Hesalainen Android sovellus lisää yksityisyyttä ja vaihtoehtoja median lukemisessa

HesalainenAPP

Hesalainen Android sovellus lisää yksityisyyttä ja vaihtoehtoja median lukemisessa

Hei
Tässä on uusi Android-sovellus median lukemiseen:
https://play.google.com/store/apps/details?id=io.kodular.s7samppa.Hesalainen

Ja linkki käyttöohjevideoon:
https://ismo.cdn.vooplayer.com/publish/MTIyMzAz

Sovelluksen kehityksessä painopiste oli seuraavissa kohdissa:

1)Yksityisyyden parantaminen
2)Helppokäyttöisyys ja nopeus
3)Enemmän tilaa Android puhelimeen, kun ei tarvitse jokaiselle medialle ladata omaa sovellusta ja välimuisti on helppo siivota.
4)Enemmän valinnanvapautta sekä vaihtoehtoisia uutiskeräimiä että medioita yhteen pakettiin
5)Kilpailevat sovellukset ovat ulkomaalaisomistuksissa tai keskittyneen median omia versioita

Kuitenkin kohdan 1) sivuvaikutuksena kävi niin, että tällä Android -ohjelmalla on tällä hetkellä mahdollista lukea rajattomasti ilmaisia lehtien uutisotsikoita (artikkeleita) eli mitään viikko- tai kuukausirajoja ei mediatalot enää pysty seuraamaan (mitallinen eli huokoinen ns. hybridimaksumuuri).

Hesalainen Android sovelluksella voit lukea mm. seuraavia sanoma- ja iltapäivälehtiä, sekä seurata uutiskeräimiä:

Ampparit
HIGH.FI
Rbot
SPIDR
Yle
Teksti-TV
Aamulehti
Arvopaperi
Etelä-Saimaa
Helsingin Sanomat
Hämeen Sanomat
Ilkka
Ilta-Sanomat
Iltalehti
Itä-Savo
Kaleva
Karjalainen
Kauppalehti
Keskisuomalainen
Kouvolan Sanomat
Kymen Sanomat
Lapin Kansa
Länsi-Savo
Maaseudun Tulevaisuus
Pohjalainen
Satakunnan Kansa
Talouselämä
Turun Sanomat
Uusi Suomi

Eurooppalaisen Media Pluralism Monitor -tutkimuksen mukaan suomalaisen median monimuotoisuuden suurin uhka on median keskittyminen.

Tutkimuksen mukaan neljä yhtiötä hallitsee yli puolta yleisöstä ja tuotosta. Monella eri alalla toimivista yhtiöistä neljä suurinta kerää 65 prosenttia koko media-alan tuotoista.

Suurimmat kaupalliset mediayritykset tai konsernit Suomessa ovat Sanoma, Alma Media, Bonnier ja Otava.
Lähde: https://yle.fi/uutiset/3-9630260

1

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Testattiin

Loistavaa, hiukan meni aikaa ymmärtää logiikka mutta nyt on mahdollista taas lukea Hesaria ilman ärsyttäviä viikkorajoja! Nykyiset viikkorajat ovatkin olleet erittäin eriarvoisia. Toisilla on useita liittymiä jne ja toisilla ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe