014-kuljetus?

mulatmuu

Mistä tämän Jyväskyläläisfirman kuskit ovat kortin saaneet? Kaahataan kaupungilla ja ryhmittyminen on kuin Mogadishussa? Se on hyvä, että isolla lukee kyljessä firman nimi, niin osaa olla laittamatta tavaraa sinne rikottavaksi.

20

2815

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herneetSoppaan

Mikä aloittaja on titteliltään kun herne nenässä vaivaa , toisten työnskentely on aina närästyksen alku .

• Eväätjäikotiin

Noihin autonkuljettajan hommiin näyttää keräytyvän tietynlainen aines joka ei muutenkaan enemmin välitä yhteisistä säännöistä. Pelkän ajokortin saamiseenhan ei kummoista koulupohjaa tarvita. Rateissa näkyy jopa hyvin tummahipiäisiä kiiluvasilmäisiä kuskeja. Alaa ehkä voisi verrata siivousalaan.

• roskaduuneja

juurikin

• Rattimies

Käypää kokeilemassa, ei se vaan ole pelkkää ajamista paikasta A paikkaan B !! Jos ei ole koskaan tehnyt työtä niin ei sitä voi ymmärtää mitä se vaatii !!

• Onkorankkaa

Teistä loisista ei muuhun ole kuin sohvalla makaamaan toisella sormella kaivetaan nenää ja toisella rupia rctumim ympäriltä.

• rupireikä
        Onkorankkaa kirjoitti:

Teistä loisista ei muuhun ole kuin sohvalla makaamaan toisella sormella kaivetaan nenää ja toisella rupia rctumim ympäriltä.

onko sulla siellä jo paljonkin rupia, kerro lisää

• Cocococci

Niinkö me rikkaat teemme?

• Oletroska

Sossupummi on yhdyssana, hylkiö!

• Näinoon
        Oletroska kirjoitti:

Sossupummi on yhdyssana, hylkiö!

Juuri näin, ei edes osata kirjoittaa, joko työtä sitten !!?? Elämä menee makoklemalla ja aina joku elättää! Nämä on niitä yhteiskunnan syöpäläisiä ☹️

• Ouyeah

Minä olen maannut jo 30.vuotta yhden ja saman kanssa aina vaan meno paranee.

• hallelujaaaaa
        Ouyeah kirjoitti:

Minä olen maannut jo 30.vuotta yhden ja saman kanssa aina vaan meno paranee.

ja orpo antaa joka vuosi lissää massia

• KankitienYlivalvoja

Kankitiellä on Jyväskylän paras aines.

• Hyvähyvä

Siinäpä tuli jälleen kokemuksen syvällä rintaäänellä itse asiantuntijan tunnustus

• Eiääniähönö

Siinäpä ei tulut kokoomuksen syvällä rintakirjoituksella itse asiantuntijan tunnustus, hähähäää.

• Eihyvältävaikuta

Täällä enimmäkseen kirjoittelevat typerät ihmiset. Tulinkin lukemaan ja nyt annoin kommentin kokemuksestani.

• meitämoneenjunaan

aika älykkäitä monet, mutta samalla sangen nohevia ja typeriäkin

• Eiääniähönö

Siinäpä ei tulut kokoomuksen syvällä rintakirjoituksella itse asiantuntijan tunnustus, käkäkäää!

• hönövaanavautui

kyyyyllähän jotkut voivat ääniä kuulla kun sinä kirjuutteleet, skriik skriik...

• kiitosdiagnoosista

ai niin-köh, sitäkö se vaan olikin

• Anonyymi

Ihmiset ihmettelee, kun juuri heidän tilaamansa tuotteet viipyy niin kauan ja maksaa niin paljon.. sitten he valittavat, kun yrittää pitää kiirettä.. Se on konttorista käynyt käsky "hopi hopi"
      Joten älkää ainakaan kuskeja syyttäkö. He yrittävät vaan pitää työpaikkansa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe