Moikka!
Onko teillä kokemuksia matkaseuran hausta? Yksin matkustaessa kohdannut useat kerrat tuon ilmiön että äkkilähdöillä maksat kahden edestä. Vajaamajoituksesta koituvat lisäkustannukset ovat usein lähes samat kuin se kahden hengen matkapaketti.
On melko uhkarohkeaa tietysti hakea tuntematonta jakamaan kustannuksia ja jakamaan majoituksen. Luulisi silti että tuota ainakin jossain määrin tehdään. Itseä ei lähes keski-ikäisenä miehenä kauheasti asetelma pelottaisi, mutta naisilla varmasti todella paljon suurempi kynnys lähteä tuollaiseen mukaan.
Olisi kiva kulla muiden mietteitä aiheesta! Niin toisen miehen kuin naistenkin näkökantaa.
Matkaseuraa
5
979
Vastaukset
Itse olen kokenut liian vaikeaksi löytää luotettavaa kaveria reissuun. Vaikka olen toista miestä vain harkinnut. Naisten kohdalla varmasti vielä monin kerroin haastavampaa!
Kiertänyt vuosia välimeren kohteissa yksin. On siis ihan tuttu tilanne tuo ylimääräisen maksaminen sekä se seuran puute hetkittäin.Varmasti on haastavaa etsiä matkaseuraa mukaan matkalle
Oletko miettinyt jos pyytäisit esim työkaverisi (naista) matkalle mukaan
Työkaveri kuitenkin hiemän tutumpi kuin ihan vieras
Odotan kommenttiasi tähä- Anonyymi
Minä olen yli 50v nainen ja avomiehen kuoltua, olen joutunut matkustamaan paljon yksin. Pystyn lähtemään äkkilähdöillä, mutta silloin maksan tuplahinnan. Uimaan meno on hankalaa, kun pitää vahtia omaisuuttaan tai ainakin hotellihuoneen avainta ja kenkiään. Minulla on paljon kavereita, mutta he ovat vielä työelämässä tai p.a. tai heillä on mies tai sisko, jota ilman he eivät matkusta. Osaan englantia ja espanjaa ja olen joskus osannut alkeet saksasta, venäjästä ja ruotsista, joten ymmärrän niitäkin kohtuullisesti. Olisiko jossain joku seniori sinkkuporukka lähdössä?
- Anonyymi
Minä olen 45v mies Helsingistä. Osaan englantia hyvin. Olen onavarainen, kelpaisinko kaveriksesi reissuun ?
- Anonyymi
Mutta mieshän on se jota ei voi raiskata pariseuraisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude26215262Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510176Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089391Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237119Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826567Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766258Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys281962IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511717