Eka bi-kokeilu

biukkom

Olen 44v naimisissa oleva mies, lapsiakin on. Ulkonäöltä keskipituinen ja jonkin verran ylipainoinen partanaama. Vaikka vaimon kanssa seksielämä on hyvinkin tyydyttävää, aina välillä on tullut mieleen miesten välinen seksi. Erityisesti olen fantasioinut jonkun kalun imemisestä. Välillä nämä ajatukset ovat unohtuneet ponnahtaen aina välillä uudelleen esiin.
Jokin aika sitten nämä ajatukset tulivat niin voimakkaana, että päätin kokeilla. Tautien pelossa ajattelin aloittaa sillä, että etsisin miehen jota vain runkkaisin ja joka voisi laueta päälleni. Pitkällisen etsinnän jälkeen löysin netistä sopivan miehen. N. 30v, hoikka, keskimittaisella kalulla varustettu mies naapurikaupungista. Koska asian salaisena pitäminen oli minulle tärkeää, käytin koko ajan väärää nimeä ja prepaid –liittymää. Varasin hotellista huoneen ja sovin että mies tulisi sinne illalla.
Sovittuun aikaan odottelin jännittyneenä hotellin aulassa, mies saapuikin sinne ajallaan. Katselimme toisimme ja esittäydyimme. Kysyin että joko mennään, mies nyökkäsi. Matkalla huoneeseen jännitykseni vain kasvoi, mietin että mihinkä olenkaan ryhtynyt. Mieli teki jopa perua koko juttu, mutta en enää siinä vaiheessa kehdannut. Tulimme huoneeseeni, ja kun ovi sulkeutui takana, ajattelin että nyt ei ole enää perääntymismahdollisuutta. Käännyin mieheen päin, en saanut sanaa suustani. Mies katseli minua ja kysyi että joko aloitetaan? Olin hiljaa mutta nyökkäsin. Mies tarttui minuun ja työnsi sängylle istumaan. Sitten hän riisui farkkunsa ja tuli eteeni. Katselin alushousuissa olevaa kohoumaa jännittyneenä. Mies tarttui alkkareihinsa ja riisui nekin. Siinä se nyt oli, 20cm etäisyydellä kasvojeni edessä. Miehen kalu. Toki olin kaluja nähnyt ennenkin, mutten koskaan näin läheltä. Mies hoputti ja kehotti käymään hommiin. Vilkaisin miehen kasvoja, nyökkäsin ja tartuin kädelläni kaluun. Nostin sitä, katselin, otin sen käteeni. Tunsin kuinka kalu alkoi hiljalleen paisumaan, aloin hieroa sitä varovasti. Vedin esinahan taakse ja toisella kädellä kokeilin terskaa. Mies huokaisi. Aloin hiljalleen runkkaamaan, kalu kovettui. Samalla kalusta alkoi tulla hieman touhutippoja, hieroin niitä toisella kädellä terskaan. Kalu oli hieman pidempi kuin omani, mutta vähän ohuempi. Kiihdytin runkkausta, tunsin kuinka kalu kovenee entisestään. Sitten se tapahtui, kalu alkoi sykkimään, spermaa alkoi lentää kalusta. Ensimmäinen roiskaus lensi naamalleni, seuraava puserolleni ja sitten loput valuivat farkkujen päälle. Mies huokaisi ja vetäytyi kauemmaksi. Oloni oli hieman säikähtänyt, ällöttikin hieman kun pyyhin naamaani käsiini. Ajattelin että nyt se on sitten kokeiltu. Mies kyseli miltä tuntui, vastasin että vähän oudolta.
Yhtäkkiä mies tuli lähemmäksi, painoi minut hartioista sängylle selälleen ja alkoi riisumaan housujani sanoen, että nyt on hänen vuoronsa tehdä minulle. Yritin estellä ja sanoa ettei tarvitse, mutta mies sai riisuttua housuni ja tarttui kaluuni. Mies aloitti hyväilyni, kaluni vaan ei meinannut alkaa seisomaan kun jännitti niin paljon. Mies hyväili aikansa, ja yllättäen hän kumartui syliini ja ahmaisi kaluni suuhunsa aloittaen kovan imemisen. Säikähdin ja hätkähdin, koska tautien pelossa en halunnut sellaista. En kuitenkaan saanut sanottua mitään tai keskeytettyä touhua ja niin mies jatkoi imemistäni. Suljin silmäni ja kuvittelin vaimoni miehen paikalle, sen avulla kalunikin alkoi kovettua. Sitten mies lopetti, riisui paitansa ja käski minunkin riisua puseroni ja paitani. Tottelin, seuraavaksi mies käski siirtymään kokonaan sängylle. Sen jälkeen mies jatkoi vähän aikaa imemistäni. Mies lopetti, kääntyi selälleen ja pyysi imemään itseään. Sanoin että sovittiin vain runkkauksesta ja en halua mennä pidemmälle. Mies vaati uudelleen ja sanoi vaan että koska hän on imenyt minua niin kyllä minun täytyy imeä häntä. Mies tarttui käteeni ja vei sen kalulleen. Kalu tuntui limaiselta ja ajatus sen imemisestä ällöttävältä. Nousin kuitenkin ja pääni lähestyi miehen haaroja. Katselin ja hyväilin kalua, mies kehotti ottamaan sen suuhun. Tottelin kuin hypnoosissa, avasin suuni ja otin tuon limaisen lepotilassa olevan kalun suuhuni. Maku oli suolainen, tuntuma limainen, kun pyörittelin kieltäni suussani olevan kalun ympärillä. Kalu alkoi paisumaan, hiljalleen pääsin opettelemaan suihinottoa paremmin. Kokeilin imeä kalua, välillä pullautin kalun suustani ja nuolin sitä, sitten taas jatkaen imemistä. Samalla tunsin kun miehen käsi meni kalulleni alkaen puristelemaan sitä. Pyysin miestä sanomaan kun on tulossa, koska en halunnut spermaa suuhuni. Mies lupasi. Sitten miehen kalu alkoi paisumaan, ajattelin että kohta varmaan tulee. Samalla kun ajattelin tätä, mies tarttuikin niskastani ja piti pääni paikoillaan. Tunsin kuinka kalu alkoi sykkimään ja spermaa tulvi suuhuni. Hätäännyksissäni nielaisin osan, lopun annoin valua suustani miehen haaraväliin kalun yhä ollessa suussani.

4

2589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biukkom

      Ajattelin että ei se niin kamalaa ollutkaan. Mies pyysi hymyillen anteeksi, sanoi että tuntui niin hyvältä ettei voinut mitään.
      Nousin ylös ja otin baarikaapista vodkan jonka join kerralla. Mies tuli myös ottamaan juomista. Sitten hän meni sängylle ja avasi telkkarin. Menin viereiselle sängylle, alettiin juttelemaan niitä näitä telkkariohjelmasta. Odottelin vain että hän lähtisi, mutten kehdannut kehottaa. Jonkin ajan päästä mies totesi, että hänen pitäisi lähteä kotiin, mutta haluaisi että vielä kerran tyydyttäisin hänet. Ajattelin että jos muuten en pääse eroon niin täytyy hoitaa asia. Tartuin miehen kaluun, aloin hyväilemään. Kumarruin miehen syliin ja samalla kun hyväilin paisuvaa kalua, otin terskan suuhuni ja aloin imemään. Kalu kovettui ja jatkoin miehen tyydyttämistä, kun hän kysyi että saisiko panna minua. Kielsin ja totesin että tämäkin on mennyt jo pidemmälle mitä sovittiin. Mies pyysi uudestaan ja kehui miten hyvältä se tuntuisi. Samalla hänen kätensä oli hakeutunut pakaroitteni väliin ja sormi hyväili peräaukkoani. Tuntui ihan kivalle. Käänsin itseäni mieheen päin siten että hän yletti paremmin, jatkaen samalla miehen imemistä. Tunsin sormen painelevan reikääni, hiljalleen se tuntui uppoavan vähän sisäänkin. Eikö kuiteskin kokeiltas, mies kysyi. Lopetin imemisen, nousin katsomaan miestä. Olin hiljaa. Mies nousi ja kävi takkinsa taskusta tuubin, jossa oli liukuvoidetta. Olin edelleen hiljaa, katselin tuubia. Se tuntuu hyvälle, mies lupaili. Nyökkäsin, en osannut ajatella mitään. Mies käski menemään sängylle kontalleen. Tottelin. Sitten mies tuli taakseni, miehen käsi hakeutui kalulleni ja puristi sitä muutaman kerran. Mies tuli lähemmäksi, tunsin kuinka kalu tökkäsi pakaroihini. Kuulin kuinka liukkarituubi napsahti auki, sitten tunsin kun mies levitti sormellaan liukkaria aukolleni. Liukastettu sormi upposi aukkooni helposti, mies työnteli sormeaan reiässäni ja vaikka tunne oli outo ja jotenkin ällöttävä, tunsin kuinka kaluni alkoi seisomaan. Mies veti sormen pois, seuraavaksi tunsinkin kun kalua hierottiin aukolle. Mies kehotti rentoutumaan ja lisäsi painetta. Tunsin, kuinka kalu alkoi avaamaan reikääni, samalla kipu alkoi lisääntymään. Kalu oli kuitenkin ihan eri kokoa kuin sormi. Ähkäisin ja irtauduin miehestä. Mies veti minut kuitenkin takaisin ja asetteli kalun uudelleen kohdalleen. Taas tunsin kun kalu alkoi upota ja reikäni aueta, kipu lisääntyi samalla kun kalu painui syvemmälle. Yritin pitää itseni rentona, tunsin kuinka kalu hiljalleen tulee yhä syvemmälle. Sitten tunsin miehen karvoituksen pepullani ja ajattelin että nyt se on pohjassa. Mies piti kaluaan paikoillaan hetken, ja alkoi sitten liikkumaan. Kipu alkoi hiljalleen helpottamaan, mutta ei se silti alkanut hyvältä tuntumaan. Odotin vain homma loppuisi. Mies kehui reikäni kireyttä ja kiihdytti tahtia, samalla hän vei kätensä kalulleni ja alkoi hyväillä. Miehen ei tarvinnut kuin hetki puristella kun tunsin että nyt lähtee. Tuntui että spermani lähtivät liikkeelle kovempaa kuin koskaan. Samalla kun orgasmi alkoi menemään ohi, aloin tuntemaan ällötystä ja inhoa siitä mitä olin tehnyt. Mies kiihdytti tahtiaan, kipu alkoi hieman lisääntymään. Sitten mies painoi itsensä aivan pohjaan, tunsin kuinka kalu värähteli sisälläni. Mies pysyi hetken paikoillaan, ja vetäytyi sitten ulos. Rojahdin makaamaan spermaiselle patjalle. Vähän ajan päästä nousin ja katselin kun mies pukeutui. Mies sanoi heipat ja lähti. Miehen lähdettyä kokeilin aukkoani, se tuntui limaiselta. Katselin sänkyä, jossa oli spermaläikkiä. Katselin samassa kunnossa olevia vaatteitani. Onneksi tuli vaihtovaatteet mukaan, ajattelin ja menin suihkuun.

      • Luottokaveri

        Kiinnostaisiko tehdä tuosta totta?


    • Hetero86

      Sehän meni putkeen 😂😂😂

    • Bimieskin

      Ihan ok tarina fantasiana. Peppupano ilman suolen huuhtelua etukäteen, no thanks !!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe