Olen lomaillut usein Alanyassa ja pidän yksinäisenä naisena paikallisesta kulttuurista sen suhteen että seuraa saa ja miehet ovat aktiivisia ehdottelemaan. Mietin että onko Marmariksessakin samanlaista? Olsi kiva vaihtaa välillä paikkaa. Vain asiallisia vastauksia kiitos!
Marmaris verrattuna Alanyaan?
4
1303
Vastaukset
- HuoliPois
Parahin Reino, käyt kukkamekossasi yhtä hyvin kaupaksi Marmariksessa kuin Alanyassakin.
- Anonyymi
Ei eroa mitenkään...kummassakin paikassa ovat röyhkeästi kintereillä..sanoisinko seksuaalista ahdistelua.
- Anonyymi
No on eroa! Marmaris on suhteellisen pieni paikka verrattuna Alanyaan! Mene ja koe itse! Marmaris on niin kaunis paikka. Ei sitä voi kun kokea itse,niin sitten tietää. Alanya käyty muutamat kerrat katsastamassa,ei voi verratakkaan Marmarikseen. Marmarikseen se aina tie käy. Ja jos on sen verran rohkeutta,että ei ota valmismatkaa,niin kannattaa suosia muita kun Suomi hotelleja . Loistavaa matkaa Marmarikseen.
- Anonyymi
Ero on suuri! Marmaris on turistipaikka, niin myös Alanya.Ero on siinä että Alanya on kaupunki, ja Marmaris elää kausiturismilla.Marmaris on hyvin hiljainen talviaikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958356- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562574- 482185
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788