Hei, kuinka pienellä annoksella uni tulee, olen käyttänyt neljäsosaa eli 3,75mg ja nukuin sikeästi. Mutta mietin jos vielä pienempi annos toisi unen ja estäisi lihoamista kun siitä varoitellaan lääkkeen yhteydessä
Mirtazapin pienenä annoksena?
camomil
2
93
Vastaukset
- Samaannosoli
Tuo 3,75 toimi minulla kolme vuotta. Pienempi annos ei auttanut. Painoa on tullut kymmenen kiloa. Teho hävisi lopulta äärimmäisen stressaavassa tilanteessa, mutta hyvä lääke oli univaikeuksiin ja toivon voivani jos pärjääväni pelkästään sillä.
- Fjöölffkö
Tarkoitus oli kirjoittaa, että toivon joskus taas pärjääväni mirtazapiinilla. Nyt menee vahvemmat lääkkeet, kun ajauduin huonoon kuntoon ja psykoosin partaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566