Kaihileikkaus esim Tampereella

Ykshuolista

Onko kokemusta hyviä tai huonoja kaihileikkauksien onnistumisesta Tampereella? Voiko onnistumiseen jotenkin vaikuttaa?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvänäkö

MEDI LASER silmälinikka toimii ainakin Helsingissä,Lahdessa ja Jyväskylässä saattaa olla myös Tampereellä.Näissä toimipisteissä kaihi leikkaukset tekee
      silmäkirurgi, kun useimmissa paikoissa leikkauksen tekee tavallinen silmälääkäri.
      Itseltäni ja vaimoltani kahileikkaus onnistui hyvin,molemmat käytimme silmälaseja
      20 vuotta jatkuvasti. Nyt leikkauksen jälkeen ei tarvitse silmälaseja lainkaan.
      Molemmat silmät leikattiin yhtäaikaa.
      Molempien silmien leikkaus maksoi joulukuussa 1800 € Medi Laserissa.

• ljhljljljhljhljhljhlj

Taysissa leikataan kaihta. Hyviä onnistumisprosentteja on!

• Ykshuolista

Kiitos molemmille. Omat tuttuni on leikattu TAYSISSA, mutta tilanne on ollut heidän kohdallaan eri kuin itselläni. He ovat antaneet käsityksen, että leikkaus on melkein lasten leikkiä, eikä siitä tarvitse huolestua. Nettipalstoilta löytyy vanhempia tietoja myös negatiivisista tuloksista. Tulokseen vaikuttaa varmasti sekä kaihityyppi, kaihin aste että muut terveysseikat, kirurgin lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2497
    2. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      141
      2388
    3. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      92
      1926
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      348
      1575
    5. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      62
      1379
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      77
      1231
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      61
      1096
    8. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      46
      1048
    9. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      96
      1037
    10. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      66
      968
    Aihe