Kuinka kauan olette pystyneet valvomaan ilman pientäkään torkahdusta? Minä olen aina tarvinut paljon unta, ja en pysty valvomaan kerrallaan paljon enempää kuin normaalistikkaan... ennätys tuli joskus lapsena uutenavuotena. Silloin valvoin 20tuntia. Ja sen jälkeen nukuin 14tuntia... mikäs on sinun enkkasi?
Mikä on pisin aika, minkä olet ollut yhtäjaksoisesti hereillä?
Kovanukkumaan
10
1323
Vastaukset
- Mokaidhduaks
Noin 20h
- helposti
60 tuntia.
- kungpow
oltii intissä, oltii noin kolmatta pävää samoil silmillä... mentiin vielä tehtävälle ja sammuin juoksun aikana ojaa muistaakseni, olin niin pihalla etten ihan muista, mutta juostessa sammuin...
- kungpow
melkein ojaan juostessa, nurmikkoon sammuin vähäks aikaa
- Joo.jo
2 päivää..
- tyvbu
n 90 tuntia, oli karmiaa
- Fittantaa
Sata tuntia.
No ei laskettu ku nukun koko ajan
- Aika_rampa
Oma enkka tais olla jotain 30h. Sekin oli täyttä tuskaa koska mulla alkaa jo 16tunnin hereilläolemisen jälkeen arkiset asiat vaikeutua...
- Jiiiiiit
Tais olla lähempi 40h.
- Valvottuvalvoja
9-10vrk. Jos on oikein jäsäkkää jauhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868