Olipa rellevä olo uusissa Merrell-talvilenkkareissa. Lämpövuorilliset, kun ovat, niin isoilta näyttävät. Tunsin itseni isokenkäiseksi :)
Pituuttakin tuli lisää kenkien ansiosta ja ryhti parani tyytyväisyydestä.
Fillariani työnsin turvanani liukastumisen varalla ja ostosten kuljetukseen. Vaikkeihan sitä liukastu, kun on kitkat.
Viime talvena aioin ja aioin ja tutkin ja harkitsin sellaisten kenkien päälle laitettavien piikkisten ostamista. Mutten löytänyt mieleisiä. Hintavia olivat nekin paremmat. Ja piikikkäät joutuu ottamaan pois sisälle mennessään, kuten kauppaan. Vaiva sekin.
Nautinto kävellä kitkakengillä -6-asteen pakkasessa aamuvarhain kauppareissulla
5
1421
Vastaukset
Hyvä kun muistutit. Minulla on talvilenkkarit hakusessa ja joku muukin kehui noita kitkakenkiä.
- onneksirahallasaa
Joo, ne on nämä ''michelin'' lenkkarit todella hyvät etenkin jos on vettä jään/lumen päällä.
Kaupaan, kirjastoon, tms. kun ei oikein nastakengillä voi mennä, mutta kitkarenkailla on hyvä päästellä menemään:)) - kannatan.kotimaista
Kyllä kotimaisilla Kuoma-lenkkareilla pärjää ihan hyvin. Perusidea on se, että kuvioitu pohja ei ole liian kovaa materiaalia. Silloin se pitää myös liukkaalla pohjalla paremmin. Tutkailkaapa.
Icebugeja en ole hankkinut. Kävelysauvat on. - Aikuinen____
Kiitti kommenteista!
Hyvä, että on tullut markkinoille monenlaisia liukkaan kelin kenkiä. Pääasiahan on, että pääsee ulos liikkumaan. Mä ainaski pelkään liukastumista, tai siis luiden katkeamisia.
Mun poika myös kehui, että Kuoma-kengät ovat ihan hyvät liukkaalla - koiraansa kun lenkittää koiranilmallakin.
Kävelysauvat ei auta yhtään, jos menee äkkiä jalat alta, nimimerkillä "kokemusta on". Polkupyörä paremmin hidastaa kaatumisen vauhtia.
Icebugit on varmasti hyvät jäisellä kelillä, mutta rapsutus kuuluu kuulemma kaupan kovilla lattioilla kävellessä eikä kaikki lattiat kestä vahingoittumatta niillä kävelyä.
Pitopohjakengät on oikea nimi kitkakengille mutta on pollevampaa käyttää samoja nimiä kuin auton talvirenkaissa: nastakengät ja kitkakengät. - Anonyymi
Minua kiinnostaisi tilata Icebugin pitopohjat Michelin -pohjilla, täällä mm. kehutaan https://mujo.fi/parhaat-pitopohjakengat-kitkakengat/. Onko kenelläkään kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733