Haluaisin ostaa neitokakadu pojan. Ikää mielellään yli 1.5-v jotta sukupuoli on varma. itsellä 3-v tyttö joka menetti puolisonsa viimekesänä . Kaikki myy aina pariskuntia tai poikasia joten toivon näin saavani linnulleni kaverin. Hakusessa olisi harlekiini kun lintuni on myös sellainen.
ostaisin neitsikalleni kaverin
9
389
Vastaukset
- jossu
heippa!mistäpäin olet?
minulla olisi tumma harlekiini koiras ikää kesällä 2 vuotta..- ninni
Me asutaan Keravalla. Entäs itse? Onko lintu tottunut muihin neitsikoihin, meillä on tällä hetkellä niitä 5 1 undulaatti.
- jossu
ninni kirjoitti:
Me asutaan Keravalla. Entäs itse? Onko lintu tottunut muihin neitsikoihin, meillä on tällä hetkellä niitä 5 1 undulaatti.
joensuussa, vähä turhan kaukana, meillä 4 neitsikkaa 3 koirasta ja 1 naaras...
- jossu
ninni kirjoitti:
niin ajattelin teetättää nyt poikaset tällä yhdellä lemmen parilla niin ajattelin et oisin voinu luopuu tosta kolmannesta harlekiini veljeksestä...
- ninni
jossu kirjoitti:
joensuussa, vähä turhan kaukana, meillä 4 neitsikkaa 3 koirasta ja 1 naaras...
paljonko pidät neitsikalla hintaa ? mun ex on tulossa joensuuhun ensviikon loppuna ja se voisi tuoda linnun tullessa.
- jossu
ninni kirjoitti:
paljonko pidät neitsikalla hintaa ? mun ex on tulossa joensuuhun ensviikon loppuna ja se voisi tuoda linnun tullessa.
ku oot niin kaukaa muute 90 e!
on nimittäin hyväkuntoisii ja kauniit höyhenet..
ei mitää raasuja mitä eläinkaupassa.. - ninni
jossu kirjoitti:
ku oot niin kaukaa muute 90 e!
on nimittäin hyväkuntoisii ja kauniit höyhenet..
ei mitää raasuja mitä eläinkaupassa..varaatko mulle linnun niin pistän ex:än hakemaan linnun sitten ensiviikon sunnuntaina. laitatko mulle meili osoitteesi ja puh.numeron mun meiliin niin sovitaan viikolla lisää asiasta. [email protected]
- sivusta seuraaja
eli miks myyt ja ostat
katso jossu
älä myy!!!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000000119&posting=22000000006825434- ninni
mulla on yksi pariskunta ja 2 sinkkutyttöä meinaatko että tästä kyseisestä 3.5 kk tytöstä saa puolison meidän neitoselle. oletko todella noin tyhmä vai esitätkö vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1156737Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243737- 1852526
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2762398Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962071Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001780Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91725Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281269Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271255- 691224