Eli matkustaisitko ensi kuussa turvallisin mielin hurghadaan jos matka olisi varattu pari kuukautta sitten?
Matkustaisitko turvallisin mielin hurghadaan?
6
196
Vastaukset
- sinnevaan
Kyllä, miksi ei?
- Helmikuu19
Egyptin levottomuuksia mietiskelen
- TakaanEttäOnKivaa
Juu, sinne vain elämysmatkalle:
https://www.youtube.com/watch?v=s7K_6GvpMlU - LäheltäPiti
Naisten ei pidä mennä yhdessä tai yksin taksin.
Raiskaus vaara! - Jallalalla
Hurghadan Dana Beachiin ollaan juuri lähdössä luottavaisin mielin.
Emme kuitenkaan lähde ruuhakaisille nähtävyyspaikoille, vaan pysyttelemme hotellialueella ja lähiympäristössä. Aurinko, lämpö ja lämmin merivesi upeine kaloineen riittävät. Palvelu on aina ollut ystävällistä Egyptissä, pienillä lisäjumarahoilla vielä parempaa.
Neljäs matka pienen tauon jälkeen. Ei kannata pelästyä tyrkyttäjiä. Hymyillen vaan no, no. Mutta kauppaan ei kannata lähteä houkuttelijan perässä varsinkaa sivukujalle, ellei aio ostaa. Ovat kyllä tiukkoja kauppamiehiä. Raha lienne todella tiukassa nykyisin.- hähähähähähhäähhäää
Nimim. Jallalalla jätti mainitsematta ettei ripulikakkia ole tullut kenellekää.... huutonaurua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749