Helpompi kuin DC++

Itse kokeilin DC :saa muutaman minuutin ja sain siitä ihan tarpeekseni! Vaaditaan jotain 5 gigaa tiedostoja et yleensäkään pääsee mihinkään! Hyvin äkkiä löysin blubsterin, joka on todella yksinkertainen verrattuna DC :aan!
Ei mitään ihme hubeja!
Ei mitään minimimäärää jaetuissa tiedostoissa(voi aloittaa nollasta!)!
Kaikki biisit yhdessä listassa!
Hyvä hakutoiminto!
Käyttäjiä aina vähintään 200000 ja tiedostoja miljoonia!
Ainoa huono puoli se että suomalaisia käyttäjiä ei juuri ole...(mutta ei haittaa ainakaan minua, koska en suomalaisesta musiikista pidä!)

Tutustumisen arvoinen!
http://www.blubster.com tai http://www.piolet.com
ovat oikeastaan sama ohjelma!

9

2711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakea

      ton blubsterin ni avast alko huutaa että 4 trojan heppaa paukahti koneelle.Että näin.Ja miten toi ohjelma edes toimii ku en vitutukselta jaksa edes ohjeita lukea.

      • mulle ei o koskaan tullu mitään viruksia sun muita tuolta!
        toimii niin että menet searchiin ja haet artistin tai biisin nimellä ja sitten painat download sen kohdalta minkä haluat... mielestäni hyvin yksinkertainen! tietenkin jos et sanaakaan osaa englantia ni se voi olla vähan vaikeeta! :)


      • dfdfdfdfdf
        wumbo kirjoitti:

        mulle ei o koskaan tullu mitään viruksia sun muita tuolta!
        toimii niin että menet searchiin ja haet artistin tai biisin nimellä ja sitten painat download sen kohdalta minkä haluat... mielestäni hyvin yksinkertainen! tietenkin jos et sanaakaan osaa englantia ni se voi olla vähan vaikeeta! :)

        tuntuu vähän siltä että et edes huomaisi jos/ja kun niitä trojalaisia koneellesi tulee... päätellen taidoistasi käyttää dc :aa... joka ei todellakaan ole monimutkainen.


      • asdfas
        wumbo kirjoitti:

        mulle ei o koskaan tullu mitään viruksia sun muita tuolta!
        toimii niin että menet searchiin ja haet artistin tai biisin nimellä ja sitten painat download sen kohdalta minkä haluat... mielestäni hyvin yksinkertainen! tietenkin jos et sanaakaan osaa englantia ni se voi olla vähan vaikeeta! :)

        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hjt10.htm


      • asdfas kirjoitti:

        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hjt10.htm

        no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä ja niille mainoksille on joku tollanen jutska... mun koneelle ei ole mitään haittaa tehnyt ja en ikinä vaihtaisi dc :ssaan!


      • ....
        wumbo kirjoitti:

        no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä ja niille mainoksille on joku tollanen jutska... mun koneelle ei ole mitään haittaa tehnyt ja en ikinä vaihtaisi dc :ssaan!

        "no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä"

        miten niin ei pysy pystyssä? miten ne mainokset pystyssä pysymiseen vaikuttaa? p2p ja raha ei sovi yhteen, enkä minä ainakaan luota ohjelmaan joka on mainosrahoitteinen kun valittavana on ohjelmiakin jotka eivät sisällä mitään ylimääräistä... hyvin ne mainoksettomatkin ohjelmat pystyssä pysyy!


      • ZeVEz
        .... kirjoitti:

        "no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä"

        miten niin ei pysy pystyssä? miten ne mainokset pystyssä pysymiseen vaikuttaa? p2p ja raha ei sovi yhteen, enkä minä ainakaan luota ohjelmaan joka on mainosrahoitteinen kun valittavana on ohjelmiakin jotka eivät sisällä mitään ylimääräistä... hyvin ne mainoksettomatkin ohjelmat pystyssä pysyy!

        Sitä se tosiaan teettää. Kaverini suositteli tuota ohjelmaa minulle, kokeilin. Tulin heti muistaakseni 4 troijalaista, että ihan kiva.
        Kaverini vieläkin yrittää saada minua käyttämään sitä, mutta ehei. Hän sanoo että hänellekkin tulee välillä viruksia ja se ei haittaa.
        Minä käytän DC ja on oma hubi pystyssä, joka onkin vielä aika pieni. Kaikki kiinnostuneet: veljekset.no-ip.info


      • joo
        wumbo kirjoitti:

        mulle ei o koskaan tullu mitään viruksia sun muita tuolta!
        toimii niin että menet searchiin ja haet artistin tai biisin nimellä ja sitten painat download sen kohdalta minkä haluat... mielestäni hyvin yksinkertainen! tietenkin jos et sanaakaan osaa englantia ni se voi olla vähan vaikeeta! :)

        Kyl mä englantia osaan mutta kun laitan searchiin britney spears ni vitut sinne mitään tuu.Tarviiko siellä olla jotain jaossa heti alottaessakin itellä?


    • Elää

      blubster on hanurista. DC rules kunhan vain osaa käyttää ja säätää. Onneksi rähmäkäpälät päätyy tuommoisiin blubstereihin. HEH

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe