USA:n keskuspankissa FED:ssä on ilmennyt laajoja rahan kavalluksia. Myös Euroopan keskuspankissa EKP:ssä on ilmennyt samaa.
Näin ateistisen maailmanvallan eli Pedon Valtakunnan rakentaminen edistyy.
Siitä on kirjoitettu Kuningasten Kirjassa ja Ilmestyskirjassa. Se on lopun ajan tapahtumia.
USA:n keskuspankissa laajoja kavalluksia
8
<50
Vastaukset
- puhetta.ollut
Tässä oli juuri hiljakkoin velkailmapallosta puhetta ja käsiteltiin EKP:n mahdottomia ongelmia. En muista tarkalleen, mutta kaikki EU-maat joutuvat pankkien maksumiehiksi. Jotain ennenkuulumatonta touhua. Ei kai paljoa tarvitse arvata, miksi Brexit tehtiin.
Italialaispankki taitaa olla ykkösenä.- katteeton.raha
Saattaa liittyä tähän Iltalehden kirjoituksee:
https://www.iltalehti.fi/talous/a/778d70ab-4e2c-48c7-8fb9-c6b81a210578
Taikurin hatusta vedetty katteeton raha on eurojärjestelmän aikapommi.
- ei.uutta
Muistaa kyllä vuoden 1992 pankkikriisin jossa pankit pelastettiin munauksistaan (holtittomasta velanannostaan lypsäessään rahaa yms.)
Koiviston konklaaviksi kutsutaan presidentti Mauno Koiviston koolle kutsumaa tuomioistuinten, yliopistojen ja tutkimuslaitosten edustajien tapaamista 6. toukokuuta 1992.
https://www.youtube.com/watch?v=-vziUPPE7p0 - Ajatuksenak
Keskuspankki fed on USA:n suurimpien liikepankkien yhdessä omistama keskuspankki. Jolla on rahanluonti oikeus, nykyinen ohjauskorko 1,75% muutamasta triljoonasta on jo jonkilainen kavall.... asiasta ei liiemmin uutisoida (en ole nähnyt) ilmeisesti ihmiset olettaa että fed ja liittovaltio yhtä. 30-luvulla Saksassa keskuspankki kansallistettiin ja oli nousukausi, mutta hallitsija sortui sotimaan :/
- konnuudet_anteeksi_heti
Kuinka ison siivun Sinä sait?
Pitäisiköhän Sinun mennä sopiviin seuroihin vilkuttamaan puhujasedälle? Hieman faktaa pöytään
- olenpa.minä.utelias
Miten tavallinen rahan kavallus poikkeaa laajasta rahan kavalluksesta?
Onko Niilolle ilmoitettu tämä varmaakin varmemman lopun ajan päivämäärä jotta asian mukainen laskuri saadaan rullaamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764