Vielä kerran....

9

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d0rk

      Paljos oot kuule tienannu? Vähän tuntuu siltä, et noista on se paras hehku jo hiipunu, et jäljelle jääny vaan noita spammikoplia...

      • Promosquadista ehkä kaikkein eniten, mutta sieltä ei saa rahaa... olen saanut mm. cd-levyjä noin 15, digikameran, 150 cd-r-levyä, dvd:n...
        Sharelootissa tällä hetkellä 6 dollaria, storm of cashistä sain just maanantaina 10 senttiä (alotin viikko sitten!), Surfjunkyssa noin 5 dollaria (alotin sen alkuviikolla).
        Ei näillä siis miljonääriksi tule, mutta onpahan palkitsevaa tekemistä, jos on tylsää...


    • Huijausta

      Kerrothän porukoile että SINÄ saat rahaa kuin porukat menee sivusi kautta sivuille jotka olet listannut tuolla..

      • ensinnäkin joistain en saa yhtään mitään ja lopuista todella vähän (sadasosa senttejä!!)! toiseksi eikös kaikki sen tiedä? hyötyvät sitten itsekin kun rekisteröidyttyään saavat muita liittymään...
        Ei ole mikään pakko rekisteröityä mun linkin kautta!
        Eikä se ole mitenkään niiltä pois, jos rekisteröityvät mun linkin kautta!


      • minä
        wumbo kirjoitti:

        ensinnäkin joistain en saa yhtään mitään ja lopuista todella vähän (sadasosa senttejä!!)! toiseksi eikös kaikki sen tiedä? hyötyvät sitten itsekin kun rekisteröidyttyään saavat muita liittymään...
        Ei ole mikään pakko rekisteröityä mun linkin kautta!
        Eikä se ole mitenkään niiltä pois, jos rekisteröityvät mun linkin kautta!

        Totta kai ei ole muista pois jos rekisteröivät linkkiesi kautta, mutta tunnusta että teit tuon sivun ainoastaan siksi että saisit rahaa ;) Ja kyllä se on vähän ennemmän kuin tuo sadasosa sentistä per kävjä.. se on parhaillaan 2-5 senttiä per kävijä.. Mutta onhän se ihan hyvä tapa tienata vähän ylimääräistä rahaa.. En mä sitä moiti :) Mutta rehellinen saa olla.


    • tympääntynyt?

      juu kokeilin kyl, mut jaa-a...kyl näistä on mehut lähteny jo pois..turhan päiväistä hommaa. muut näistä tienaa eikä ite. todettu on.
      it's just psykologiaa.

      • Omapahan on häviösi :) Miks suomalaiset on aina niin ennakkoluulosia?!?


    • sokaisi

      silmäni, etten jaksanut lukea edes kaikkea :). Aika räiskyvä valinta taustaksi mielestäni.

      Tai sitten pitäisi katsoa aamupäivästä uudelleen..

      • se oli vaan sellanen hätänen päätös... piti jo aikasemmin vaihtaa sitä! no nyt varmaan kestää lukea paremmin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe