10-vuotias Octavia RS ensiautoksi?

Octavia

Tuollaisia laatikoita olen katsellut, mitä mieltä on palstalaiset noista?
En etsi mitään rälläyspeliä. Millaiset perushuollot, vakuutukset ja verot? Entä kulutus kaupungissa/maantiellä?

17

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin niitä kaiken maailman RS:iä tarvitaan?

    • Jossullaonvaraaniin

      Ei pärjää 3-Bemarille, ainakaan vakuutusmaksuissa...

    • Se on hyvä tehdä virheet nuorena.

      • Trooooooool

        Kappas kun joku erehdyksessä poistanut. Noo kysytäämpä päivänpolttava kysymys uudestaan.

        Asteikolla 1-10, kuinka narsistina itseäsi pidät?

        Asiallisia kommentteja odotellen.


      • awinkawink

        Se opettaa nuorellemiehelle nöyryyttä kun kiikuttaa skodan joka kuukausi jollekkin korjaamolle ja maksaa siinä enemmän kun että olisi kerralla hommannut preemiumin. Täällä on monta ihmistä kertonut omista negatiivisista kokemuksista skodien kanssa ja silti niitä pitää ostella. Teitä on varoitettu.


      • vanhus
        awinkawink kirjoitti:

        Se opettaa nuorellemiehelle nöyryyttä kun kiikuttaa skodan joka kuukausi jollekkin korjaamolle ja maksaa siinä enemmän kun että olisi kerralla hommannut preemiumin. Täällä on monta ihmistä kertonut omista negatiivisista kokemuksista skodien kanssa ja silti niitä pitää ostella. Teitä on varoitettu.

        En ymmärä tuota sinun vuodatustasi kun se ei ole totta. Meillä on nytkin perhepiirissä VW ja skoda 5 kappaletta käutössä ja on muitakin. Ihmettelen kyllä mtuota aloittajan öljynvaihtovälejä, Öljyt menettää voitelevaisuudesta ja se voi nostaa öljyn ja polttoainee4n kulutusta olkoon auto mitä mmekkiä tahansa


      • Larvanto
        vanhus kirjoitti:

        En ymmärä tuota sinun vuodatustasi kun se ei ole totta. Meillä on nytkin perhepiirissä VW ja skoda 5 kappaletta käutössä ja on muitakin. Ihmettelen kyllä mtuota aloittajan öljynvaihtovälejä, Öljyt menettää voitelevaisuudesta ja se voi nostaa öljyn ja polttoainee4n kulutusta olkoon auto mitä mmekkiä tahansa

        Älä ruoki trollia. Se haluaa vain reaktion. Juuri tuollaisen kuin sinulta tuli.


      • awinkawink
        vanhus kirjoitti:

        En ymmärä tuota sinun vuodatustasi kun se ei ole totta. Meillä on nytkin perhepiirissä VW ja skoda 5 kappaletta käutössä ja on muitakin. Ihmettelen kyllä mtuota aloittajan öljynvaihtovälejä, Öljyt menettää voitelevaisuudesta ja se voi nostaa öljyn ja polttoainee4n kulutusta olkoon auto mitä mmekkiä tahansa

        Sinulla on sitten käynyt tuuri omien sokotojen kanssa, minulla on täysin päinvastaisia kokemuksia samoin omalla tuttavapiirillä. Tosin Mersuista ei ole ollut pahaa sanottavaa. Autoliikkeessä koitti myyjän juippi johdatella vakkilaisten puolelle, tuumasin sille että ei mua kuule noin vain jymäytetä, myyjä sanoi että pakkohan hänen on kokeilla näitäkin myydä, tehtiin sitten u käännös ja lähdettiin naureskellen kohti preemiumeja.


    • Kariniemi

      Kannattaa kysellä tuolta VictoryRacingSpot-klubilta. Hartaudella omistautuneet klubilaiset antavat jopa opetusta radalla. vRS:n tapainen urheiluauto saa kortin kuivumaan nopeasti, lähinnä rata-ajoon tarkoitettu peli.

    • jalkasienionvaarallinen

      En suosittele hankkimaan , vikoja tullee , suosittelen ostamaan mielummin subaru imprezan tai legacyn.

    • Subaruimr

      Jep.ollut tuollainen RS.onhan niissä vanhemmuuten vikoja yllättävän paljon.
      Edellistä komppaan..imbreza oli luotettavampi..ja onhanse neliveto.

    • Nykyisen.Mercedes

      Kyseisen kärryn jo kertaalleen omistaneena voin sanoa, että elämä rupesi hymyilemään tuosta kotkottimesta eroon päästyäni.

    • ihanriittävä

      Kyllä se vRS ocu meijän jannelle riittää. Saa ensin harjoitella tollasella niin ei sitten haittaa jos vähän tulee kolhuja ja voi sitten siirtyä parempiin ja tehokkaampiin oikeisiin autoihin kun ajokokemustakin vähän kertyy.

      • tehoa-saastaa

        Miksi pitää tavoitella tehokkaampia autoja?


    • pomppivakottikärry

      Onhan siinä huumorintajua ja itseironiaa, jos skodasta itsensä löytää.

    • Toyota_Hybrid1

      tuon ikäinen skoda on vaikea löytää, keskimääräinen romutusikä 3 vuotta ja 25 000km.

    • LaatuRatkaisee

      Kysyn mielenkiinnosta, oletko joku kommunisti viittaan itään, vai eikö likviditeetti riitä audiin joka arvostetumpi ylihinnoteltu vikapesä vai muuten vaan masokisti? Tuon ikäistä etsiessäsi valikoima ajokelpoisista vaihtoehdoista aika niukassa hintaluokkaan nähden. Vaihda konsernia samantien ja osta auto. Vaihdelaatikot ovat noissa ongelma ja eivät silti luovu ja vaihda parempiin vaikka vikoja on.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe