Moi, oon urheileva 18 vuotias tyttö. Miten pojat teillä riittää aika seurustelulle? Musta tuntuu itse ettei aikaa meinaa löytyä ainakaan sellaisille pojille, joille urheilu ei ole yhtä sydämen asia ja joka päivänen elämäntapa, kuin itselle. Olisi kivaa löytää joku joka urheilee yhtä intensiivisesti. Molemmilla olisi tällöin samoja kiinnostuksen kohteita ja yhteisiä harrastuksia :)
Urheilevat pojat!!
7
74
Vastaukset
- Andrukela
Ei riitä aika urheilulle ollenkaan pcp-päisssä uriytin nukkua ei ollenkaaan onnistu en suosittele kenelekään
- Toivottavastiettunne
Olen M20, entinen koripallon pelaaja.
Itsellä jäänyt urheilu vähän vähemmälle, mutta urheilu on edelleenkin lähellä sydäntä ja tarvitsisin jonkun motivaattorin, jotta jaksaisin urheilla niinkuin ennenkin. Elämänrytmi on vähän rennompaa nyt, nii vaikee saada yksin itteään niskasta kiinni. Itselläni on ollut hakusessa nainen, joka pitäisi liikunnasta ja hyvistä elämän tavoista kiinni.- urheilijaaa
okei, haluisitko jutella lisää :)?
- nörtti43
urheilen esports
- Anonyymi
Moi! Oon 18-vuotias poika ja siis urheilen viikossa 9 tuntia ja etsin seurustelusuhdetta, jos voitais tutustuu paremiin? Jos sul on ig tai snäppi, niin voitais jommassa kummassa paremmin. Joten, jos sul on jompikumpi, niin voisin laittaa sulle viestii, jos kertoisit käyttäjänimen.
- Anonyymi
Kävelen/juoksen/pyöräilen/potkulautailen 12 tuntia päivässä harrastan lihaskuntoa joskus ja seinäkiipeilyä usein. Painoa yli 70kg vaikka olen narkki. Kova saavutus.
- Anonyymi
Itekkin mietin että miten voin joskus seurustella kun ei tytölle jäisi yhtään aikaa. Itse harrastan kilpaurheilua 5-8 kertaa viikossa toisessa kaupungissa ja ainahan siinä melkein koko päivä menee ainakin arkisin ja viikonloppuisinkin vaan jokunen tunti jos on aamulla ja illalla treenit. Ja siis jos alkaisin seurustelemaan niin kyllä tää urheilu on aina ollu niin lähellä sydäntä että siitä en karsi aikaa pois kun vielä hyvin menestyy kilpatasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812386- 1831974
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731831Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1191645Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311575- 1161416
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711175Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1701145Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771113Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601080