Mistä johtuu, kun ulkomailta koitan lukea Elsian sähköposteja, niin jo monta päivää heidän sivut on olleet kaatuneina? Muutenkin huonot noi heidän meilisivunsa, mutta vielä surkeempaa kun ei pääse lukemaan omia posteja. Onko joku isompikin vika???
Olisi ystävällistä jos joku heiltä voisi vastata.
Elisan sivut aina kaatuneet?
4
263
Vastaukset
- Sivutkaatu
Aina tulee teksti : ”Toistuva ongelma verkkosivulla https://m.webmail.elisa.fi/”. Eli pääsiskö sähköpostit lukemaan jostain muualta myös????
- Gmailkäyttöön
Sellaisia nämä operaattoreiden ja foorumien postit ovat. Epävarmoja ja vanhanaikaisia. Ota käyttöön Gmail. Se toimii kaikkialla ilman turhaa säätämistä!
- Sellainn
Elisa ei välitä asikkaistaan. Heille ihan sama voiko posteja lukea. Mutta pitemmmän päälle asiakkaat äänestävät jaloillaan jos ei palvelu pelaa. Vähän kornia maksaa sellaisesta mikä ei toimi. Voisi olettaa, että iso operaattori olisi tarkka sivujensa toimivuudesta. Mutta näin ei Elisan kohdalla ole.
- Bkl
Vieläkään ei pääse Elisan meileihin ainakaan usa sta. Mutta laskut tulee kyllä ajallaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537