Onko kokemuksia Bod- kustantamon toiminnasta?
oma kustanne ehkä
3
144
Vastaukset
- eirohkea
On kokemusta BoDista ja hyviä sellaisia. Jos omakustanteen tekee, niin suosittelen sitä. Ei kuitenkaan kannata ottaa sitä halvinta vaihtoehtoa (69 e). Kirjasta ei saa näytekappaletta ja menee sellaisenaan levitykseen. Kannattaa ottaa se hieman kalliimpi, johon sisältyy mallikappale jota voi sitten korjailla. Minun eka versiossani oli kannesta tullut liian tumma, paperikaan ei miellyttänyt silmää ja kokokin meni uusiksi. Sitten piti vaan maksaa uudestaan 69 e. Ja se eka versio pyörii kirjastoissa edelleen, hieman harmittaa. Kannattaa sijoittaa rahaa myös kustannustoimitukseen, taittoon ja kanteen.
- kotikirjailija
Miten kansi ratkaistiin, lähetitkö oman kuvan vai annettiko kustantmosta jokin valmis ehdotus?
- eirohkea
Oma kuva tai siis pojan piirtämä. Poika muutenkin hoiti koko teknisen puolen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902