Olen jonkin aikaan jo funsannut miten kyseisen projektin toteutan ja olen päättänyt tehdä omanlaisen parkkikiekon vanerista tai muovista kestävyyden vuoksi.
Olen etsinyt eritapoja saada liitettyä digitaalisen kuvan materiaalin pinnalle omien taiteellisten ilmaisutaitojen puutteesta johtuen, mutta ainoa vaihtoehto mitä olen löytänyt googlea apuna käyttäen on ostaa vaneerille valmiiksi tulostettu kuva. Minun pitäisi pystyä tekemään 20€ maksavalle vaneerille todella siisti reikä ja päällystää se jollakin vettähylkivällä aineella, mutta tietämykseni ja osaamiseni on todella alhainen tältä osalta enkä oikeiden tiedä hyvää lähestymistapaa tähän ongelmaan.
Itse mieluusti haluaisin muoville printatun kuvan, mutta menetelmä saada kuva muovipalalle uupuu.
Tavoitteena itsetehty parkkikiekko
AloittelevAskartelija
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661