Pantavanasi

Enjoyed_kitten

Olen noin nelikymppinen normaalivartaloinen mies, fantasiani eivät taida olla normaaleja. Ne lähes kaikki liittyvät alistamiseen ja nöyryyttämiseen, minun alistamiseen ja nöyryyttämiseen miesryhmän taholta.

Olen rahapulassa tai pakotettuna lupautunut riisuuntumaan ja esittelemään vartaloani parille kolmelle vanhemmalle isokokoiselle miehelle. Heti alusta alkaen heidän käskytyksensä on kovasanaista ja tunnen kiihottavasti olevani heille vain väline.

Tilaisuus on jossain mancavessa tai teollisuushallissa ja he ottavat myös kuvia ja videoita. Toivoisin että saisin joskus kokea! Tällä hetkellä oikeat kokemukseni rajoittuvat pariin huomattavasti kevyempään; Yhden paksun ison kyrvän laukaisemiseen vanin takaosassa suullani, se oli nöyryyttävää, kun mies laittoi minut lauettuaan suoraan spermat kasvoilla ulos parkkialueelle. Toinen oli kahden kyrvän laukaiseminen suulla ja käsillä kasvoilleni polvillani keskellä lattiaa.

Haluaisin lisää, minut löytää kikistä. Idni on enjoyed_kitten

5

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkomies56v

      Tälläinen alistaminen ja nöyryyttäminen kiihottaa myös minua. Olisi kiihottavaa tulla alistetuksi ja kahlehdituksi. Esim. mies käskee heti ovella riisuuntumaan alasti ja polvilleen eteensä . Sitten kädet kahleisiin ja panta kaulaan. Tämä tietenkin kuvataan. Piiskalla tehostetaan komentoja. Sen jälkeeen mies voi tehdä kanssani mitä haluaa ja tietysti kuvaa kaiken. Pakottaa imemään camissa ja muuta nöyryyttävää.
      Tälläinen kiihottaa todella. Ja löylykauhakin mutta kun ei oikeen mahdu...

      • enjoyed_kitten

        Kuulostaisi upealta kokemukselta. Minä kiihotun kovasti myös videochatissa jos toinen osapuoli käskyttää ja nöyryyttää. Olen kiimaisena upottanut ison dildon peppuuni, kun hän on samalla kertonut kuinka hän taluttaa minut kaulapannasta vanhempien miesten käyttöön ja kuvaa sessiot.


    • Vankiparka

      Olisihan se mielenkiintoista joutua riskille ukolle vangiksi. Joutuisi painimaan, vääntämään kättä, nostamaan painoja ja muita voimalajeja, ja jos häviäisi niin aina saisi piiskaa. Sama herra tutkisi väkisin munat ja muut intiimit paikat ja pistäisi koppiin miettimään. Lisäksi voitaisiin tehdä piiskaustutkimuksia, esim. kuinka kauan menee aloituksesta siihen, että hän on piiskannut minut itkuun. Taikka tutkittaisiin missä piiskausasennossa minut olisi helpoin piiskata. Myöskin väkisin perään pökkimistä tutkittaisii.

      Et ole yksin epänormaali!

      • Enjoyed_kitten

        Kiihottavaa! Mutta en koe olevani epänormaali


    • enjoyed_kitten

      Useat ovat olleet yhteydessä uskalla sinäkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe