Jos haluat tienata rahaa ja tavaraa, tsekkaa tämä:
http://www.kolumbus.fi/wumbo/tienaa.html
kaikki toimivat varmasti! Olen itse testannut!
Vielä kerran....
9
599
Vastaukset
- d0rk
Paljos oot kuule tienannu? Vähän tuntuu siltä, et noista on se paras hehku jo hiipunu, et jäljelle jääny vaan noita spammikoplia...
Promosquadista ehkä kaikkein eniten, mutta sieltä ei saa rahaa... olen saanut mm. cd-levyjä noin 15, digikameran, 150 cd-r-levyä, dvd:n...
Sharelootissa tällä hetkellä 6 dollaria, storm of cashistä sain just maanantaina 10 senttiä (alotin viikko sitten!), Surfjunkyssa noin 5 dollaria (alotin sen alkuviikolla).
Ei näillä siis miljonääriksi tule, mutta onpahan palkitsevaa tekemistä, jos on tylsää...
- Huijausta
Kerrothän porukoile että SINÄ saat rahaa kuin porukat menee sivusi kautta sivuille jotka olet listannut tuolla..
ensinnäkin joistain en saa yhtään mitään ja lopuista todella vähän (sadasosa senttejä!!)! toiseksi eikös kaikki sen tiedä? hyötyvät sitten itsekin kun rekisteröidyttyään saavat muita liittymään...
Ei ole mikään pakko rekisteröityä mun linkin kautta!
Eikä se ole mitenkään niiltä pois, jos rekisteröityvät mun linkin kautta!- minä
wumbo kirjoitti:
ensinnäkin joistain en saa yhtään mitään ja lopuista todella vähän (sadasosa senttejä!!)! toiseksi eikös kaikki sen tiedä? hyötyvät sitten itsekin kun rekisteröidyttyään saavat muita liittymään...
Ei ole mikään pakko rekisteröityä mun linkin kautta!
Eikä se ole mitenkään niiltä pois, jos rekisteröityvät mun linkin kautta!Totta kai ei ole muista pois jos rekisteröivät linkkiesi kautta, mutta tunnusta että teit tuon sivun ainoastaan siksi että saisit rahaa ;) Ja kyllä se on vähän ennemmän kuin tuo sadasosa sentistä per kävjä.. se on parhaillaan 2-5 senttiä per kävijä.. Mutta onhän se ihan hyvä tapa tienata vähän ylimääräistä rahaa.. En mä sitä moiti :) Mutta rehellinen saa olla.
- tympääntynyt?
juu kokeilin kyl, mut jaa-a...kyl näistä on mehut lähteny jo pois..turhan päiväistä hommaa. muut näistä tienaa eikä ite. todettu on.
it's just psykologiaa. - sokaisi
silmäni, etten jaksanut lukea edes kaikkea :). Aika räiskyvä valinta taustaksi mielestäni.
Tai sitten pitäisi katsoa aamupäivästä uudelleen..se oli vaan sellanen hätänen päätös... piti jo aikasemmin vaihtaa sitä! no nyt varmaan kestää lukea paremmin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372