Vielä kerran....

9

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d0rk

      Paljos oot kuule tienannu? Vähän tuntuu siltä, et noista on se paras hehku jo hiipunu, et jäljelle jääny vaan noita spammikoplia...

      • Promosquadista ehkä kaikkein eniten, mutta sieltä ei saa rahaa... olen saanut mm. cd-levyjä noin 15, digikameran, 150 cd-r-levyä, dvd:n...
        Sharelootissa tällä hetkellä 6 dollaria, storm of cashistä sain just maanantaina 10 senttiä (alotin viikko sitten!), Surfjunkyssa noin 5 dollaria (alotin sen alkuviikolla).
        Ei näillä siis miljonääriksi tule, mutta onpahan palkitsevaa tekemistä, jos on tylsää...


    • Huijausta

      Kerrothän porukoile että SINÄ saat rahaa kuin porukat menee sivusi kautta sivuille jotka olet listannut tuolla..

      • ensinnäkin joistain en saa yhtään mitään ja lopuista todella vähän (sadasosa senttejä!!)! toiseksi eikös kaikki sen tiedä? hyötyvät sitten itsekin kun rekisteröidyttyään saavat muita liittymään...
        Ei ole mikään pakko rekisteröityä mun linkin kautta!
        Eikä se ole mitenkään niiltä pois, jos rekisteröityvät mun linkin kautta!


      • minä
        wumbo kirjoitti:

        ensinnäkin joistain en saa yhtään mitään ja lopuista todella vähän (sadasosa senttejä!!)! toiseksi eikös kaikki sen tiedä? hyötyvät sitten itsekin kun rekisteröidyttyään saavat muita liittymään...
        Ei ole mikään pakko rekisteröityä mun linkin kautta!
        Eikä se ole mitenkään niiltä pois, jos rekisteröityvät mun linkin kautta!

        Totta kai ei ole muista pois jos rekisteröivät linkkiesi kautta, mutta tunnusta että teit tuon sivun ainoastaan siksi että saisit rahaa ;) Ja kyllä se on vähän ennemmän kuin tuo sadasosa sentistä per kävjä.. se on parhaillaan 2-5 senttiä per kävijä.. Mutta onhän se ihan hyvä tapa tienata vähän ylimääräistä rahaa.. En mä sitä moiti :) Mutta rehellinen saa olla.


    • tympääntynyt?

      juu kokeilin kyl, mut jaa-a...kyl näistä on mehut lähteny jo pois..turhan päiväistä hommaa. muut näistä tienaa eikä ite. todettu on.
      it's just psykologiaa.

      • Omapahan on häviösi :) Miks suomalaiset on aina niin ennakkoluulosia?!?


    • sokaisi

      silmäni, etten jaksanut lukea edes kaikkea :). Aika räiskyvä valinta taustaksi mielestäni.

      Tai sitten pitäisi katsoa aamupäivästä uudelleen..

      • se oli vaan sellanen hätänen päätös... piti jo aikasemmin vaihtaa sitä! no nyt varmaan kestää lukea paremmin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe