Lähivanhempi muutti toiselle paikkakunnalle lasten kanssa eikä ole virallisesti ilmoittanut asiasta etävanhemmalle. Lasten koulut vaihtuvat myös. Tuleeko lähivanhemman ilmoittaa kirjallisesti?
Lähivanhemman muutto
5
249
Vastaukset
- mikäli
lähivanhempi = äiti
ei tarvitse ilmoittaa
lähivanhempi = isä
täytyy ilmoittaa
elämmehan lapsen edun- ja oikeuksien
vastaisessa narsistisessä mafiavaltiossa,
jossa lapsella ei ole lapsen oikeuksia, ja
isällä ei ole ihmisoikeuksia. - eoihjouijer
Kyllä täytyy ilmoittaa, kun lasten osoite ja koulut muuttuu.
- Anonyymi
Tottakai täytyy ilmoittaa.
- Anonyymi
Tätä itsekin oon miettinyt muuttoa toiselle paikkakunnalle, pitääkö minne ilmoittaa jos lapsi on viikot mun luona ja viikonloppu. Joka toinen viikonloppu isän luona, välimatkaa 80km niin ei pysty enään viikko systeemillä menemään.
Lähinnä sitä mietin pitääkö johonkin virastoon ottaa yhteyttä sopimus tms? Mulle ihan uusi asia tämä - Anonyymi
Lähivanhemman ilmoitus velvote näkyy Käräjäoikeuden päätöksessä,sekä etävanhemman sovitut velvollisuudet.Lastensuojelusta voi kysellä myös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4385145Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262113- 1461740
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko761415Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181387Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191314Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821275Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701168- 711167
- 381090