Haluaisin ostaa neitokakadu pojan. Ikää mielellään yli 1.5-v jotta sukupuoli on varma. itsellä 3-v tyttö joka menetti puolisonsa viimekesänä . Kaikki myy aina pariskuntia tai poikasia joten toivon näin saavani linnulleni kaverin. Hakusessa olisi harlekiini kun lintuni on myös sellainen.
ostaisin neitsikalleni kaverin
9
356
Vastaukset
- jossu
heippa!mistäpäin olet?
minulla olisi tumma harlekiini koiras ikää kesällä 2 vuotta..- ninni
Me asutaan Keravalla. Entäs itse? Onko lintu tottunut muihin neitsikoihin, meillä on tällä hetkellä niitä 5 1 undulaatti.
- jossu
ninni kirjoitti:
Me asutaan Keravalla. Entäs itse? Onko lintu tottunut muihin neitsikoihin, meillä on tällä hetkellä niitä 5 1 undulaatti.
joensuussa, vähä turhan kaukana, meillä 4 neitsikkaa 3 koirasta ja 1 naaras...
- jossu
ninni kirjoitti:
niin ajattelin teetättää nyt poikaset tällä yhdellä lemmen parilla niin ajattelin et oisin voinu luopuu tosta kolmannesta harlekiini veljeksestä...
- ninni
jossu kirjoitti:
joensuussa, vähä turhan kaukana, meillä 4 neitsikkaa 3 koirasta ja 1 naaras...
paljonko pidät neitsikalla hintaa ? mun ex on tulossa joensuuhun ensviikon loppuna ja se voisi tuoda linnun tullessa.
- jossu
ninni kirjoitti:
paljonko pidät neitsikalla hintaa ? mun ex on tulossa joensuuhun ensviikon loppuna ja se voisi tuoda linnun tullessa.
ku oot niin kaukaa muute 90 e!
on nimittäin hyväkuntoisii ja kauniit höyhenet..
ei mitää raasuja mitä eläinkaupassa.. - ninni
jossu kirjoitti:
ku oot niin kaukaa muute 90 e!
on nimittäin hyväkuntoisii ja kauniit höyhenet..
ei mitää raasuja mitä eläinkaupassa..varaatko mulle linnun niin pistän ex:än hakemaan linnun sitten ensiviikon sunnuntaina. laitatko mulle meili osoitteesi ja puh.numeron mun meiliin niin sovitaan viikolla lisää asiasta. [email protected]
- sivusta seuraaja
eli miks myyt ja ostat
katso jossu
älä myy!!!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000000119&posting=22000000006825434- ninni
mulla on yksi pariskunta ja 2 sinkkutyttöä meinaatko että tästä kyseisestä 3.5 kk tytöstä saa puolison meidän neitoselle. oletko todella noin tyhmä vai esitätkö vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116