Nään että he ovat matalalla tasolla

Syytselvät

Heidän keskuudessaan tuntee yksinäisyyttä.

5

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuudenkarutoteamus

Ei kannata itseään kuusta. Tyhmyys on syvällä heissä.

• Töherryksiäseinissä

Ovat hiekkaa Rannalla.

• Kiviäkenkässä

Risukasoja kaatopaikoilla.

• MinäköMaksaja
    • Anonyymi

baarissa istu moni yksinäinen,moni oli joskus kuin sinä elämän iloa täynnä oleva ihminen joka elämä syystä tai toisesta meni huonoksi,moni yksityis yrittäjä jolla firma kaatui.moni puolisonsa pettämäksi jäänyt joka ei ole saanut apua.ja moni työtön alkoholi ongelmainen jolta lääkäri ei koskaan kysy miksi sinä juot,koska sehän meinaa sitä että pitäis alkaa hoitamaan syytä eikä vain oireita.ja aika monella on yhteistä se että jossain vaihessa on raha asiat mennyt päin vittua.ja usko tulevaisuuteen hiipuu kun on yli 15t velkaa ja elatus maksut,menet töihin miniimi palkalla jos edes löydät semmosta niin ei jää mitään käteen.on helpompi sanoo vitut ja olla välittämättä sakoista ja muista yhteiskunnan asioista.kuten varmaan itsekin tekisit jos tuntisit että tuli kusetetuksi oikeen kunnolla.kuten verot&erot ja muut asiat.ja tietenkin nämä kaikki pakotetaan ns. kuntouttavaan toimintaan missä on kaikki ns päähän potkitut ja maahanmuuttajat ja sen pitäis sitten motivoida työ elämään positiivisella asenteella.no toimii ainakin sen kohdalla joka ei vielä ole samassa jamassa kai? tai sitten ne menee vaan kotiin vetää itsensä jojon tai turruksiin.ja tietenkin baarissa voi käydä ns. normi ihminen joka haluaa rentoutua tanssia&laula ja keskustella ihmisten kanssa.ja itsellä on sama ongelma ei ole varaa vaikka töissä kävis koska olen humala hakuinen juoja eli tuoppi naaman liian nopeasti,kun muut voi seurustella ja vetää yhtäkin tuoppia yli 30minsaa.siinä se yksi rahan säästö tekniikka on.provo ap minä olen parempi aloitus mutta hyvä.olisi helvetin hyvä jos tästä aiheesta puhutaan enemmän että on tosiaan ihmisiä jotka luulee olevansa parempia vain koska käy töissä ja on koulutus.niin ne vakkaritkin ennen ajatteli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27