Jos haluat tienata rahaa ja tavaraa, tsekkaa tämä:
http://www.kolumbus.fi/wumbo/tienaa.html
kaikki toimivat varmasti! Olen itse testannut!
Vielä kerran....
9
599
Vastaukset
- d0rk
Paljos oot kuule tienannu? Vähän tuntuu siltä, et noista on se paras hehku jo hiipunu, et jäljelle jääny vaan noita spammikoplia...
Promosquadista ehkä kaikkein eniten, mutta sieltä ei saa rahaa... olen saanut mm. cd-levyjä noin 15, digikameran, 150 cd-r-levyä, dvd:n...
Sharelootissa tällä hetkellä 6 dollaria, storm of cashistä sain just maanantaina 10 senttiä (alotin viikko sitten!), Surfjunkyssa noin 5 dollaria (alotin sen alkuviikolla).
Ei näillä siis miljonääriksi tule, mutta onpahan palkitsevaa tekemistä, jos on tylsää...
- Huijausta
Kerrothän porukoile että SINÄ saat rahaa kuin porukat menee sivusi kautta sivuille jotka olet listannut tuolla..
ensinnäkin joistain en saa yhtään mitään ja lopuista todella vähän (sadasosa senttejä!!)! toiseksi eikös kaikki sen tiedä? hyötyvät sitten itsekin kun rekisteröidyttyään saavat muita liittymään...
Ei ole mikään pakko rekisteröityä mun linkin kautta!
Eikä se ole mitenkään niiltä pois, jos rekisteröityvät mun linkin kautta!- minä
wumbo kirjoitti:
ensinnäkin joistain en saa yhtään mitään ja lopuista todella vähän (sadasosa senttejä!!)! toiseksi eikös kaikki sen tiedä? hyötyvät sitten itsekin kun rekisteröidyttyään saavat muita liittymään...
Ei ole mikään pakko rekisteröityä mun linkin kautta!
Eikä se ole mitenkään niiltä pois, jos rekisteröityvät mun linkin kautta!Totta kai ei ole muista pois jos rekisteröivät linkkiesi kautta, mutta tunnusta että teit tuon sivun ainoastaan siksi että saisit rahaa ;) Ja kyllä se on vähän ennemmän kuin tuo sadasosa sentistä per kävjä.. se on parhaillaan 2-5 senttiä per kävijä.. Mutta onhän se ihan hyvä tapa tienata vähän ylimääräistä rahaa.. En mä sitä moiti :) Mutta rehellinen saa olla.
- tympääntynyt?
juu kokeilin kyl, mut jaa-a...kyl näistä on mehut lähteny jo pois..turhan päiväistä hommaa. muut näistä tienaa eikä ite. todettu on.
it's just psykologiaa. - sokaisi
silmäni, etten jaksanut lukea edes kaikkea :). Aika räiskyvä valinta taustaksi mielestäni.
Tai sitten pitäisi katsoa aamupäivästä uudelleen..se oli vaan sellanen hätänen päätös... piti jo aikasemmin vaihtaa sitä! no nyt varmaan kestää lukea paremmin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614