Luonnonkaupassa suositeltiin Aito Hyvä uni luonnontuotetta nukahtamiseen Yksi teelusikallinen illalla. Onko kokemuksia tästä tuotteesta? Minulla kroonista undttomuutta. Nukun vain pätkäunta. En uskalla jatkuvasti ottaa imovane nukahtamislääkettä. Se voi viedä muistin Mikä avuksi?
Aito luonnontuote nukahtamiseen?
4
2523
Vastaukset
- aika----
aika tyyris tuote, euro/päivä. Mutta jees jos toimii.
Ei tuosta osaa sanoa, toimiiko ja kenellä, muuta kuin kokeilemalla.
Melatoniini maksaa n. 0,1e/pvä, joten tuo tuote on 10 x kalliimpaa... - ganber
Eikö nuo ole kaikki roskaa? ei ole mitän tutkimuksia eli tuote voi olla vaikka vaarallinen. lääkkeet on sentään tutkittuja.
- Hyväolo
Mielestäni kaikkein paras luonnontuote unettomuuteen on Bertil's Unisin, sitä on ainakin yliopiston apteekeissa ja joissain Life-luontaistuotekaupoissa voi olla. Se ei ole pelkkä melatoniini- tuote. Maksaa n.16-17e. Muista, että kahvia ei pidä juoda enää myöhempään iltapäivällä, ei myöskään teetä tai muita kolajuomia yms. Suklaa voi aiheuttaa unettomuutta. Unettomuutta ei kannata ajatella ja väkisin tehdyt rentoutusharjoitukset vain huonontavat tilannetta. Pitää vain päästää ajatuksensa vapaiksi ja hyväksyä unettomuus, jolloin rentoutuu helpommin.
- Hyväolo
Kaikkein paras luonnontuote joka myös helpottaa unettomuutta on banaani. Syö joka ilta pari kolme banaania. Banaanilla on loistavat terveysvaikutukset. Bertil's Unisin on hyvä unettomuuteen. Ja kahvia ei iltapäivisin. Nyt ostamaan banaaneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984