Monenlaisia lisäravinnepillereitä markkinoidaan innokkaasti.
Onko teillä kokemuksia niiden vaikutuksesta?
Mitä olisi hyvä ottaa ja mistä on enemmän haittaa kuin hyötyä?
Itse otan flunssa-aikaan c-vitamiinipillereitä vastustuskyvyn parantamiseksi. Kun ovat vesiliukoisia, ei niistä mitään haittaakaan voi olla. Joskus olen ottanut jotain monivitamiinipillereitä, mutta ne ovat osoittautuneet varsin riittoisiksi ja juuttuneet lääkekaappiin.
Otatteko lisäravinnepillereitä?
4
62
Vastaukset
- MunKokemus
Otin urheilullisena ihmisenä Lifesta ostamaani MultiSportia vuoden 2017 ajan. Koska treenasin paljon ja ruokani oli lähinnä vegaanista, katsoin tarvitsevani lisäravintoa.
Menin sitten ihan muista syistä labrakokeisiin. Parin viikon kuluttua lääkäri soitti ja kysyi ensimmäisen kysymyksen: T, sanopa suoraan juotko paljon alkoholia?
Mitäh!? Minä joka urheilen ja syön terveellisesti!? No way, en todellakaan!
On tämä maksa-arvo aika paljon koholla, siksi kysyn. Tulisitko uudestaan vastaanotolle?
Ennen uutta vastaanottoaika päätin luottaa lääketieteen tri. Googleen ja etsin maksa-arvojen kohoamiseen kaikkia mahdollisia syitä. Englanninkielisiltä sivuilta löytyi muutamia foorumeita, joissa keskustelijat kritisoivat kaikkia mahdollisia lisäravinteita. Osalla oli maksa vaurioitunutkin, joku arveli kirroosin aiheutuneen vitamiineista, toinen veikkasi yliannostusta jne.
Otin vastaanotolle kapselit mukaan ja sovittiin että olen 3 kk ilman ja sitten tehdään uusi labrakoe.
Se näytti normaalia. Lisäravinteet jätin siihen paikkaan. Tehotuotettua ravintoa en syö koska en usko niiden sisältävän tarvittavia vitamiineja mineraaleja kuin hitaammin kasvaneissa kasveissa. Näin olen nyt elänyt 11,5 kk. Ja voin paremmin!- Omamoka
Niinpä, ihminen on kummallinen otus; käyttää väärin kaikkea mahdollista. Tai sitten ei ymmärrä kokeilla jotain muuta jos joku tuote on epäsopiva. Sillä huonoja(kin) tuotteita markkinoilla on vuorenvarmasti ja jos ei oma taju lennä, niin markkinamies niitä kyllä tietämättömille myy.
- Perusterve
Joko taas. Eikö tällainen ketju ollut juuri jonkun aikaa sitten? En käytä mitään muita lääkkeitä kuin luontaispuolen ...
- k222
Itse käytän D-vitamiinia ja B12-vitamiinia. Ja suusuihkeena, jotta niiden ottamisesta on jotain hyötyäkin, koska näillä olen saanut ainoastaan pidettyä tasot hyvinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391