Mitkä ovat palstalaisten kokemukset Xamkista? Toivoisin asiallisia vastauksia, kiitos.
Kokemuksia Xamkista?
6
141
Vastaukset
- Onhannäitä
Xamkin taso riippuu alasta ja paikkakunnasta
- Anonyymi
Opiskelen Kotkassa rakennusinssiksi ja mun mielestä hyvä koulutus. En osaa tietenkään verrata muualle mutta uskon, että on ihan kilpailukykyinen muiden ammattikorkeiden kanssa. Metropoliasta olen kuullut huonoa. Opettajat oppivat opiskelijansa äkkiä ja ehtivät neuvoa "kädestä pitäen" koska luokkakoot ei ole niin valtavia kuin suurimmissa kouluissa. Tietty budjettileikkuri näkyy ja tuntuu lähiopetuksen määrässä mutta netistä löytyy paljon materiaalia ja googlesta ja kirjoista lisää. Teacher may open the door but you have to enter it.
- Anonyymi
Kävin eilen pääsykokeissa, ja, ristus, mitä porukkaa, sekä hakijat että talon väki. Mutta tuli olo, että saatan päästä sisään :)
- Anonyymi
Mitä tarkoitat "ristus mitä porukkaa" ? Minne hait ?
- Anonyymi
Kaikki oli kuin veltto-Virtasia.
- Anonyymi
Onko kukaan hakenut yamk tutkintoihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774