Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Karvaton vai karvallinen?

Karvat

Pitääkö teistä kumppanin olla alapäästä karvallinen vai karvaton?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti

      Karvaton, kuten itsekin

    • mielellään

      Ei täysin karvaton.

      • Namiskuukkelii

        Ehdottomasti posliini, mukavampi nuolla.


    • Xxxxxxxx

      Se ajelu saa ihon ärtymään, puhumattakaan kun alkaa sänkeä pukata. Rajaan ja siistin kyllä mutta en herkästi kokonaan ajele, joten en toiseltakaan sitä odota.

      • Joo ei tarvitse olla ihan posliini siisti pitää olla.En myöskään toiselta vaadi eiköhän muut asiat on tärkeimpiä.


    • nainen18

      Siistin karvoitusta säännöllisesti, mutta en sheivaa koska sänki kasvaa niin nopeasti ja tuntuu pahalle, tulee tulehduksia ja mielestäni myös täysin paljas pillu on jotenkin "tylsä"

      Hyvin oon kelvannu myös suuseksiin vaikka oonkin sheivaamisen lopettanut, ei oo niin iso juttu :)

    • Soooaos

      Ei ainakaan kokonaan posliini. Toki siistitty on kivempi mut oikeesti sillä ei ole mulle kovin suurta merkitystä

    • Tärkeintä että on siisti... suihkun kautta sänkyyn, oli sheivattu tai ei...
      minua posliini ei kiehdo, mutta siistitty pitää olla...
      Tämäkin on niin henkilökohtainen asia..,toinen tykkää ja toinen ei...täytyy vaan löytää se oma puolisko....

    • Eiposliini

      Kyllä se sheivaus kivasti ärsyttää ihoa. Myös tykkään että vähän jätetään karvoja, huipulle ainakin. Mutta siisti ja puhdas.

    • Niinseonvaan

      Posliinia mainostavat bi-naiset, heteroäijillehän se alapää ajellaan paljaaksi

    • Kumpikinkäy

      Ei ole mitään väliä. Ihan miten kumppani itse haluaa. Minua ei häiritse karvat.
      Itse inhoan karvojen ajelua sen järkyttävän kutinan ja sängen takia sekä ihoärsytyksen ja näppylöiden takia. Siksi en tee karvoilleni mitään muuta kuin siistin bikinirajat.

      • vm78

        niin on ja kokenut lesbo haluaa nuolla lähes aina ...myös vapaaehtoisen kumppanin kanssa. lesbous ei ole vain seksi , mutta seksuaalisesti aktiivisessa tilassa lesbo tarvii sänkykumppania, ainakin silloin tällöin ....


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe