Eli matkustaisitko ensi kuussa turvallisin mielin hurghadaan jos matka olisi varattu pari kuukautta sitten?
Vastaukset 6
- sinnevaan
Kyllä, miksi ei?
- Helmikuu19
Egyptin levottomuuksia mietiskelen
- TakaanEttäOnKivaa
Juu, sinne vain elämysmatkalle:
https://www.youtube.com/watch?v=s7K_6GvpMlU - LäheltäPiti
Naisten ei pidä mennä yhdessä tai yksin taksin.
Raiskaus vaara! - Jallalalla
Hurghadan Dana Beachiin ollaan juuri lähdössä luottavaisin mielin.
Emme kuitenkaan lähde ruuhakaisille nähtävyyspaikoille, vaan pysyttelemme hotellialueella ja lähiympäristössä. Aurinko, lämpö ja lämmin merivesi upeine kaloineen riittävät. Palvelu on aina ollut ystävällistä Egyptissä, pienillä lisäjumarahoilla vielä parempaa.
Neljäs matka pienen tauon jälkeen. Ei kannata pelästyä tyrkyttäjiä. Hymyillen vaan no, no. Mutta kauppaan ei kannata lähteä houkuttelijan perässä varsinkaa sivukujalle, ellei aio ostaa. Ovat kyllä tiukkoja kauppamiehiä. Raha lienne todella tiukassa nykyisin.- hähähähähähhäähhäää
Nimim. Jallalalla jätti mainitsematta ettei ripulikakkia ole tullut kenellekää.... huutonaurua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441