Hei Olen mies 67v omasta mielestä kunnollinen ja terve hyväkuntoinen,mutta kärsin hellyyden puutteesta.Vaimo on 70v eikä välitä minkään laisista hellyyden osoituksista.Olemme eläneet 10 v ilman kosketuksia tai saatika seksiä missään muodossa.Olen yrittänyt puhua ja kertoa miltä tuntuu kun elää kylmässä liitossa,mutta hän sanoo aina hellyys ja seksi kuuluu nuoremmille.Jotenkin elo on raskasta kun läheisyys puuttuu liitosta.Erokaan ei oikein houkuta.En tiedä onko enää toivoa.Kaipaan todella hellyyttä.
Onko toivoa
45
53
Vastaukset
- kaipaanhellyyttä
Olemme kohtalotovereita, voimmeko yhtyä?
Olen nainen, muuten terve mutta pieniä mt ongelmia.- Halla33
Missäpäin kaipailet,,?
- Martti67
Hei Asun Joensuussa.Entä itse ?
- Martti67
Olishan se kiva ajatus.Kuinka saan yhteyyttä ?
Ota esimerkkiä Eino Grönistä.
Niin. Jos omat ja puolison tarpeet ei kohtaa vaikka toinen on ottanut asian puheeksi onko toisella oikeus sitten ottaa tilanne ns haltuun ja hakea tarvitsemaansa kodin ulkopuolelta. Voiko toiselta kieltää sen mitä itse ei halua tai koe tarpeelliseksi antaa?
- Vanhatajat
Suoranaista kiduttamista , jos mahdollista käy ottamassa kaupungissa outoa. Se rentouttaa mieltä ja sielua. Tunnetko vanhan sanonnan: Vieraissa käynti on kuin käyttäisi viikatetta sepällä.
- TSEMPPIÄ_ETSINTÄÄN_
alottajalle:
Ton ikäselle miehelle on nuorempia naisia tarjolla pilvin pimein,
mene ihmeessä etsimään sydän-ystävää se on sinun oikeutesi, - flegmaatti
Lienee ratkaisematon yhtälö!
Jos arkiasioiden osalta ei kaikki ole kunnossa niin ilman molemminpuolista vilpitöntä halua ne eivät korjaannukaan. Siis MOLEMMINPUOLISTA VILPITÖNTÄ halua.
Jos arki ja terveys ovat kunnossa niin seksikin, saatikka hellyyden osoitukset ovat osa arkielämää.- Amorin-nuoli
Veit jalat suustani☺️ juurikin näin..
- Kaikkea-sitä-voi
Kyllä se on seksi kun pitää sukset jaloissa.
Voihan ne sukset ottaa pois seksin ajaksi - ellei käytä mäkihyppääjien v-tyyliä asentona.
Juu, se ei olisikaan lähetyssaarnaaja-asento enää vaan v-asento.
- Heikunkeikku
Entäs kymmenen vuotta edeltävä aika. Oliko hellyyttä silloin? Mihin tyssäs?
Entäs se, jos olet tympeä ihminen ja arkielämä on ollut niin arkista ku ikänä, että melkein nääntyy siihen arkisuuteen ja tylsyyteen?
Jos (huom. Jos, enhän toki tiedä) olet itse ollut hellyyttä vaativa, mutta et itse ole hellyyttä antanut, ex tempore-systeemillä, niin kun/jos toinen sitten tympääntyy yksipuoliseen hellyyteen ja pistää portit kiinni, niin jos sitten alat inumaan hellyyttä, niin oma vika jos oot ajautunut tilanteeseen.
Yhdessäolo on mukavaa, jos kunnioittaa toista, jos osoittaa "hei-mä-välitän-susta", jos huomioi toista, jos tekee pieniä kivoja ylläreitä toiselle, jos tahtoo auttaa toista, jos heittää suukon toisen poskelle ja sanoo, että mä tykkään susta, niin johan on ihme jos toinen ei ala pikkasen oleen naurussa suin:)
Jos minun kohdalleni olisi sattunut noin, että toinen ei enää osoita hellyyttään, niin ens töikseni alkaisin miettimään, että mitä vikaa Minussa on. Menisin itseeni ja miettisin.
Oma arvioni on, että olet aika tympeä tyyppi.- Martti67
Huomenta Sinä joka pidät minua tympeänä voin sanoa että kaikki on kokeiltu mitä mies voi tehdä naisen vuoksi.Minua pidetään empaattisena ihmisenä,joten koen oikeasti että kärsin hellyyden puutteesta.Meillä kaikki toimi hyvin kunnes vaimo täytti 60v ,hän vain ilmoitti että en välitä läheisyydestä ja seksi on loppu myös.Käytiin myös ammattilaisten juttisilla,mutta eipä vaan auttanut.Vaimoni ei kielläkkään ettenkö ole toimunut tosi välittävästi.Me harrastetaan paljon yhdessä,käydään teatterissa ,lenkillä matkustellaan.Tämä puoli on ok.Itse olen tunneihminen joka näyttää tunteensa rehellisesti.Minusta nyt pikkuhiljaa alkaa tulla tympeä tyyppi.Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi.
- hsdv
Olisiko jotain solmuja vielä aukaistavissa ?
Mikä se muutoksen aiheutti vaimossasi, hän ei ilmeisesti halua sitä rehellisesti kertoa sinulle,
vaikka itse tietää syyn,
ei kuulosta uskottavalta, että yht'äkkiä tulee rajapyykki, että nyt ei enää !
Jospa hän ei ole koskaan ollut niin innostunut ja sai "ikä-tekosyyn" päästä koko touhusta.
Ilman läheisyyttä ja hellyyttä ihminen kuihtuu pois.
Moni joutuu olemaan ikänsä ilman. Monen ongelma ei vain sinun,
vaikkei ei se sinua lohdutakaan. - hytinäx1
Martti67 kirjoitti:
Huomenta Sinä joka pidät minua tympeänä voin sanoa että kaikki on kokeiltu mitä mies voi tehdä naisen vuoksi.Minua pidetään empaattisena ihmisenä,joten koen oikeasti että kärsin hellyyden puutteesta.Meillä kaikki toimi hyvin kunnes vaimo täytti 60v ,hän vain ilmoitti että en välitä läheisyydestä ja seksi on loppu myös.Käytiin myös ammattilaisten juttisilla,mutta eipä vaan auttanut.Vaimoni ei kielläkkään ettenkö ole toimunut tosi välittävästi.Me harrastetaan paljon yhdessä,käydään teatterissa ,lenkillä matkustellaan.Tämä puoli on ok.Itse olen tunneihminen joka näyttää tunteensa rehellisesti.Minusta nyt pikkuhiljaa alkaa tulla tympeä tyyppi.Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi.
Kun te kävitte yhdessä siellä parisuhdeterapiassa niin sanoiko vaimosi syytä tähän yhtäkkiseen kylmenemiseen. Muistako mitä hän sanoi? Jos hän ei halua läheisyyttä eikä seksiä kanssasi niin onkait hän antanut sinulle luvan hankkia rakastajatar. Ja sinä ehkä olet antanut vaimollesi luvan hakeutua toisen miehen seuraan jos hän niin haluaisi?
Onko tuo oikeesti Heikunkeikun tekstiä, yllättävää jos on vai onko joul hapattanut keikun? Heikku löytää yleensä positiivisia näkökulmia hyväntuulisesti, tämä kirjoitus ei vaikuttanut siltä.
Arjen tylsyyttä ei voi laittaa yksin toisen kontolle vaan sen eteen pitää itsekin tehdä jotain joten ei mikään syy. Jokainen ihminen haluaa kokea olevansa tärkeä ja merkityksellinen, kokea lämpöä ja hellyyttä. Jos sitä ei ole kyllä suhde kuihtuu pois ja sitä ei ylläpidä mikään yhteinen maallinen mammona. Saatikka lasten ja lastenlasten elämä.
- Heikunkeikku
siilivain kirjoitti:
Onko tuo oikeesti Heikunkeikun tekstiä, yllättävää jos on vai onko joul hapattanut keikun? Heikku löytää yleensä positiivisia näkökulmia hyväntuulisesti, tämä kirjoitus ei vaikuttanut siltä.
On mun tekstiä. Ei laisinkaan hapanta tekstiä, vaan melkein voisin sanoa, että neuvovaa:)
Niinku että hyvä jos käyttäytyy toista kohtaan kunnioittavasti ja nätillä ajatuksella.
En voi tietää minkälainen ihminen aloittaja on. Neuvoin miettimään, että miten itse on käyttäytynyt ja voisiko siinä olla syy vaimon haluttomuuteen.
Viimeiseen lauseeseeni, että "...olet aika tympeä tyyppi" niin siihen oli tarkoitus laittaa perään nauruhymiö, mutta se unohtui laittaa.
Typeäksi "haukkuminen" juontaa mun veljen vaimon ja yhden mun hyvän ystävän kanssa käytyihin "keskusteluihin". Joko minä sanon veljen vaimolle tai hän sanoo minulle tokaisun, että "ootpa tympeä ihminen" (tilanteessa kun ollaan eri mieltä). Kukaan ei tarkoita ihan oikeasti sitä, vaan äänensävyn kera tuo tokaisu on jopa sopivassa kohdassa hupaisa. :)
Ei oikein sopiva lausahdus palstalle. Ja ilman sitä hymiötäkin vielä. Apua. Ja ilman äänensävyäkin. Toinen Apua.
En usko että aloittaja loukkaantui sanomiseeni, koska enhän ihan oikeasti voi tietää onko aloittaja tympeä vaiko ei. Tuiki vieras ihminen. Jos aloittaja Ei ole tympeä, niin hän ei piittaa vieraan tyypin sanomisista, koska tietää ettei tympeä ole.
Jos taas On tympeä:) niin sitten vois miettiä, että kuinka mä ookin näin tympeä.
Tässä lisään sen puuttuvan hymiön, jonka piti leijailla edelliseen kommenttiini.
Tässä: :) Heikunkeikku kirjoitti:
On mun tekstiä. Ei laisinkaan hapanta tekstiä, vaan melkein voisin sanoa, että neuvovaa:)
Niinku että hyvä jos käyttäytyy toista kohtaan kunnioittavasti ja nätillä ajatuksella.
En voi tietää minkälainen ihminen aloittaja on. Neuvoin miettimään, että miten itse on käyttäytynyt ja voisiko siinä olla syy vaimon haluttomuuteen.
Viimeiseen lauseeseeni, että "...olet aika tympeä tyyppi" niin siihen oli tarkoitus laittaa perään nauruhymiö, mutta se unohtui laittaa.
Typeäksi "haukkuminen" juontaa mun veljen vaimon ja yhden mun hyvän ystävän kanssa käytyihin "keskusteluihin". Joko minä sanon veljen vaimolle tai hän sanoo minulle tokaisun, että "ootpa tympeä ihminen" (tilanteessa kun ollaan eri mieltä). Kukaan ei tarkoita ihan oikeasti sitä, vaan äänensävyn kera tuo tokaisu on jopa sopivassa kohdassa hupaisa. :)
Ei oikein sopiva lausahdus palstalle. Ja ilman sitä hymiötäkin vielä. Apua. Ja ilman äänensävyäkin. Toinen Apua.
En usko että aloittaja loukkaantui sanomiseeni, koska enhän ihan oikeasti voi tietää onko aloittaja tympeä vaiko ei. Tuiki vieras ihminen. Jos aloittaja Ei ole tympeä, niin hän ei piittaa vieraan tyypin sanomisista, koska tietää ettei tympeä ole.
Jos taas On tympeä:) niin sitten vois miettiä, että kuinka mä ookin näin tympeä.
Tässä lisään sen puuttuvan hymiön, jonka piti leijailla edelliseen kommenttiini.
Tässä: :)Noni, hyvä juttu. Oli vaan jotenki erilaista tai eri tunnelmaista sun tekstiksi mutta selityksesi upposi ja ymmärsin :).
- olkaa
Ettei vaan habituksesi ole muuttunut? Pidätkö huolta hygieniasta? Pukeudut tilanteen mukasn?
Nuo ovat sellaisia perusasioita, mutta olen huomannut, että jotkut laiminlyövät ulkoisesta itsestään huolehtimisen.Tuo habitus onkin tärkeä juttu, ellei se ole asiallisessa kunnossa, niin ikävää palautetta ihminen saa.
Ystävälleni oli tuttavansa sanonut ettei tämän habitus sovi työhön jota ystävä tekee. Välirikkohan siitä tuli.- olkaa
Anceli kirjoitti:
Tuo habitus onkin tärkeä juttu, ellei se ole asiallisessa kunnossa, niin ikävää palautetta ihminen saa.
Ystävälleni oli tuttavansa sanonut ettei tämän habitus sovi työhön jota ystävä tekee. Välirikkohan siitä tuli.Oliko ylipukeutunut vai jopa alipuketunut?
En tohdi muuta huomautuksen aihetta kirjoittaa. olkaa kirjoitti:
Oliko ylipukeutunut vai jopa alipuketunut?
En tohdi muuta huomautuksen aihetta kirjoittaa.Enemmän taisi olla kyse kokonaisuudesta.
- monimutkaistaKimuranttia
Alottajalle,,,
Nyt on tosikysymyksessä, vaimosi on kyllästyny seksielämään sinun kanssasi, hän kyllä voi sinua rakastaa ystävänä oikeesti, mutta seksi on kuollut hänen kohdallaan,
JOTEN sinulla on oikeus hakea seksiä kodin ulkopuolelta, huomaat ihmeen, voit saada ihani ihmissuhteita jos oikein korttisi pelaat,
mutta,
jos vaimosi huomaa ulkopuoliset rakkaussuhteet hänestä voi tulla hyvin vihanen mustasukkinen katkera, joten jos haluat ulkopuolisia suhteita sinun on ne pystyttävä salaamaan vaimoltasi täysin,
on ruma kertoa totuus,
elämä ny on monimutkaista, seksielämä loppuu aina vieraissakäyntiin,
joten sinunki halusi vaimoasi kohtaan muuttuu radikaalisti jos käyt vieraissa,
se on loppu sitten, vain kaveri suhteena voi liittosi jatkua, jos niin haluat,
kokemus,,, puoliso kiusasi ikänsä vierailla
teki tahallaan mustasukkaiseksi,
joten pikkuhiljaa kyllästyi kiusatun osaan, ilmoitin minä lähden nyt,
ja menin, kuinkas kävikää, siihen loppui kertaheitolla seksielämä omaan puolisoon,
mutta rakkaana kaverina puolisoni pysyi kuolemaan asti,
ikävä kysymys,,, olisko niin että vaimosi olisi käyny vieraissa,
kerranki vieraissakäynti tapaa varmasti seksihalut omaan puolisoon,
vaimollasi voi olla salaisuus, ikäväkyllä,,,,,,
sekielämä parisuhteessa on monimutkaista kimuranttia, taito-laji
jos haluaa koko avioliiton pitää yllä omaa parisuhteen seksielämä elossa,
ulkopuoliset
vieraat suhteet ei kuulu avioliittoon silloin jos halutaan oman parin kanssa säilyttää seksielämä tyydyttävänä, se on ehdoton sääntö,
ulkopuoliset seksisuhteet tappaa aina avioseksin,,, se on varma, ainaki naisen osalata, - ongelmallinenmies
Selvä pointtihan on…omasta mielestäsi olet sitä ja tätä. Tyypillistä miestä!
Vaikutat selvästi nynnyltä ja vaimosi on viimeinkin ottanut ohjat omiin kätösiinsä. Hän on saanut tarpeeksi rakastajan taidoistasi jo tuohon ikään.
Oletko yrittänyt taivuttaa vaimoasi kertomalla huonon seksin olevan parempi kuin ei seksiä ollenkaan?- TURHA_VÄITTÄÄ_MUUTA
"ongelmallinenmies" ÄLÄ HÖPISE TYHMIÄ,
vahvasti voi epäillä sinun omia rakastajan taitojasi
HAH HAH
HAH,,, HAH
vai rakastajan taidot HOHOHOHHOOOOOO HAH HAH HAAAAAA
HÖPÖN HÖPÖ, taidat olla taitoinesi niljakas inhokki naisten mielestä
sua ei halua kukaan, naisen näkökulmasta katsottuna, hah hah,
alttajan vaimo on käyny vieraissa,
on jättäny salaisuuden kertomatta,
SIINÄ ON SYY ,,,
vieraissakäynti TAPPAA AINA avio-seksin,,,
ON TIETOA
- pompep
Arvelit siis palata ongelman alkulähteille ja etsiskellä toivoa täältä verrokkiryhmästä, koska puoliso kylmennyt kymmenen vuotta sitten, mutta pitäisihän siinä ottaa huomioon kuluneet vuodet, molemmilla.
- Martti67
Iltaa se on totta että kuluneet vuodet täytyy ottaa huomioon.Meillä meni tosi hyvin siihen asti kun vaimo tosiaan rupesi karttamaan läheisyyttä,oli seksi puoli tosi hyvää ja ennenkaikkea halattiin paljon ja suukoteltiin.Jotain käsittämätöntä vain tapahtui,ei ollut vieraita suhteita eikä isoja riitoja mistään,en kerjää sääliä enkä huomoita tältä foorumilta.Ymmärrän hyvin että miehet suhtautuu tähän miehisesti.eli jätä tai käy vieraissa,mutta se ei sovi minun periaatteisiin.Naiset taas näkee tämän naisen näkökulmasta.En nynny enkä kovis,itsellä on hyvä itsetunto.Enkä kadu meidän yhteisiä hyviä ja hunoja vuosia.Lopuksi minä en romahda seksin puutteeseen,mutta niitä halija ja suukkoja kaipaan.Tämä ainakin herätti verrokeissa kivaa kommentteja.Kiitos hulenpidosta.
- pompep
Martti67 kirjoitti:
Iltaa se on totta että kuluneet vuodet täytyy ottaa huomioon.Meillä meni tosi hyvin siihen asti kun vaimo tosiaan rupesi karttamaan läheisyyttä,oli seksi puoli tosi hyvää ja ennenkaikkea halattiin paljon ja suukoteltiin.Jotain käsittämätöntä vain tapahtui,ei ollut vieraita suhteita eikä isoja riitoja mistään,en kerjää sääliä enkä huomoita tältä foorumilta.Ymmärrän hyvin että miehet suhtautuu tähän miehisesti.eli jätä tai käy vieraissa,mutta se ei sovi minun periaatteisiin.Naiset taas näkee tämän naisen näkökulmasta.En nynny enkä kovis,itsellä on hyvä itsetunto.Enkä kadu meidän yhteisiä hyviä ja hunoja vuosia.Lopuksi minä en romahda seksin puutteeseen,mutta niitä halija ja suukkoja kaipaan.Tämä ainakin herätti verrokeissa kivaa kommentteja.Kiitos hulenpidosta.
On täällä keskusteltu monessa ketjussa vaihdevuodet ohittaneiden seksuaalisuudesta, varsin yksilöllistä miten siinä käy, joillakin katoaa orgasmiherkkyys kokonaan, toisilla säilyy, mutta silloinkin seksuaalisen halun ilmeneminen muuttuu enempi kohdennetuksi aktiksi. Parisuhde on kuitenkin tyystin oma juttunsa.
- Omassa-sopassas-olet
Martti67 kirjoitti:
Mutta kun sinä olet täysi nynny ja tossutaavetti, alistunut tuollaiseen kohteluun.
Et elä missään parisuhteessa vaikka kuvittelet vaan kimppakämpässä.
Ei sinulla siis ole oikeuttakaan läheisyyteen ja muuhunkaan.
Pidä tunkkisi hautaan saakka ja kärsi mutta älä kitise täällä.
Jos miehessä ei ole munaa ottaa paikkaa elämässä, se ei ole mies! - Puolisoita
Martti67 kirjoitti:
Voi Martti, voi Martti. Kovin on railakkaita mielipiteitä täällä.
Asia voi olla toisinkin päin. Mies sairastuu eturauhassyöpään, seuraa pitkiä hoitojaksoja. Silloin rakkaus punnitaan. Vaikka itsellä olisi haluja ja kyky, ei toisella osapuolella ole mitään mahdollisuuksia, ja mielikin käy erilaisissa sfääreissä. Miten silloin ollaan? Hellyydenosoitukset, sen näyttäminen, että toinen on edelleen tärkeä ja läheinen, ovat varmasti kaiken a ja o. Ne auttavat ihmisarvon säilyttämisessä, ja siinä, että toinen on edelleen Mies!
Hitunen Talvisota-meininkiä: "Kaveria ei jätetä." - Konstit-on-aina
Puolisoita kirjoitti:
Voi Martti, voi Martti. Kovin on railakkaita mielipiteitä täällä.
Asia voi olla toisinkin päin. Mies sairastuu eturauhassyöpään, seuraa pitkiä hoitojaksoja. Silloin rakkaus punnitaan. Vaikka itsellä olisi haluja ja kyky, ei toisella osapuolella ole mitään mahdollisuuksia, ja mielikin käy erilaisissa sfääreissä. Miten silloin ollaan? Hellyydenosoitukset, sen näyttäminen, että toinen on edelleen tärkeä ja läheinen, ovat varmasti kaiken a ja o. Ne auttavat ihmisarvon säilyttämisessä, ja siinä, että toinen on edelleen Mies!
Hitunen Talvisota-meininkiä: "Kaveria ei jätetä."Vaikka kyvyt menisi, esileikkeihin kykenee sangen moni, ellei ole ihan kädetön ja suuton.
- Puolisoita
Konstit-on-aina kirjoitti:
Vaikka kyvyt menisi, esileikkeihin kykenee sangen moni, ellei ole ihan kädetön ja suuton.
Oikeassa olet.
- Väärin.tai.oikein
Elin avioliitossa suurimman osan ilman hellyyttä. Ja usein puutteessa. Ei sitä intohimoa ja halua voi palauttaa, kun se toiselta kuolee. Kaikki vaiheet ja yritykset kävin läpi korjatakseni tilanteen. Ero siitä tuli. Joten ohje, elä näin kuin nyt tai katso toinen. Turhaa häslinkiä välttääksesi tee se salassa. Välimatka sinuun on turhan pitkä.
- flegmaatti
Tunnetta, fysiologiaa vai molempia?
Jos vilpitön halu tuottaa kumppanille mielihyvää on puuttunut alun pitäen niin pitemmän päälle tulos lienee tuo kuvaamasi.
Tuon halun on oltava aitoa ja molemminpuolista.
Alkuvuosien kiima ei yksistään riitä loputtomiin mutta jos muut asiat ja yhteenkuuluvuuden tunne on olemassa niin sitä kiimaa riittää yllättävän pitkälle.
- UntoUneksija
Sama juttu jo 15 v. sitten kun kumppanilta loppui puolukkaviikot.- Onnenksi on 2 tervettä kättä ja internetti vittuja täynnä ;*
- Alkeellista_touhua
Elikkä olet alistunut ettei vierasta saa vai?
Siis kymmenen vuotta ilman kosketuksia…
kait sitä yhdessä saunassa käyty ja selät pesty, kait yhdessä ruokaa laitettu ja syöty ja viiniä juotu…
Ei avioliitto aina sama, se joko menee molempien elämää rikastuttavaan suuntaan tai sitten ei. Tapakin siitä voi tulla, päivästä toiseen yhdessä hyvin vain eletään yhteenkuuluvasti tai ehkä sitten vain junnataan…
Tuskin olet ainoa, jolla olisi tahtoa ja halua ja tykkäämistä ja yhteistä hyvää takana, mutta vaihtoehdot vähissä, jos et ole kunnolla asettanut vaihtoehtoja, niin elämä jatkuu kuten ennenkin, mitä nyt välillä muristaan ja maristaan.
Oletko muuten käyttänyt jo kaikki lämmittelyn polut, ja lopulta tyytynyt vain kohtaloosi, jonka vaimo saneli. Vai etsinyt ihan uusia hellyyden kuvioita, ne joskus purevat huomaamatta. Muuta lähestymisen kaavaa, etsi uusia polkuja.
Tärkeää on rehellisyys, salaa vieraisiin luikkiessasi saatat saada ehkä kaupan päälliseksi huonon omantunnon. Mutta jospa vaimo saisi tietää, että nyt käytät vieraissakäynti-korttia, ehkä hänellä olisi siihen parempikin vaihtoehto, mene ja tiedä.
Treffipalstoille vaan etsimään samassa tilanteessa olevia hellyyttä ja läheisyyttä toivovia lähiseuduilta. Kyllä niitä varmaan löytyy…
Ainakin hetkeksi, jos hetki läheisyyttä silloin tällöin riittää.
Liitossa hellyys elää aamusta aamuun lähellä ja jo melkeinpä toisen katseeseen ja hengitykseen kuuluu toisen läheisyys. Voi vitsi, kaikkea sitä kirjotankin, no, voihan niitä tuommoisiakin liittoja olla olemassa. Ei tarvitse sanoa ei pyytää, toinen silmiin katsoessa jo tietää missä ja mihin mennään..
Toivoa aina on, kunhan toivo vaan keksii mistä ja miten sen löytää.- Tyhjensit-pajatson
Juuri noin, erittäin tyhjentävästi sanottu.
- sexfortwo
Surullista, että oman ikäluokkamme ihmisille seksi on edelleen vaikea asia. Meitä kymmenen vuotta nuoremmat ovat jo sinut sen asian kanssa.
Oliko teillä hyvää seksiä yhdessä vaimosi kanssa? Nauttiko hän siitä, vai suostuiko siihen vain olosuhteiden pakosta? Oletko taitava rakastaja? Osaatko tyydyttää naisesi?- Sen-näkee-harmaasta
""Osaatko tyydyttää naisesi? ""
Satavarmasti ei. Pakkopullaa. Sen aistii avauksestakin. Joku klikki lukko vaimolleen on tullut. Ehkäpä hautonut 10 - 20 vuotta, että heti kun täyttää 6 kymmentä, liinat kiinni. - älä-lässytä-tyhmyyksiä
Sen-näkee-harmaasta kirjoitti:
""Osaatko tyydyttää naisesi? ""
Satavarmasti ei. Pakkopullaa. Sen aistii avauksestakin. Joku klikki lukko vaimolleen on tullut. Ehkäpä hautonut 10 - 20 vuotta, että heti kun täyttää 6 kymmentä, liinat kiinni.hah, älä viisastele,
naisen näkökulmasta asia on just näin
vaimo ON käyny vieraissa tai työpaikallaan rakastunu toiseen,
vaimo pitää asian tiukasti omana tietonaan,
mutta ei EI haula olla enään oman kumppaninsa kanssa seksuaalisesti tekemisissä,
voi kyllä rakastaa omaa puolisoaan muuten, muttei halua enään seksiä oman kanssa,
ja piste,
--
"sen-näkee-harmaasta " olet joko tyhmä tai hyvin yksinkertanen
luulet i t s e s t ä s i LIIKOJA hah
sinun seksi taidoillesi, hah,
olen nainen ja tiedän mistä puhun, - Kuivakkapa-olet
- Jaa että ei esileikkejä ?
- Käytit sitten tummelia aamusta iltaan, että olit aina valmis kun mies pomppi päällesi kuin ori. Minuutti ja se oli siinä hah hah haa. - oletpahvipää
älä-lässytä-tyhmyyksiä kirjoitti:
hah, älä viisastele,
naisen näkökulmasta asia on just näin
vaimo ON käyny vieraissa tai työpaikallaan rakastunu toiseen,
vaimo pitää asian tiukasti omana tietonaan,
mutta ei EI haula olla enään oman kumppaninsa kanssa seksuaalisesti tekemisissä,
voi kyllä rakastaa omaa puolisoaan muuten, muttei halua enään seksiä oman kanssa,
ja piste,
--
"sen-näkee-harmaasta " olet joko tyhmä tai hyvin yksinkertanen
luulet i t s e s t ä s i LIIKOJA hah
sinun seksi taidoillesi, hah,
olen nainen ja tiedän mistä puhun,Sinähän jankkaat jatkuvaa naisen vieraissa käyntiä syyksi, jos ei seksi oman kumppanin kanssa enää suju. Puhunet vain omasta harha-askeleesta, etkä millään yleisellä tasolla?
Ketjussa tullut lukuisia/muitakin todellisia syitä, jos ymmärtänet luettua tekstiä på finska.
Naiseksi olet kaukaa kierrettävää plaatua, sanoisin monen muunkin möreällä äänellä.
- Väärin.tai.oikein
Seksuaalisuus lähtee minusta itsestäni, tekee mieli tai sitten ei. Ei siihen oikein paljon vaikuta toisen keikistelyt. En ole vaatinut toiselta mitään erityistä, mutta avoimesti kertonut, jos joku toiminto miellyttää, helppo, ei mitään älyttömän rasittavaa. Saman olen toiselta kysynyt ja tehnyt toiveen mukaan. Mutta jos halu toiseen menee, sitä ei keskusteluilla, kutkutteluilla eikä esileikeillä takaisin saa. Ensimmäiseltä halu minuun katosi, toisella se on löytynyt. En siitä sen kummemmin ole katkeruutta kantanut, toki silloin kun asia oli ajankohtainen, se oli myös raskas. Se kenet nuoruudessa hyväksyi kumppanikseen esim. perheen perustaminen tärkeimpänä tavoitteena, ei enää ole ollenkaan sama ihminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284