Sanoivat, että minun pitäisi laittaa kännykkääni ICE-yhteystiedot, ainakin nimi ja puhelinnumero tai vaikka parikin nimeä. Onko teillä?
Kenet olette laittaneet sinne?
Miksi?
Koska sellaista tarvitaan vai tarvitaanko?
Onko teillä ICE-tiedot kännykässä?
75
190
Vastaukset
Minulla ovat 1-4.
Niiden laittaminen on järkevää.
Etenkin kun asuu ja liikkuu enimmäkseen yksin.
-
Muistelen nimien olevan Kekkonen, Koivisto, Niinistö ja Petäistö.
Etu-nimet eivät nyt tule mieleen.
H.On kahden kohdalla, ilmoittavat jommalle tai kummalle, elleivät jopa molemmille, että tämmöinen mummo on löytynyt elävänä tai kuolleena.
Mikä lienee koko ICE, en ole kuullutkaan. Jos se on jonkun lähimmäisen tiedot, niin mitä hyötyä siitä lienee.
Minulla ei älykännykkää, niin ei taida tässä olla sellaista paikkaa.
Olen minä ajatellut, pitäisi joitakin asioita varmistaa, jos sattuu jotakin, kun se to ikä jo alkaa olla, että voi sattua.k-kotton kirjoitti:
Mikä lienee koko ICE, en ole kuullutkaan. Jos se on jonkun lähimmäisen tiedot, niin mitä hyötyä siitä lienee.
Olen minä ajatellut, pitäisi joitakin asioita varmistaa, jos sattuu jotakin, kun se to ikä jo alkaa olla, että voi sattua.Tavalliseen puhelinlistaansa sen voi jonkun numeron yhteyteen itse laittaa, jos haluaa.
Mitään hyötyä siitä tosin ei ole kenellekään, jos puhelin on lukittuna, kun/jos sattuu jotain.k-kotton kirjoitti:
Olen minä ajatellut, pitäisi joitakin asioita varmistaa, jos sattuu jotakin, kun se to ikä jo alkaa olla, että voi sattua.Ei siihen älykännykkää tarvita, ihan taviskännykkään kirjoitat/lisäät ICE sen henkilön nimen kohdalle jolle haluat ilmoitettavan jos sinulle käy köpelösti tai jotain vastaavaa.
Tietävät soittaa, että hakekaa pois.Anceli kirjoitti:
Ei siihen älykännykkää tarvita, ihan taviskännykkään kirjoitat/lisäät ICE sen henkilön nimen kohdalle jolle haluat ilmoitettavan jos sinulle käy köpelösti tai jotain vastaavaa.
Tietävät soittaa, että hakekaa pois.Niitä on vastuita, niin sen puoleen olisi hyvä saada joku tilalla, jos sattuu jotain, itsestä ei niin väliä.
Kun vielä puolitoista vuotta pysyisi ainakin tajuissaan, niin sitten ei ICE.llä mitään väliä.
Kaikenlaista mieleen tulee. Liiallinen velvollisuudentunto ei aina niin hyväksi.k-kotton kirjoitti:
Niitä on vastuita, niin sen puoleen olisi hyvä saada joku tilalla, jos sattuu jotain, itsestä ei niin väliä.
Kun vielä puolitoista vuotta pysyisi ainakin tajuissaan, niin sitten ei ICE.llä mitään väliä.
Kaikenlaista mieleen tulee. Liiallinen velvollisuudentunto ei aina niin hyväksi.Itsekin olen miettinyt, että sattuuko joku paikalle, jos minulle käy huonosti, kun ollaan pojan kanssa kahdestaan joko kotona tai liikenteessä.
Hänestä ei auttajaksi tai soittajaksi ole, siksi en pidä puhelintani lukittuna minkään salasanojen taakse.
Jos puhelin katoaa, se on pieni murhe isomman rinnalla.k-kotton kirjoitti:
Olen minä ajatellut, pitäisi joitakin asioita varmistaa, jos sattuu jotakin, kun se to ikä jo alkaa olla, että voi sattua.Puhelinnumeron nimiosaan voi lisätä eteen ICE, esimerkiksi ICE Pirkko Päiväläinen 358417654321 tai ICE Pauli Pikkarainen 358501234567
Eli kuka tahansa, joka pääsee katsomaan puhelinnumeroita, näkee hätätilanteessa yhteyshenkilön, jolle voi soittaa. Jos omistaja on siinä kunnossa, että voi opastaa puhelimen avaamiseen.
ICE on englannin kielinen termi, hätä tilanteesta, eli In Case of Emergency
Itse olen miettinyt, että tuota toimintoa pitäisi kehittää jotenkin niin, että kuka tahansa saisi numeron näkyviin vieraassakin puhelimessa. Sehän voisi olla vaikka aina näkyvissä niin, että puhelin aktivoituisi klikkaamalla soittamaan tuolle tärkeälle henkilölle.- Miksitoistat
optimisti-orvokki kirjoitti:
Puhelinnumeron nimiosaan voi lisätä eteen ICE, esimerkiksi ICE Pirkko Päiväläinen 358417654321 tai ICE Pauli Pikkarainen 358501234567
Eli kuka tahansa, joka pääsee katsomaan puhelinnumeroita, näkee hätätilanteessa yhteyshenkilön, jolle voi soittaa. Jos omistaja on siinä kunnossa, että voi opastaa puhelimen avaamiseen.
Itse olen miettinyt, että tuota toimintoa pitäisi kehittää jotenkin niin, että kuka tahansa saisi numeron näkyviin vieraassakin puhelimessa. Sehän voisi olla vaikka aina näkyvissä niin, että puhelin aktivoituisi klikkaamalla soittamaan tuolle tärkeälle henkilölle.Tuo tieto on kerrottu useaan kertaan.
- hjumor
IceAge on hauska piirretty elokuva.
No, lasten, mutta eihän tämä 60 mikään jäätävä ikä ole. optimisti-orvokki kirjoitti:
Puhelinnumeron nimiosaan voi lisätä eteen ICE, esimerkiksi ICE Pirkko Päiväläinen 358417654321 tai ICE Pauli Pikkarainen 358501234567
Itse olen miettinyt, että tuota toimintoa pitäisi kehittää jotenkin niin, että kuka tahansa saisi numeron näkyviin vieraassakin puhelimessa. Sehän voisi olla vaikka aina näkyvissä niin, että puhelin aktivoituisi klikkaamalla soittamaan tuolle tärkeälle henkilölle.Hyvä, kun annoit selityksen. En ole ollut palstalla, ja tuskin olisin lukenut koko ketjua.
Kiitoksia vaan , saa nähdä laitanko.k-kotton kirjoitti:
Hyvä, kun annoit selityksen. En ole ollut palstalla, ja tuskin olisin lukenut koko ketjua.
Kiitoksia vaan , saa nähdä laitanko.En ole minäkään nähnyt ko. asiasta ketjua. Olen huono puhelimen kantaja, monesti se unohtuu kotiin. Täällä lomakodissa ystävät ja naapurit latelivat siitä asiasta madonluvut. Pitää kuulemma täällä aina kantaa puhelinta mukana, siltä varalta, että jotain sattuu. Niinpä tämän maan puhelimessa on ICE, ja siinä perheenjäsenteni yhteystiedot, ja se puhelin ei lukitu. Koska ei ole älypuhelin, ei sillä suurta vahinkoa saa aikaan.
Suomen puhelimeen olen myös laittanut ICE-tiedot, pitäisi olla vaan sen verran tolkuissaan, että saa sen auki lukituksesta, siihen riittää etusormen painallus.
Miten sen saa android-puhelimeen? Kaupastako. Onko ilmainen?
- huitokaa_käsillä
Luo uusi yhteystieto, nimi; ICE, numero: joku sukulainen tai tuttava.
ICE: In Case of Emergency eli ''hätätapauksessa'' huitokaa_käsillä kirjoitti:
Luo uusi yhteystieto, nimi; ICE, numero: joku sukulainen tai tuttava.
ICE: In Case of Emergency eli ''hätätapauksessa''Päässeekö siihen käsiksi jos ulla on puhelimessa salasana?
siilivain kirjoitti:
Päässeekö siihen käsiksi jos ulla on puhelimessa salasana?
oho, siis mulla
siilivain kirjoitti:
Päässeekö siihen käsiksi jos ulla on puhelimessa salasana?
Ei siihen ainakaan ihan ensi hädässä pääse, mutta onhan se kai turvallista jotenkin itse kuvitella läheisten olevan hetkessä sairaalavuoteen vieressä, jos jotain sattuu.
https://yle.fi/uutiset/3-7081124- poliisiauttaa
Tellukka kirjoitti:
Ei siihen ainakaan ihan ensi hädässä pääse, mutta onhan se kai turvallista jotenkin itse kuvitella läheisten olevan hetkessä sairaalavuoteen vieressä, jos jotain sattuu.
https://yle.fi/uutiset/3-7081124Luulen sen enemmän auttavan vaikka poliisia, he avaavat kännykän kuin kännykän, telkkarissa olen nähnyt.
Sitten soittavat omaisille.
Sairaalahenkilökunnalla on siinä hässäkässä muutakin tekemistä. Tellukka kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-7081124Kiitti Tellukka! Ja minun läheisteni tiedot ovat sairaskertomuksessani joten siltä saavat tiedot. Eli ICE on turha.
- icevoiollaavuksi
siilivain kirjoitti:
Kiitti Tellukka! Ja minun läheisteni tiedot ovat sairaskertomuksessani joten siltä saavat tiedot. Eli ICE on turha.
entä jos ne pelastajat eivät tiedä kuka olet, vain puhelin löytyy taskusta, lompakko on pöllitty pahoinpitelyn yhteydessä?
- yksinkertaista.tämä
siilivain kirjoitti:
Kiitti Tellukka! Ja minun läheisteni tiedot ovat sairaskertomuksessani joten siltä saavat tiedot. Eli ICE on turha.
Jokaisella on terveys tai sairaustiedoissaan jonkun läheisen nimi ja numero, jopa kahden henkilön. Ei se auta jos eivät tiedä kuka olet.
- dnat
Kyllä ne siitä puhelimesta soittavat ainakin sille kenen kanssa on viimeksi puhunut. Kysyvät sitten, että kenen puhelin tämä on josta soitetaan. Siitä sitten selviää.
Hampaista viime "kädessä" ;) icevoiollaavuksi kirjoitti:
entä jos ne pelastajat eivät tiedä kuka olet, vain puhelin löytyy taskusta, lompakko on pöllitty pahoinpitelyn yhteydessä?
Jos joku vaivautuu pöllimään lompakon, missä tuskin nykyisin kenelläkään paljon käteistä on, niin kyllä ne sitten vievät kännykänkin siitä toisesta taskusta.
icevoiollaavuksi kirjoitti:
Tuntemattomallekn annetaan ensihoito. Peladtajat eivät pääse murtamaan pinkoodia.
yksinkertaista.tämä kirjoitti:
Jokaisella on terveys tai sairaustiedoissaan jonkun läheisen nimi ja numero, jopa kahden henkilön. Ei se auta jos eivät tiedä kuka olet.
Eli pelkästään puhelintiedoistako se selviää?
dnat kirjoitti:
Kyllä ne siitä puhelimesta soittavat ainakin sille kenen kanssa on viimeksi puhunut. Kysyvät sitten, että kenen puhelin tämä on josta soitetaan. Siitä sitten selviää.
Hampaista viime "kädessä" ;)Entäs jos on vain tekarit?
Tai pitäiskö ihmisilekin laittaa siru?icevoiollaavuksi kirjoitti:
Oikein hyvä kommentti. Ja jos kaiken kukkuraksi olet vielä vieraassa maassa.
Et tietenkään sitä tarvitse, jos et lähde kotoasi minnekään.
Mulla oli vanhassa kännykässä, mutta tähän älyyn ei ole tullutkaan laitettua.
Täytyypä muistaa.Miksi minä ne tiedot lukittuun kännykkään piilottaisin.
Minulla ne on avoimesti perstaskussa korttiläpyskän välissä. Siellä, mistä näkevät muutenkin kuka tämä raato on.suvenkorento12 kirjoitti:
Niin, sinun perääsihän ei kenenkään kannata itkeä, joten se siitä. Pidä linjasi.
Minulla ne läheisteni numerot ovatkin perstaskussa enimmäkseen siltä varalta, että itse alkaisin itkeä heidän peräänsä, jos minulta vaikka varastetaan kännykkä, unohdan sen jonnekin tai häviää muuten.
En koskaan ole edes yrittänyt opetella heidän numeroitaan ulkomuistista.Tellukka kirjoitti:
Minulla ne läheisteni numerot ovatkin perstaskussa enimmäkseen siltä varalta, että itse alkaisin itkeä heidän peräänsä, jos minulta vaikka varastetaan kännykkä, unohdan sen jonnekin tai häviää muuten.
En koskaan ole edes yrittänyt opetella heidän numeroitaan ulkomuistista.Olet onnekas, ellei sinua ole koskaan ryöstetty. Silloin menee kaikki kerralla. Tuo perstasku on hyvä juttu, niin litteä ja pieni lappu, ettei sitä kukaan huomaa. Harmi vaan, jos unohtuu pesuun menneiden farkkujen taskuun.
suvenkorento12 kirjoitti:
Olet onnekas, ellei sinua ole koskaan ryöstetty. Silloin menee kaikki kerralla. Tuo perstasku on hyvä juttu, niin litteä ja pieni lappu, ettei sitä kukaan huomaa. Harmi vaan, jos unohtuu pesuun menneiden farkkujen taskuun.
Voi voi! On minut ryöstetty muutamankin kerran työmaallani.
Kaikki, mitä unohtui työtakin taskuihin, kun jätin sen siivousvaunuun alakertaan, kun menin siivoamaan rappukäytäviä, niin ne ruma käsi korjasi alta ajan. Monta kertaa lähti koko takki ja pesuaineet, mopitkin kärrystä.
Kerran unohdin puhelimen sinne taskuun ja vain sen, että ajoin hissillä ylös ja hetipaikalla takaisin alas, niin oli lähtenyt jo kävelemään. Ei siinä hyvä hävinnyt, vanha puhelin, mutta kaikki numerot joita en ollut säästänyt muualle, kaikki tekstiviestit ja sellaiset harmitti.Tellukka kirjoitti:
Voi voi! On minut ryöstetty muutamankin kerran työmaallani.
Kaikki, mitä unohtui työtakin taskuihin, kun jätin sen siivousvaunuun alakertaan, kun menin siivoamaan rappukäytäviä, niin ne ruma käsi korjasi alta ajan. Monta kertaa lähti koko takki ja pesuaineet, mopitkin kärrystä.
Kerran unohdin puhelimen sinne taskuun ja vain sen, että ajoin hissillä ylös ja hetipaikalla takaisin alas, niin oli lähtenyt jo kävelemään. Ei siinä hyvä hävinnyt, vanha puhelin, mutta kaikki numerot joita en ollut säästänyt muualle, kaikki tekstiviestit ja sellaiset harmitti.Harmittva juttu. Ne kadonneet yhteystiedot. Tiedän, miten kova työ on ne hankkia takaisin, ellei ole kotona, missä ne useasti ovat ylhäällä jossain paperillakin.
- poikajatytärICE
tottahantoki on, helpottaa hoitoporukkaa ja polliisia jos tarvii tunnistaa, känny aukeaa kun painavat elottomalla sormellani tunnistuksen
On ollut jo vuosia, yhteys poikieni puhelimiin.
- en-kerro
Hätäkeskukseen pystyy soittamaan lukitulta näytöltä ja jopa ilman sim-korttiakin (tosin toiset puhelimet vaatii sim-kortin)
Kun minun puhelimesta soitetaan hätänumeroon, niin jälkikasvuni saa siitä heti tiedon ja myös sijaintini eli minun puhelimessa on nuo ICE-tiedot.- RealistiN
En kyllä haluaisi tuollaista palvelua puhelimeeni. Olen joutunut useammankin kerran soittamaan 112, ja aina on ollut kyse jostain tapaturmasta tai onnettomuudesta joka ei liity itseeni mitenkään, olen vaan osunut paikalle ensimmäisenä. Aika outoa jos hätänumeroon soitosta menisi tieto ICE-henkilöilleni.
RealistiN kirjoitti:
En kyllä haluaisi tuollaista palvelua puhelimeeni. Olen joutunut useammankin kerran soittamaan 112, ja aina on ollut kyse jostain tapaturmasta tai onnettomuudesta joka ei liity itseeni mitenkään, olen vaan osunut paikalle ensimmäisenä. Aika outoa jos hätänumeroon soitosta menisi tieto ICE-henkilöilleni.
"RealistiN"
Älä lässytä typeryyksiä.
Kautta maailman, voi puoli-kuollellakin kännyllä soittaa paikalliseen hätä-numeroon.
ICE on myöskin kautta maailman tunnettu juttu.
-
Laita siis haluamiesi kavereitten numeron eteen tällä-lailla:
ICE Mömmö Mämminen
MM on siis kaveri.
Asian-tuntevat pelastus-laitokset kyllä löytävät hänet koodienkin takaa.
Ja mahdollisesti pelastavat sinut.
Vaikka laitokset eivät saa sitä tunnustakaan.
H.RealistiN kirjoitti:
Ei hätänumeroon soitosta automaattisesti mene tieto soittavan puhelimen ICE-numeroihin. Ihan tajutonta huttu juttua. Olisi jatkuva hälyytys päällä aivan turhasti, kun hätänumeroon joutuu soittamaan yksi ja toinen omalla luurillaan, jossa on omat ICE-henkilöt.
- ymmärryksessäsivikaako
hunksz kirjoitti:
"RealistiN"
Älä lässytä typeryyksiä.
Kautta maailman, voi puoli-kuollellakin kännyllä soittaa paikalliseen hätä-numeroon.
-
ICE Mömmö Mämminen
MM on siis kaveri.
H.tämäkö sitten on mielestäsi totta?
"Kun minun puhelimesta soitetaan hätänumeroon, niin jälkikasvuni saa siitä heti tiedon ja myös sijaintini eli minun puhelimessa on nuo ICE-tiedot. " ymmärryksessäsivikaako kirjoitti:
tämäkö sitten on mielestäsi totta?
"Kun minun puhelimesta soitetaan hätänumeroon, niin jälkikasvuni saa siitä heti tiedon ja myös sijaintini eli minun puhelimessa on nuo ICE-tiedot. "No kun ei saa.
H.- RealistiN
hunksz kirjoitti:
"RealistiN"
Älä lässytä typeryyksiä.
-
ICE Mömmö Mämminen
MM on siis kaveri.
H.Hyvää loppuvuotta sinulle myös. Et tainnut oivaltaa mihin viestiin vastasin?
Tottakai kännyssäni on ICE henkilöt, ovat olleet jo monia vuosia, samoin Suomi 112 appi. - en-kerro
ymmärryksessäsivikaako kirjoitti:
tämäkö sitten on mielestäsi totta?
"Kun minun puhelimesta soitetaan hätänumeroon, niin jälkikasvuni saa siitä heti tiedon ja myös sijaintini eli minun puhelimessa on nuo ICE-tiedot. "Joo, tuli pieni virhe mulle eli ei tieto mene jos soitan hätänumeroon (112), mutta jos soitan hätänumeroon SOS-toiminnalla, niin silloin menee tieto.
RealistiN kirjoitti:
Ei mene automaattisesti mihinkään muualle kuin soitettuun numeroon, ellei joku ole ohjelmoinut puhelimeen jotain erityistoimintoa. Niitä en tunne.
- Paloma.se
Kännyni ei ole lukittu.
Lego ja lapset ovat ICE-tunnuksella. - Pidän.tärkeänä
Miesystävälläni on ICE, ekana minä, tokana ja kolmantena lapsensa. Ei olla ikinä tarvittu. Mutta ehkä minäkin laitan kun tuli puheeksi. Tosin ajattelen, että jos kännykkäni on auki, kun minulle jotain sattuu, niin heti joku näkee etunimellä useitta soittoja ja takaisin soittoja lapsiltani. Ehkä he hiffaavat että näiden tyyppien täytyy olla läheisiä.
- Ei.ajastinta
Vahinko ei tule kello kaulassa!
- hjumor
Sain rannekellon joululahjaksi. Laitankin kaulaan.
Minulla on ollut jo monta vuotta, hyvä varotoimenpide, saadaan ainakin läheiset kiinni jos minulle tapahtuu jotain.
- mimmimum-..mi
No jos laittaisin vaikka ....ICE SUOMI24 60
- sekävis
Tarttee olla puhelinnumero...laita hunkin lirkkukännyn.
Minulla on lompakossa vanha SPRn ”henkilökortti”, jonka liitepaperissa on terveyteen ja lääkitykseen liittyviä tietoa, veriryhmä ja käytössä olevat lääkkeet, sekä ICE henkilön yhteystiedot.
En ole pitkiin aikoihin kuullut tai nähnyt mitään tietoa mistään vastaavasta. Onko netti ottanut asiat haltuun niin, ettei muuta enää tarvitakaan kuin nim ja henkilötiedot?Nyt tietskariaikaan terveydenhoidolla on meistä jo kaikki tarvittavat tiedot valmiiksi.
Tärkeintä on, että on omat henkilöpaperit mukana, jos jonnekin könähtää, että tietävät kenen tietoja etsiä netiltä. Poliisi on nykyisin etevä löytämään omaiset alta ajan vaikka kivennavalta ilman kännykän tiirikoimista.
Toista se oli ennenvanhaan, kun potilaskertomukset olivat paperisina mikä minkäkin sairaalan tai lääkärin arkistoissa. Silloin saattoi lähiomaiset tietää potilaan sairauksista enemmän kuin terveydenhoito, etenkin jos oli hätätapaus
Muistatko muuten, kun ennenvanhaan radiossa peräänkuulutettiin milloin ketäkin kesälomamatkalla siellä tai sielläpäin oleskelevaa ja käskettiin ottamaan kiireesti yhteyttä kotiin. tai milloin minnekin.
- Hallaahon.äänestäjä44
ICE ei ymmärrä kukaan
ja on espanjaksi Aa
jossa ICE tarkoittaa esim. costa rican sähkölaitosta
https://www.grupoice.com/wps/portal
Tyhmyys voidaan kuvata siten että
1. joku keksii tärkeäksi tietolyhenteeksi ice eli jää joita sanoja on pilvin pimein
2. joku älykääpiö poliitikko pani USA:n ja Euroopan rahayksiköksi saman SENTTI
3. joku älykääpiö poliitikko pani USA:n ja Euroopan hätänumeroksi eri numeron
muitakin on mutta nämä ovat aika korneja mokia- paheneevaan
Sinä annat naaman korneille jutuille:))))))
- urbaanilegenda
Eikös käynyt niin, että kun Suomessa näytettiin tv-ohjelmaa 911, niin ihmiset hätätilassa soittivat Suomessa 911.
- nainvanvan
urbaanilegenda kirjoitti:
Eikös käynyt niin, että kun Suomessa näytettiin tv-ohjelmaa 911, niin ihmiset hätätilassa soittivat Suomessa 911.
Ei ole legendaa, kysy junioreilta,(12-16v) mikä on hätäkekuksen numero, puolet vastaa 911;)
- urbaanilegenda
nainvanvan kirjoitti:
Ei ole legendaa, kysy junioreilta,(12-16v) mikä on hätäkekuksen numero, puolet vastaa 911;)
Tuon ikäiset katsovat googlesta :)
- cdres
urbaanilegenda kirjoitti:
Tuon ikäiset katsovat googlesta :)
Kunhan ensin ovat 10 kertaa yrittäneet 911....
Jos matkustaa ulkomailla, kannatta laittaa pitempi puhelinnumero maa ja aluetunnuksin plusmerkin perään.
.
Plusmerkikkä varustetulla numerolla pääsee soittamaan ulkomailla toiseen maahan. Suomen maatunnus on 358, eli puhelinnumeroon 358 sitten aluenumero niin, että nolla jätetään alusta pois. Esimerkiksi Helsingissä lankapuhelimen suuntanumero (09)alkaa 3589.... ja kännykkänumero vaikkapa 35850... tai 35840.... tai.....- aliarvioitmuita
meinaatko ettei ulkomailla reissaavat osaa laittaa numeroita oikein puhelimeensa?
- eioovaikeetahei
aliarvioitmuita kirjoitti:
meinaatko ettei ulkomailla reissaavat osaa laittaa numeroita oikein puhelimeensa?
Ulkomailla reissaavat älyävät tallentaa numerot muistiin muodossa 358......
- EnMinäkäänOleKait
On paljon ihmisiä, jotka eivät ole vielä koskaan matkustaneet ulkomailla.
Tässä tarkempaa tietoa asiasta.
https://icekortti.fi- Pitäisi
On hyvä ilmoittaa ko. tunnuksella, kehen otetaan ensisijaisesti yhteyttä silloin, kun kännyn omistaja ei itse jostain syystä kykene sitä tekemään. Itselläni nuo kirjaimet ovat siipan ja perillisten nimitietojen edessä.
Sain laitettua puhelimeeni ICE-henkILöitä niin että menin yhteyshenklöihin ja valitsin sieltä ryhmät ja sieltä avautui Ice-ryhmä ja siihen sai sitten lisäillä haluamiaan henkilöitä.
- pirremiinpas
Lukitussa puhelimessa on mahdollisuus erikseen soittaa suoraan hätäkeskukseen.
Ihan hyvä systeemi,
ei tarvitse kaikkia puhelinluettelossani olevia saman nimisiä soitella läpi.
Vuosikausia jo ollut ja koko jälkikatraalla on nimensä edessä ICE kirjaimet.
Kuvittelen, että kun jossain nökötän nuppi sekaisin, niin voivat juuri noihin numeroihin soittaa ja ilmoitta kuin mummelille on käynyt.
Ei näillä numeroilla ole hätänumeron kanssa muuta tekemistä kuin voivat lanssimiehet ja naiset ilmoittaa ja kysellä omaisilta kun baareilla lojotan.- auttaakohanmitään
Kaikillahan on näppäin tai näyttölukko päällä ihan vaikka ei ala itekseen taskussa soitteleen.
- Mitäääh
Miten tämä liittyy aiheeseen?
- tohtorino
Kaikillahan on näppäin tai näyttölukko päällä, ihan ettei ala taskussa soitteleen.
- NiinSeKäy
Ainakin Doro-kännyköissä on ICE-toiminto. KVG.
Tellukka kirjoitti: "Nyt tietskariaikaan terveydenhoidolla on meistä jo kaikki tarvittavat tiedot valmiiksi." Onhan ne tiedot siellä valmiina, kunhan ne vain tietäisivät, kenen tiedot.- Sikinsokinsekaisin
Tämä oli hyvä. En itsekään luota terveydenhuollon sen enempää kuin minkään muunkaan instanssin tietokonepohjaisiin juttuihin pätkän vertaa. Mitä tapahtuu kun piuhat sekoavat? Tai joku tyyppi, joka niitä käsittelee ...
- joskustarvitaan
On, lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157