https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005950690.html
Mutta, tekee pikkurikoksia jatkuvasti, virkamiesvastuulle, heh.
Seuraukset kuntalaisille todella vakavat, jos kanervion annetaan jatkaa rikollisella tiellään.
Kunnanjohtaja Kanervio pikkurikollinen?
8
155
Vastaukset
- ymmärtääköSittenkään
Rikollista, varsinkin julkisessa virassa toimivaa kunniatonta valehtelijaa saa kyllä kutsua arvoisellaan nimityksellä.
Kanervion muistinmenetys ja itsensä haukkuminen tyhmäksi, ymmärtömättömäksi asioista ei ole kovin uskottavaa. - Jorlikka
Kinnula o persseestä
- VahinkojaSattuu
Vain hallinto;)
"Vahingossa" tehdyt rikokset kuten väärentäminen, törkeät kunnianloukkaukset, heitteillejätöt ei ole rikoksia kun Kanervio kertoi tehneensä ne vahingossa, heh.
- joka.on.sairas
Terve on. Ei ole mikään Urpilainen.
- juhakaukopekka
3 kpl kunnanjohtajaa eonnu? mikä mättää kinnulan kaupungissa??
- einäin
Liikaa muholan valtuutettuja.niin kauankuin Toikkaset ja Pelkonen istuu yhessäkään elimessä niin mikään ei edisty tai kehity.Rahat loppuu meiltä kohta joten Kinnula häviää kartalta.Hankala täällä on elää jos ei kuulu ns"porukkaan.
- Syrjämäen_toivo
Karstulasta on vapautunut markkinoille hyvä vaihtoehto teille Kinnusille! Ottakaa rohkeasti yhteyttä Hiluun!
- Toivo.tallella
Syrjämäen_toivo nimimerkillä lienee omakohtaisia kokemuksia Hilusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615247Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873