Urheilevat pojat!!

Moi, oon urheileva 18 vuotias tyttö. Miten pojat teillä riittää aika seurustelulle? Musta tuntuu itse ettei aikaa meinaa löytyä ainakaan sellaisille pojille, joille urheilu ei ole yhtä sydämen asia ja joka päivänen elämäntapa, kuin itselle. Olisi kivaa löytää joku joka urheilee yhtä intensiivisesti. Molemmilla olisi tällöin samoja kiinnostuksen kohteita ja yhteisiä harrastuksia :)
Ilmoita

Ei riitä aika urheilulle ollenkaan pcp-päisssä uriytin nukkua ei ollenkaaan onnistu en suosittele kenelekään
Ilmoita
Olen M20, entinen koripallon pelaaja.
Itsellä jäänyt urheilu vähän vähemmälle, mutta urheilu on edelleenkin lähellä sydäntä ja tarvitsisin jonkun motivaattorin, jotta jaksaisin urheilla niinkuin ennenkin. Elämänrytmi on vähän rennompaa nyt, nii vaikee saada yksin itteään niskasta kiinni. Itselläni on ollut hakusessa nainen, joka pitäisi liikunnasta ja hyvistä elämän tavoista kiinni.
1 VASTAUS:
okei, haluisitko jutella lisää :)?
+Lisää kommentti
urheilen esports
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Urheilevat pojat!!

Moi, oon urheileva 18 vuotias tyttö. Miten pojat teillä riittää aika seurustelulle? Musta tuntuu itse ettei aikaa meinaa löytyä ainakaan sellaisille pojille, joille urheilu ei ole yhtä sydämen asia ja joka päivänen elämäntapa, kuin itselle. Olisi kivaa löytää joku joka urheilee yhtä intensiivisesti. Molemmilla olisi tällöin samoja kiinnostuksen kohteita ja yhteisiä harrastuksia :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta