Helpompi kuin DC++

Itse kokeilin DC :saa muutaman minuutin ja sain siitä ihan tarpeekseni! Vaaditaan jotain 5 gigaa tiedostoja et yleensäkään pääsee mihinkään! Hyvin äkkiä löysin blubsterin, joka on todella yksinkertainen verrattuna DC :aan!
Ei mitään ihme hubeja!
Ei mitään minimimäärää jaetuissa tiedostoissa(voi aloittaa nollasta!)!
Kaikki biisit yhdessä listassa!
Hyvä hakutoiminto!
Käyttäjiä aina vähintään 200000 ja tiedostoja miljoonia!
Ainoa huono puoli se että suomalaisia käyttäjiä ei juuri ole...(mutta ei haittaa ainakaan minua, koska en suomalaisesta musiikista pidä!)

Tutustumisen arvoinen!
http://www.blubster.com tai http://www.piolet.com
ovat oikeastaan sama ohjelma!

9

2690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakea

ton blubsterin ni avast alko huutaa että 4 trojan heppaa paukahti koneelle.Että näin.Ja miten toi ohjelma edes toimii ku en vitutukselta jaksa edes ohjeita lukea.

• mulle ei o koskaan tullu mitään viruksia sun muita tuolta!
        toimii niin että menet searchiin ja haet artistin tai biisin nimellä ja sitten painat download sen kohdalta minkä haluat... mielestäni hyvin yksinkertainen! tietenkin jos et sanaakaan osaa englantia ni se voi olla vähan vaikeeta! :)

• dfdfdfdfdf
        wumbo kirjoitti:

mulle ei o koskaan tullu mitään viruksia sun muita tuolta!
        toimii niin että menet searchiin ja haet artistin tai biisin nimellä ja sitten painat download sen kohdalta minkä haluat... mielestäni hyvin yksinkertainen! tietenkin jos et sanaakaan osaa englantia ni se voi olla vähan vaikeeta! :)

tuntuu vähän siltä että et edes huomaisi jos/ja kun niitä trojalaisia koneellesi tulee... päätellen taidoistasi käyttää dc :aa... joka ei todellakaan ole monimutkainen.

• asdfas
        wumbo kirjoitti:

http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hjt10.htm

• asdfas kirjoitti:

http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hjt10.htm

no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä ja niille mainoksille on joku tollanen jutska... mun koneelle ei ole mitään haittaa tehnyt ja en ikinä vaihtaisi dc :ssaan!

• ....
        wumbo kirjoitti:

no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä ja niille mainoksille on joku tollanen jutska... mun koneelle ei ole mitään haittaa tehnyt ja en ikinä vaihtaisi dc :ssaan!

"no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä"

miten niin ei pysy pystyssä? miten ne mainokset pystyssä pysymiseen vaikuttaa? p2p ja raha ei sovi yhteen, enkä minä ainakaan luota ohjelmaan joka on mainosrahoitteinen kun valittavana on ohjelmiakin jotka eivät sisällä mitään ylimääräistä... hyvin ne mainoksettomatkin ohjelmat pystyssä pysyy!

• ZeVEz
        .... kirjoitti:

"no siis blubsterissa on välillä mainoksia, koska se ei muuten pysy pystyssä"

miten niin ei pysy pystyssä? miten ne mainokset pystyssä pysymiseen vaikuttaa? p2p ja raha ei sovi yhteen, enkä minä ainakaan luota ohjelmaan joka on mainosrahoitteinen kun valittavana on ohjelmiakin jotka eivät sisällä mitään ylimääräistä... hyvin ne mainoksettomatkin ohjelmat pystyssä pysyy!

Sitä se tosiaan teettää. Kaverini suositteli tuota ohjelmaa minulle, kokeilin. Tulin heti muistaakseni 4 troijalaista, että ihan kiva.
        Kaverini vieläkin yrittää saada minua käyttämään sitä, mutta ehei. Hän sanoo että hänellekkin tulee välillä viruksia ja se ei haittaa.
        Minä käytän DC ja on oma hubi pystyssä, joka onkin vielä aika pieni. Kaikki kiinnostuneet: veljekset.no-ip.info

• joo
        wumbo kirjoitti:

Kyl mä englantia osaan mutta kun laitan searchiin britney spears ni vitut sinne mitään tuu.Tarviiko siellä olla jotain jaossa heti alottaessakin itellä?

• Elää

blubster on hanurista. DC rules kunhan vain osaa käyttää ja säätää. Onneksi rähmäkäpälät päätyy tuommoisiin blubstereihin. HEH

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3752
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      34
      3234
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3199
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2993
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2874
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2514
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe