Moikka!
Onko teillä kokemuksia matkaseuran hausta? Yksin matkustaessa kohdannut useat kerrat tuon ilmiön että äkkilähdöillä maksat kahden edestä. Vajaamajoituksesta koituvat lisäkustannukset ovat usein lähes samat kuin se kahden hengen matkapaketti.
On melko uhkarohkeaa tietysti hakea tuntematonta jakamaan kustannuksia ja jakamaan majoituksen. Luulisi silti että tuota ainakin jossain määrin tehdään. Itseä ei lähes keski-ikäisenä miehenä kauheasti asetelma pelottaisi, mutta naisilla varmasti todella paljon suurempi kynnys lähteä tuollaiseen mukaan.
Olisi kiva kulla muiden mietteitä aiheesta! Niin toisen miehen kuin naistenkin näkökantaa.
Matkaseuraa
5
1096
Vastaukset
Itse olen kokenut liian vaikeaksi löytää luotettavaa kaveria reissuun. Vaikka olen toista miestä vain harkinnut. Naisten kohdalla varmasti vielä monin kerroin haastavampaa!
Kiertänyt vuosia välimeren kohteissa yksin. On siis ihan tuttu tilanne tuo ylimääräisen maksaminen sekä se seuran puute hetkittäin.Varmasti on haastavaa etsiä matkaseuraa mukaan matkalle
Oletko miettinyt jos pyytäisit esim työkaverisi (naista) matkalle mukaan
Työkaveri kuitenkin hiemän tutumpi kuin ihan vieras
Odotan kommenttiasi tähä- Anonyymi
Minä olen yli 50v nainen ja avomiehen kuoltua, olen joutunut matkustamaan paljon yksin. Pystyn lähtemään äkkilähdöillä, mutta silloin maksan tuplahinnan. Uimaan meno on hankalaa, kun pitää vahtia omaisuuttaan tai ainakin hotellihuoneen avainta ja kenkiään. Minulla on paljon kavereita, mutta he ovat vielä työelämässä tai p.a. tai heillä on mies tai sisko, jota ilman he eivät matkusta. Osaan englantia ja espanjaa ja olen joskus osannut alkeet saksasta, venäjästä ja ruotsista, joten ymmärrän niitäkin kohtuullisesti. Olisiko jossain joku seniori sinkkuporukka lähdössä?
- Anonyymi
Minä olen 45v mies Helsingistä. Osaan englantia hyvin. Olen onavarainen, kelpaisinko kaveriksesi reissuun ?
- Anonyymi
Mutta mieshän on se jota ei voi raiskata pariseuraisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504