Vuosimallin 2008 vw polo jossa 1.2 litran moottori. Ei kuluta öljyä ja toimii. Ajettu vasta vähän päälle 200 tkm.
Uskomatonta mutta totta vw polo
4
81
Vastaukset
- awinkawink
Noniin rahikainen, iltalääkkeet ja paluu ikävään todellisuuteen odottaa. On päivänselvää että noin paljon ajettu klonkswaakeni on jo paalissa varsinkin tuolla pikkumoottorilla. Jos se liikkuu niin on siihen vaihdettu moottori jo useamman kerran ja se on kuluttanut tuona aikana pienen nesteoilin rekallisen öljyä.
- Näin_on
Ompa itselläkin vanha 1.4 litranen polo. yli 200tkm ajettu eikä koskaan ole tarvinnut öljyä lisäillä ..
- Rahikainen18
Lisään että kyseessä ei ole tsi moottori vaan vapaastihengittävä kolmisylinterinen mosa. Totta on että jakoketju on vaihdettu 190 tkm kohdalla. En ole satuolento. Tämä on totta.
- kniwakniwa
Minulla on ollut tuommoinen menopeli joskus ja ei siitä ollu ku harmia, kokoajan oli jotain rikki, ruostukii ja söi polttoainetta ja öljyä älyttömästi. En suosittele kenellekkään, johtotähti ollut alla nyt puoli vuotta ja olen ylettömän tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877