Onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista? Entä shoppailumahdollisuudet Luxorissa, löytyykö vaatekauppoja?
Isis Pyramisa Luxor
2
1087
Vastaukset
- Moira
Joulukuussa oltiin viikko Isiksessä ja se oli ok kokemus. Ei mitään valittamista. Huoneet oli siistit ja puhtaat, aamupala runsas ja maittava, palvelu ystävällistä ja tehokasta. Huonepalvelu oli järjestänyt huoneeseen yhtenä päivänä hedelmälautasen yllätykseksi ja toisena päivänä tuoreita kukkia.
Hotellilta pääsee helposti kaupungille kävellen, pyörällä, vossikalla ja taksilla. Ja pikku kauppoja on jokapuolella. - Hekka
Olimme marraskuussa Luxorissa Isis Pyramisa hotellissa. Huoneet ovat siistejä ja henkilökunta ystävällistä. Aamianen oli runsas ja sillä pärjäsi hyvin iltaan asti. Henkilökunta järjesti meille pieniä yllätyksiä: kerran huoneemme oven ulkopuolella odotti ruusu maljakossa, kerran taas huonesiivoojapojat olivat ripotelleet tuoksuvia ruusunterälehtiä tyttäremme tyynyliinalle ja vadillinen hedelmiä odotti meitäkin huoneessa. Hotellissa on ilmainen tallelokero, ja pankki jossa voi vaihtaa rahaa, on ihan hotellin nurkalla. Hotellissa on myymälöitä joista voi ostaa matkamuistoja ja postikortteja yms. Keskustaan ei ole kovin pitkä matka mutta hotellin ulkopuolella kyydintarjoajat ja kauppiaat saattavat hiukan ärsyttää, kun täällä kotimaassa ei olla totuttu sellaiseen. Hotellin pihan puolelta voi katsella Niilille ja siellä voi ottaa aurinkoa ja uida altaissa, joiden vesi on tosin aika kylmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392487
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381363- 841323
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123842- 31761
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait0750Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596