Helpompi kuin DC++

Itse kokeilin DC :saa muutaman minuutin ja sain siitä ihan tarpeekseni! Vaaditaan jotain 5 gigaa tiedostoja et yleensäkään pääsee mihinkään! Hyvin äkkiä löysin blubsterin, joka on todella yksinkertainen verrattuna DC :aan!
Ei mitään ihme hubeja!
Ei mitään minimimäärää jaetuissa tiedostoissa(voi aloittaa nollasta!)!
Kaikki biisit yhdessä listassa!
Hyvä hakutoiminto!
Käyttäjiä aina vähintään 200000 ja tiedostoja miljoonia!
Ainoa huono puoli se että suomalaisia käyttäjiä ei juuri ole...(mutta ei haittaa ainakaan minua, koska en suomalaisesta musiikista pidä!)

Tutustumisen arvoinen!
http://www.blubster.com tai http://www.piolet.com
ovat oikeastaan sama ohjelma!

9

2711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakea

      ton blubsterin ni avast alko huutaa että 4 trojan heppaa paukahti koneelle.Että näin.Ja miten toi ohjelma edes toimii ku en vitutukselta jaksa edes ohjeita lukea.

      • mulle ei o koskaan tullu mitään viruksia sun muita tuolta!
        toimii niin että menet searchiin ja haet artistin tai biisin nimellä ja sitten painat download sen kohdalta minkä haluat... mielestäni hyvin yksinkertainen! tietenkin jos et sanaakaan osaa englantia ni se voi olla vähan vaikeeta! :)


      • dfdfdfdfdf
        wumbo kirjoitti:

        mulle ei o koskaan tullu mitään viruksia sun muita tuolta!
        toimii niin että menet searchiin ja haet artistin tai biisin nimellä ja sitten painat download sen kohdalta minkä haluat... mielestäni hyvin yksinkertainen! tietenkin jos et sanaakaan osaa englantia ni se voi olla vähan vaikeeta! :)

        tuntuu vähän siltä että et edes huomaisi jos/ja kun niitä trojalaisia koneellesi tulee... päätellen taidoistasi käyttää dc :aa... joka ei todellakaan ole monimutkainen.


      • asdfas
        wumbo kirjoitti:

        mulle ei o koskaan tullu mitään viruksia sun muita tuolta!
        toimii niin että menet searchiin ja haet artistin tai biisin nimellä ja sitten painat download sen kohdalta minkä haluat... mielestäni hyvin yksinkertainen! tietenkin jos et sanaakaan osaa englantia ni se voi olla vähan vaikeeta! :)

        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hjt10.htm


      • asdfas kirjoitti:

        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hjt10.htm

        no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä ja niille mainoksille on joku tollanen jutska... mun koneelle ei ole mitään haittaa tehnyt ja en ikinä vaihtaisi dc :ssaan!


      • ....
        wumbo kirjoitti:

        no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä ja niille mainoksille on joku tollanen jutska... mun koneelle ei ole mitään haittaa tehnyt ja en ikinä vaihtaisi dc :ssaan!

        "no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä"

        miten niin ei pysy pystyssä? miten ne mainokset pystyssä pysymiseen vaikuttaa? p2p ja raha ei sovi yhteen, enkä minä ainakaan luota ohjelmaan joka on mainosrahoitteinen kun valittavana on ohjelmiakin jotka eivät sisällä mitään ylimääräistä... hyvin ne mainoksettomatkin ohjelmat pystyssä pysyy!


      • ZeVEz
        .... kirjoitti:

        "no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä"

        miten niin ei pysy pystyssä? miten ne mainokset pystyssä pysymiseen vaikuttaa? p2p ja raha ei sovi yhteen, enkä minä ainakaan luota ohjelmaan joka on mainosrahoitteinen kun valittavana on ohjelmiakin jotka eivät sisällä mitään ylimääräistä... hyvin ne mainoksettomatkin ohjelmat pystyssä pysyy!

        Sitä se tosiaan teettää. Kaverini suositteli tuota ohjelmaa minulle, kokeilin. Tulin heti muistaakseni 4 troijalaista, että ihan kiva.
        Kaverini vieläkin yrittää saada minua käyttämään sitä, mutta ehei. Hän sanoo että hänellekkin tulee välillä viruksia ja se ei haittaa.
        Minä käytän DC ja on oma hubi pystyssä, joka onkin vielä aika pieni. Kaikki kiinnostuneet: veljekset.no-ip.info


      • joo
        wumbo kirjoitti:

        mulle ei o koskaan tullu mitään viruksia sun muita tuolta!
        toimii niin että menet searchiin ja haet artistin tai biisin nimellä ja sitten painat download sen kohdalta minkä haluat... mielestäni hyvin yksinkertainen! tietenkin jos et sanaakaan osaa englantia ni se voi olla vähan vaikeeta! :)

        Kyl mä englantia osaan mutta kun laitan searchiin britney spears ni vitut sinne mitään tuu.Tarviiko siellä olla jotain jaossa heti alottaessakin itellä?


    • Elää

      blubster on hanurista. DC rules kunhan vain osaa käyttää ja säätää. Onneksi rähmäkäpälät päätyy tuommoisiin blubstereihin. HEH

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe