Manjaro ei halua liittää mun ubs-tikkua automaattisesti. Se kuitenkin näkyy gpartetilla /dev/sdc.
Millä käskyllä saisin sen liitettyä käyttöön?
Manjaro ja ubs-tikun liittäminen
4
249
Vastaukset
- huomattu.on
Kaikenkarvaista sisältöä sisällään pitäviä tikkuja ei ole tarkoitettukaan liitettäviksi,
esim .ISO:n sisältävä tikku samoin myös "keskeneräiset" Windows tikut voivat olla sellaisia. - sudo-pacaur-Syu
Joko olet kauan käyttänyt Majaroa, onko ohjauspaneli tuttu juttu. Entä nämä asetukset, onko noiden ruksien laitosta mitään apua. https://i.postimg.cc/MT8t2YY2/liitokset.gif
Minulle kun on tullut tunne että vaikka kielensä työntäisi USB-tikun reikään niin ainakin Thunar-tiedostonhallinta herää elämään.- Manjaro_on_hyvä
Kiitos opastavasta kuvasta, nyt homma toimii.
Pistetään nyt se käskykin sudo mount /dev/sdc1 /media/tikku. Tikku voi löytyä myös /run/media kansion alta joka uudempi standardi ulkoisille levyille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291692
- 251565
- 1411182
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus337956- 50768
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on309761- 42760
- 61730
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym50708- 66696