta sitten kirjahyllyssäni oli ko. teos, jossa oli silloin kaksi osaa, nykyisin netistä löytyy vastaavat tiedot ilmaiseksi. En toki maksanut mitään ko. teoksista, vaan hyvä ystäväni antoi minulle edellisvuoden opukset, saatuaan uudet käyttöönsä, vastaanotolleen.
        Niin, lerppa olet ja lerppana pysyt, se on faktatietoa sinusta, palstan suurin valehtelija!

        Jaahas se on sitten kuukauden kännilauantai Dillellä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Lento kapteeni lerpan biisit:
      Oi lerppa kerrohan, mistä sä löysit ihmemaan,
      Vuortenko takaa vai merten kaukaisten
      Laulaen lerppa vastaa:
      Nuo Chiang Main huiput siintelee ja vuoripurot solisee alla vanhain palmujen...
      Vaihtaen hetken päästä, vapisevalla naisvanhuksen äänellä, nuotin vierestä hoilaamansa alun, kun sanoja ei enempää osannut:
      Aavan meren tuolla puolen jossakin on satumaa, oi jospa sinne satumaahan rahat riittäisi, koskaan sieltä Hua Hinistä en lähtisi mä pois...

      Näin se lento kapteeni lerppamuorin päivä sujuu, vuorotellen törkeyksiä kirjoitellen ja vuorotellen parin kappaleen sanoja määkien.

    • Anonyymi

      Tunnen useita lentokapteeneita, mutta en yhtään lento kapteenia. Voisitko tarkentaa millainen toimenkuva on lento kapteenilla ja mikä on hänen koulutuksensa.

      • Anonyymi

        Lerppa itse kirjoitti tuon nimenomaan lento kapteeni, siis erikseen, oikaistuamme lento kapteeni lerppaa, ymmärsi muutta lentokapteeniksi.
        Lerpalta voit kysyä koulutuksestaan, jonka hän kuitenkin tapansa mukaan valehtelee.


      • Anonyymi

        Niin kenet tunnetkaan Tasavallan Presidenttiemme myöntämistä Lentokapteenin arvonimen saajista?
        Kuuluuko tämä kuuluisa lentokapteeni lerppa joukkoon?


    • Anonyymi

      kyllä tuo nimenomaan pitää kirjoittaa Lento kapteeni.
      siis erikseen ja mieluiten isolla kirjaimella koska olen hyvin erikoinen Lento kapteeni.

    • Anonyymi

      Lento kapteeni lerppamuorilla ollut psykiatripäivä tänään, ei ehtinyt poaljoa palstavaleita ulostaa, mahtoi olla ahdistava käynti, kun ei päässyt ainoan harrastuksensa ääreen, ke4ksimään uusia aloituksia ja törkyviestejä postaamaan.

      • Anonyymi

        Päivä ollut pitkään oireeton mutta samalla viisminuuttisella 2010 ja ano-oireilija samaan aikaan heräsi, onkos sattumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivä ollut pitkään oireeton mutta samalla viisminuuttisella 2010 ja ano-oireilija samaan aikaan heräsi, onkos sattumaa.

        Lento kapteeni lerppamuori on pahasti luulotautinen myös, kaiken muun kauheuden lisäksi.


    • Anonyymi

      Muistatteko vielä tämän sarjan aloittajan ???

    • Anonyymi

      Jälleen juuri äsken, lento kapteeni lerppamuorin uusi aloitus poistettiin, monesko lie tälle päivälle?

    • Anonyymi

      Noh`niin palstalaiset, esikuvamme Kylli-setä alias Aviomiesslerppa, osasi jälleen kotoisilla ja perheessään alati käytettävillä sanoilla ja nimimerkillään muistuttaa meitä, kuinka tärkeää on säilyttää matkailupalstoilla katoavaa kansanperinnettä, jotta uudet palstalaiset pääsisivät mahdollisimman nopeasti tutustumaan Chiang Main ja Hua Hinin suomalaisasukkaiden viljelemään kielenkäyttöön, jota onneksi Pattayan matkailijat, sivistyneinä eivät käytä.
      Tämä, täytyy kuitenkin myöntää, tapahtui vain ko. paikoissa matkailua haaveilevan jälkeenjääneen henkilön toimesta, joten arvoisat lukijat, voitte aivan rauhassa matkustaa ko. paikkoihin, koska milloinkaan ette ko. henkilöä tule siellä tapaamaan, ettekä tuota häriköintiä luonnossa kuulemaan, sillä koskaan, milloinkaan, eikä silloinkaan lerpaksi kusumamme henkilö ei sinne varojen puutteessa pääse matkustamaan.

      Vain täällä matkailupalstoilla saatte AviomiessKylli-sedän irvokkaita sepustuksia lukea!"

    • Anonyymi

      Todellinen resuperse taas kirjoitti höpötyksiään, kaikki ymmärtävät, että varaton mies, jolla ei ole mitään annettavaa matkailusta palstoille, kirjoittelee, kuolemaa odotellessaan, milloin milläkin nimimerkillä, kuvitellen vielä olevansa älykkö.
      Mensan testeissä jäisi takuulla alle kahdeksankymmenen.
      Varsinainen huuhaa koko lerppa.
      Toivottavasti noutaja poimii nopeasti lerpan.
      Vaimo, sukulaiset ja naapurit ovat jo rehentelijän jättäneet ja nyt odottelee vain nopeaa vapautusta ja mikäli ei sitä saa on pakko laittaa itse itsensä leukakeinuun.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe