Jos haluat tienata rahaa ja tavaraa, tsekkaa tämä:
http://www.kolumbus.fi/wumbo/tienaa.html
kaikki toimivat varmasti! Olen itse testannut!
Vielä kerran....
9
583
Vastaukset
- d0rk
Paljos oot kuule tienannu? Vähän tuntuu siltä, et noista on se paras hehku jo hiipunu, et jäljelle jääny vaan noita spammikoplia...
Promosquadista ehkä kaikkein eniten, mutta sieltä ei saa rahaa... olen saanut mm. cd-levyjä noin 15, digikameran, 150 cd-r-levyä, dvd:n...
Sharelootissa tällä hetkellä 6 dollaria, storm of cashistä sain just maanantaina 10 senttiä (alotin viikko sitten!), Surfjunkyssa noin 5 dollaria (alotin sen alkuviikolla).
Ei näillä siis miljonääriksi tule, mutta onpahan palkitsevaa tekemistä, jos on tylsää...
- Huijausta
Kerrothän porukoile että SINÄ saat rahaa kuin porukat menee sivusi kautta sivuille jotka olet listannut tuolla..
ensinnäkin joistain en saa yhtään mitään ja lopuista todella vähän (sadasosa senttejä!!)! toiseksi eikös kaikki sen tiedä? hyötyvät sitten itsekin kun rekisteröidyttyään saavat muita liittymään...
Ei ole mikään pakko rekisteröityä mun linkin kautta!
Eikä se ole mitenkään niiltä pois, jos rekisteröityvät mun linkin kautta!- minä
wumbo kirjoitti:
ensinnäkin joistain en saa yhtään mitään ja lopuista todella vähän (sadasosa senttejä!!)! toiseksi eikös kaikki sen tiedä? hyötyvät sitten itsekin kun rekisteröidyttyään saavat muita liittymään...
Ei ole mikään pakko rekisteröityä mun linkin kautta!
Eikä se ole mitenkään niiltä pois, jos rekisteröityvät mun linkin kautta!Totta kai ei ole muista pois jos rekisteröivät linkkiesi kautta, mutta tunnusta että teit tuon sivun ainoastaan siksi että saisit rahaa ;) Ja kyllä se on vähän ennemmän kuin tuo sadasosa sentistä per kävjä.. se on parhaillaan 2-5 senttiä per kävijä.. Mutta onhän se ihan hyvä tapa tienata vähän ylimääräistä rahaa.. En mä sitä moiti :) Mutta rehellinen saa olla.
- tympääntynyt?
juu kokeilin kyl, mut jaa-a...kyl näistä on mehut lähteny jo pois..turhan päiväistä hommaa. muut näistä tienaa eikä ite. todettu on.
it's just psykologiaa. - sokaisi
silmäni, etten jaksanut lukea edes kaikkea :). Aika räiskyvä valinta taustaksi mielestäni.
Tai sitten pitäisi katsoa aamupäivästä uudelleen..se oli vaan sellanen hätänen päätös... piti jo aikasemmin vaihtaa sitä! no nyt varmaan kestää lukea paremmin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään963517Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252816Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022249TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921519Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67946