Kaupunkilaistollona mua ihmetyttää hinnoittelu. Ammuvainaan ja Wagnerin tuottajahinnoissa on eroa 1,5 egeä, mutta kaupoissa hintaero kymmenkertaistuu...? Mulle maistuisi naudan ulkofilee 12 €/kg, lähdenpä siis suoramyyntiin. Ei jumankauta, tilamyynnissä hinta tuplautuu. Marssin sitten liiteriin ja ostan aina luotettavaa argentiinalaista alle 20 €/kg. Kallista sekin, hinta on sopeutettu maan mukaan, maataloustukien runtelemassa Saksassa hinta puolittuu ja siitä huolimatta laivat seilaavat Argentiinasta kannattavasti.
Minkä helevetin takia en saa lihaa edes suoramyynnistä kauppaa halvemmalla? Trendinä näyttäis olevan se, että meidän ammun lihaa voi myydä kympin kilo kalliimmalla kuin kaupassa. Pitäkää tunkkinne.
Lihaisia kysymyksiä
3-6
1
110
Vastaukset
- hölkynkölkytin
Ei persaukisilla ole mitään asiaa lihakauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3242728Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552215Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771903- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401482
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134