Tietääkö kukaan esim. pidemmän aikaa siellä asunut paikallisten käsihygieniasta? Käyttävätkö ihmiset ws:ssä paperia? Pesevätkö kätensä? Miten yleistä vatsataudin saaminen on hotelleissa?
Egyptiläisten käsihygienia?
9
122
Vastaukset
- ts18056
Pyyhkivät vasemmalla, syövät oikealla. Kuten kaikki muslimit.
- VaaraonKirous
Hotellien kokit työstävät vieraiden purtavat tietenkin molemmilla käsillä.
Lisäksi sylkevät kristittyjen sapuskoihin. - kuuliskus
Hieno ja asiallinen aloitus, saatana vieköön.
Ruikkupaska on kaikille tasavarma, menette asumaan sitten aivan minne vain. - john.d.high
Juu,tuohon käy vastaukseksi myös tämä: Jos pidät possunleikettä lautasellasi epäpuhtaana,mutta pyyhit perseesi paljaalla kädelläsi, olet varmaankin muslimi.
- MJLS19
Ihan samaan tapaan toimii wc:ssä kun muutkin normaalit ihmiset. Käyttää paperia ja pesee kätensä. Ja se vatsatauti...voit saada vatsataudin suomessakin, ja ihan missäpäin maailmaa vaan. Ei se tarkoita että saat sen kun tulet egyptiin. Itse siellä paljonkin olleena väitän tietäväni yllämainitut asiat...ihan jo kokemuksella. Itse en ole ikinä saanut vatsavaivoja.
- Matkaaharkitseva
Entä jos vatsataudin saa, se laajakirjoinen antibiootti mitä siihen siellä käytetään on ilmeisesti aika vaarallinen käyttää?
- MJLS19
Voi käydä apteekista hakemassa lääkettä, ja antavat luultavasti juuri sen Antinalin. Tai sitten käy hotellin lääkärillä. Ei siihen antinaliinkaan kukaan kuollut ole, olen kuullut monen sitä ostaneen ja siitä on ollut apuakin. Paljonhan siitä kirjoitetaan, mutta samanlaisia ne suomessa olevat antibiootit ovat. Muistaa juoda vettä riittävästi ja pesee käsiään niin kyllä se siitä.
- john.d.high
Harkita sopiikin,,meneekö rättipäiden maihin koskaan.Kukaties pääsee päästään eroon..
- duocem
Älkää nyt hemmetissä syökö antibiootteja ruikkupaskatauteihin:
https://www.paivanlehti.fi/antibiootteja-matkalta-saatuun-vatsatautiin-superbakteerit-hyotyvat/
Tässä myös ohjeita matkailijoille:
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00613
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1641681Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli551328Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1901082Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi521051Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus761009Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37965- 61879
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy207847Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze113816Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153813