Kun jäät etuvedoilla jalkoihin

Amotive

Miltä tuntuu? Takavetoiset hybridit näyttävät takavaloja urheiluautona markkinoidulle etuvetoisille vrs ritsoille.

34

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elazine

      Mielummin ajan vrs "ritsalla", jossa on challenge paketti kuin jollain saksalaisella karvalakki takavedolla.

    • näyttäisi_sisävaloja

      Tuskin huomaankaan, joten tuskin tuntemuksiakaan.

    • Matsutaki

      Itsellä suht tehokas takavetohybridi mutta en kisaile liikenteessä.ja vaikka kiihtyykin alle 6sek sataseen niin kyllä varmasti normiajolla menee sinne lähemmäs kymmentä.miksi huudattaa kaasupohjassa ja pian jarruttaa hulluna.
      En ymmärrä..

    • näinhän.se.taisi.mennä

      Oletan, että oletat vastattavan palstan teinien (ja henkisesti sellaisiksi jääneiden) vakiotavan mukaisesti: naurattaa.

      • Kovarassi

        Sekavaa tekstiä sinulla


      • pappa--ei_Octaviassa
        Kovarassi kirjoitti:

        Sekavaa tekstiä sinulla

        Todella ikävää, ettei kirjoittaja ymmärtämyt, että palstalla on selkokieltä tarvitsevia. Heillehän ns. monimutkaiset lauserakenteet ovat käsittämättömiä. Luovutaan siis sivulauseiden ja lauseenvastikkeiden käytöstä samoin kuin vaikeimpien aikamuotojenkin.

        Taidanpa olla jotenkin poikkeava, kun ymmärsin kyseisen lurituksen.


    • näin.se.vaan.on

      Ei vaikuta kotiuttamiseen.

    • AwinkAwink

      Kyllä minua ainakin harmittaa niin pirusti, sen voin myöntää. Miten ne mokomat kiihtyvätkin rivakammin kuin hieno skoda autoni

    • onHänSekainenHarhainen

      Mitä vrs autoa on markkinoitu urheiluautona? Minulle tulee mieleen lähinnä sopiva Skoda Octavia vRS jota markkinoitiin urheilullisena perheautona?
      Muutenkin taas surkea provo Holistilta. Niitä näyttääkin riittäneen tälle päivälle paljon.

      • Toyota_Hybrid1

        siis skoda octavia vrs.... MAAILMAN TYPERIN AUTO!! KATSOKAA YOUTUBESTA MEIHEMIN KOEAJO TUOSTA SKODASTA JA NAURAKAA, AHDAS JA LAISKA PURKKI :D


      • mukavaaJaLiikkuu
        Toyota_Hybrid1 kirjoitti:

        siis skoda octavia vrs.... MAAILMAN TYPERIN AUTO!! KATSOKAA YOUTUBESTA MEIHEMIN KOEAJO TUOSTA SKODASTA JA NAURAKAA, AHDAS JA LAISKA PURKKI :D

        Kovasti Ocu aiheuttaa kateutta Toyotapoikien ja setien keskuudessa.


    • Rahikainen18

      Minä ajan nelivetoisella autolla. Mitäs siihen sanotte trollit.

      • Imprezaman

        Samoin! Huomenna Subbe taas näyttää kuinka valoista lähdetään sutimatta ja arvokkaasti.
        Silti ne takavetospedet jää paikoilleen sutimaan naama maksanvärisenä.


      • Koskas se näyttää, miten valoihin tullaan?


      • sopii_kadehtia

        Minäpä ajan kahdeksanvetoisella ratikalla.


    • SkodaanSortunut

      Minulla RS ocu ja pettymyksekseni tällä ei pärjää edes normi turbodiesel perhefarkuille. nähtävästi vääntö ei riitä..harmittaa

      pahinta on se ettei tästä saa enää kunnon vaihtohyvityshintaa..joten tässä sitä ollaan "urheilullisen" skodan omistajana. Tai Ferratum tän oikeasti omistaa. otin kulutusluoton ja eriä on vielä 4 vuodeksi.....

      • kyllä_mahtuu

        "tällä ei pärjää edes normi turbodiesel perhefarkuille. "

        Pitikö sitä sitten ostaa pari numeroa liian pieni? Itse ostin juurikin perhefarkun vastoin duunipaikan pipopäisten autoasiantuntijoiden neuvoja. On tilavin auto, jonka olen ikinä omistanut. Pärjää loistavasti kahdelle tavanomaiselle sedanille riippumatta siitä ovatko ne otto- vai dieselmoottorisia.


      • asiaan
        kyllä_mahtuu kirjoitti:

        "tällä ei pärjää edes normi turbodiesel perhefarkuille. "

        Pitikö sitä sitten ostaa pari numeroa liian pieni? Itse ostin juurikin perhefarkun vastoin duunipaikan pipopäisten autoasiantuntijoiden neuvoja. On tilavin auto, jonka olen ikinä omistanut. Pärjää loistavasti kahdelle tavanomaiselle sedanille riippumatta siitä ovatko ne otto- vai dieselmoottorisia.

        Dieselin farkuilla kyllä pärjää ihan hyvin kunhan tosiaan on sopivan kokoiset eikä liian pienet. Mutta miten se liittyy Skoda-itäautopalstaan, jossa pitäisi hehkutella urheilullisia perheautoja, joita Helkama mainostaa.


    • Lexus.GS

      miksi köyhät ajatte skodilla? miksi ette osta maailman parasta autoa joka kuluttaa vähemmän kuin naurettavat kalakattaja skodanne typerine kivirekijousineen ja meluisine ohjaamoineen. menen ohitsenne oikealta ja vasemmalta ja te näette vain unta Lexuksesta että voi kun minullakin olisi rahaa...

      • Skodalla.Jalat.Maassa

        Onko tuon myynti nyt sallittu Suomessa, kun jenkeissähän myynti kiellettiin.

        "Lexus GX 460 -kaupunkimaasturi sai amerikkalaisen Consumer Reports -lehden testissä poikkeuksellisen huonon "älä osta: turvallisuusriski" -luokituksen. "

        Kaatuu parkkipaikalla visiin ihan ilman vauhtia ja tuultakin.

        https://yle.fi/uutiset/3-5545666

        Melkoista luxus lexustelua, minua pelottaisi omistaa.


    • työntämällä.kunto.kohoaa

      Eipä ainakaan minua hetkauta jonkun ikuisen puberteetti-ikäisen veuhkaaminen.

      Jokaisesta autosta saa urheiluauton yksinkertaisesti sammuttamalla moottorin.

    • SkodassaMyösTakavalot

      Onko täällä tänään aikuisia, vai onko ne kaikki jääneet katselemaan sporttisten takavetoisten oikeiden länsiautojen takavaloja?

      Ps. Kytkekää ne takavalot päälle, että on mitä katsella.

    • väpäti

      En usko. Onko sinulla mitään todisteita, kiihdytysaikoja tms.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe