Ala-arvoinen hotelli,mainostetaan 4 tähden hotellina on korkeintaan 2 tähden.
Olen tehnyt valituksia,ihan turhaa tjärebor ei ota valituksia tosissaan.
Huoneet homeisia,laastit tippuu seinistä ja katoista,ilmastoinnista tulee homeen haju,huoneitten kalusteet repaleisia ja kun kävimme vuosi sitten oli joku pöpö liikkeellä kaikilla asiakkailla vatsatautia.
Hygieniä puoli varmaankin keittiössä ei ole parasta luokkaa,respa oli ainoastaan siisti,muttei ollut ilmaista Wifiä hotellissa.
Plas Palmeras Hotelli,Fuge.
persum
2
124
Vastaukset
- kakkelsbergi
Onhan se ollut karsea murju jo vuosia.
Yllättävää, että menitte sinne sitten uudestaan: " kun kävimme vuosi sitten oli joku pöpö liikkeellä kaikilla asiakkailla vatsatautia." - irmel9
Monta kertaa kyseisessä hotellissa käyneenä tuollaisia kokemuksia ei ole ollut. Siivous on toiminut moitteettomasti, aamiainen ja illallinen monipuolinen. Huoneet perustasoa kuten monessa kallimmassakin hotellissa, missä yleiset tilat hienommat. En tosin neljän tähden hotelliksi sanoisi. Wifin maksullisuus myös miinusta. Hinta- ja laatusuhde mielestäni kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893