https://youtu.be/ZWLVzqZ6MKg
Kohdasta 1:40 eteenpäin.
En kyllä yhtään ihmettele että näissä porukoissa kuvitellaan lääketehtaiden salaliittoja.
Juho sai viestin olevansa jeesus
29
50
Vastaukset
- SeLaVieSeLaVie
Ihan normaalia skeptikoilla!
Juho on skeptikko ja kuuluu liittoon! - kjnuunVALVONTAyleiso
Minäkin sain viestin Jeesukselta.
Jeesus kehui, että olen yksi hänen parhaista opetuslapsistaan!- vantaAN.öljynPORAUStorvi
Latvahaasteinen on näemmä maniavaiheessa ja päässyt hoitajien tietokoneeseen jotenkin käsiksi. Yritetään kestää.
- selväpäiväpitääparhaana
En sais näitä ketjuja lukee kun en ota oikeen tosissaan.. mutta toi latvahaasteinen on mullekin uus sana ja olen ollut vähän aikaa töissäkin sillä tai alan puolella.. tirsk hauska sana! (papukaijamerkki sanan keksijälle!). Hyvää uutta vuotta kaikille! (Älkää vetäkö mitään mömmöjä mistä mennään pilveen!turhaa touhua se! Ja aiheuttaa vaan turhaa tuskaa vähän ajan päästä!)
- kannattaa-muistaa
Jos olet ollut hoitamassa "latvahaasteisia", niin muista, että seura tekee kaltaisekseen!
- BS.HunterR
Sain juuri Jeesukselta viestin, että minun pitää lopettaa rokotteiden hyysääminen ja alkaa antivacciiniksi eli vastustamaan rokotteita!
Minun täytyy totella, kun Jeesus käskee.
Terveisin uusi antivaccinisti BSHunterR - Seuraavaksitaikaviitta
Tais pukata kannabis psykoosia.
- Kampin_piuha
Apropos, jotta palstan aiheen mukainen (onko se yhdyssana) keskustelu toteutuisi, kysyn seuraavaa. Voidaanko kannabispsykoosia hoitaa tehokkaammin jollakin vaihtoehtoisella hoidolla kuin lääketieteellisellä hoidolla? Latvahaasteisen ei tarvitse alkaa hokemaan 13% -mantraansa.
- kyllävoidaan
Kampin_piuha kirjoitti:
Apropos, jotta palstan aiheen mukainen (onko se yhdyssana) keskustelu toteutuisi, kysyn seuraavaa. Voidaanko kannabispsykoosia hoitaa tehokkaammin jollakin vaihtoehtoisella hoidolla kuin lääketieteellisellä hoidolla? Latvahaasteisen ei tarvitse alkaa hokemaan 13% -mantraansa.
Kyllä voidaan.
- Pussi-nukkeja
Sain Juholta kasteen ja nyt minustakin on tullut palstan Jeesus!
Hallelujaa terveisin Pussi_nukkeja!
ja vielä aameen! - Laimennettuhanavesi
Kyseessä lienee sama hörhölauma joka vaati homeopatiaa perusterveydenhuoltoon veronmaksajien maksettavaksi.
- Viitas-juttu
Et ole alkuperäinen nimimerkki vaan nimimerkkivaras. Lukijat, uskokaa vain alkuperäisen signeeratun nimimerkin viestejä.
Vuodatuksesi ei taaskaan sisällä yhtään asiaa!
--
signature WefGDt
- 784744444
Homeopatia toimii joissakin tapauksissa. Ei kaikissa kuitenkaan. Homeopatia on jo vanha tieto.
- glimsglomsglums
Millä perusteella väität, että homeopatia toimisi kannabispsykoosin hoidossa? Linkkejä tutkimustuloksiin, jotka on saatu lääketieteellisistä vertaisarvioiduista tuloksiin tarvitaan.
Miten "homeopatia on vanha tieto"? Tieto, tässä tapauksessa, on faktaa, joka on tarkistettavissa ja yleisesti hyväksyttyä tieteen tekijöiden tulosta. 1800-luvun hörhöilyä ja tieteellä siipeilemistä on harhaoppi nimeltä homeopatia.
- gumböletrollböle
"jotka on saatu lääketieteellisistä vertaisarvioiduista tuloksiin tarvitaan." siis tarkoitin sanoa "jotka on saatu lääketieteellisistä, vertaisarvioiduista tuloksista, tarvitaan." Placebovaikutus on ainoa, johon homeopatia ehkä pystyy.
- Skepponen
Olen Jeesus!
Sain voitelun! - ToivoLång
Sain juuri tiedon Pimpin Kauhalta ,että hän on siunannut minut Jeesukseksi!
- tuhiseva_RASSU
Sinut nimimerkkivaras ja -vääntelijä tässä oikeuteen haastetaan tietoliikenteen häirinnästä.
- Rahiseva-TUSSU
tuhiseva_RASSU kirjoitti:
Sinut nimimerkkivaras ja -vääntelijä tässä oikeuteen haastetaan tietoliikenteen häirinnästä.
Ääliö!
Miksi nostat palstalle vanhoja herjakirjoituksiasi!
Sinä voit poistua palstalta lopullisesti, tietoliikenteen häiritsijä, loukkaaja ja nimimerkkivaras. - Rahiseva-tussu
Et ole alkuperäinen nimimerkki vaan nimimerkkivaras. Lukijat, uskokaa vain alkuperäisen signeeratun nimimerkin viestejä.
Vuodatuksesi ei taaskaan sisällä yhtään asiaa!
--
signature WefGDt - Oulunpöjä
Mitäs aiot tehö Olun pöjä?
- kannabisharhailevahörhö
Joulun tienoillakin löytyy paljon populaa, jotka saavat ajatuksia, että heistä tulee joulupukki.
- Ufojenlaskeutumisalusta
Kristallilahkossa viljellään salaliittoteorioita ja hölmöillään oikein urakalla.
- Enolekuullut
Mikä on "Kristallilahko"?
- kainuu7WOLFREMkaivo
Voi jeesus, mitä pateettista jeesustelua ilman mitään tiedepohjaa.
- Keppihellari
Minäkin olen Jeesus, mutta vain
TURON-POSSUJEN JEESUS. - luterilainen
Aloittaja on aivan selvästi kristillisen uskomme rienaaja.
Jumala rankaiskoon häntä. - Piskikappeli
Olen voideltu palstan sananmuunnos jesus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768