Millainen juntti menee Kanarialle istumaan suomalaiseen baariin?

AIka_sakeaa

Ja syö ylihinnoitelua suomiruokaa.

42

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpähänhyvinkin

      Meitä on moneen junaan, ja jotkut jää jopa asemille norkumaan.
      Ihan hukkaan kuluttaa aikaansa ja energiaansa keskittymällä morkkaamaan ihmisiä, jotka menevät Suomi-baareihin ja -ruokapaikkoihin!
      Luulisi maailmasta löytyvän muutakin mielenkiintoista?
      Luultavasti eniten näitäjuttuja kirjoittavat ovat pieniin kuvioihin innostuneita hölmöjä.
      Itse en juurikan suomalaisten pyörittämissä paikoissa käy, mutta joskus kuitenkin.
      Eniten saa kokemusta ja näkemystä tutustumalla nimenomaan paikallisten tarjontaan. Ja yleensä edullisemmin. Joissakin kohteissa vain ei turistirysissä ole kuin muualta (/Euroopasta, Kiinasta, Usasta) tulleiden kuppiloita enemmistö. Pienemmissä kylissä joissa on alkuperäistä asutusta pääosin, löytyy aina mukavia paikallisia ruokapaikkoja ja juomapaikkoja.

    • loppuuko.rahat

      Kerro nyt meillekin, mitä söit ja paljonko maksoit?

    • Muistamyös

      Ei unohdeta Inglesin homojen iltamia Kuparipannussa.

      • Me,niitä emme voi,sattuneesta syystä unohtaa.Paikanpäällä niitä ei ole koskaan ollutkaan.


      • SetäSamulius
        donluis kirjoitti:

        Me,niitä emme voi,sattuneesta syystä unohtaa.Paikanpäällä niitä ei ole koskaan ollutkaan.

        Miksi valehtelet. Kirjoitat käyneeni yhteensä 3 kertaa Kuparipannussa ja väität moista. Inglesin suomihomo yhteisö elää ja voi hyvin . Kuparipannussa vietämme iltaa säännöllisesti. Tule vaan rohkeasti mukaan.


      • SetäSamulius kirjoitti:

        Miksi valehtelet. Kirjoitat käyneeni yhteensä 3 kertaa Kuparipannussa ja väität moista. Inglesin suomihomo yhteisö elää ja voi hyvin . Kuparipannussa vietämme iltaa säännöllisesti. Tule vaan rohkeasti mukaan.

        Ajat ovat muuttuneet .Nyt käyntejä on jo neljä.Tiedot perustuvat omiin havaintoihin,iltamia,kuten väitit, ei ollut.


    • junttienjuntti

      Ei ikinä enään Kanarialle,Teneriffalle yleensä Espanjaan...1 kerta riitti,pelkkä turistien pilaama paikka,paikalliset huutelee törkeyksiä.Myös Kreikassa :Kreeta,Rohdos paikkoja minne ei tarvi yhden kerran jälkeen mennä....en ainakaan minä mene.

      • Navettapiika

        Voi itku, nyt kaikkialla ollaan varmaan syvästi huolissaan. Koko Espanjakin tuli kerta reissulla nähtyä.


      • suuret.kiitokset

        Pidä toi päätös, jämäkkää puhetta. Tampere on hyvä.
        Tietysti voisi pidättyä myös näillä matkailusivuilla kännistä !
        Eiköhän kuitenkin vielä jokainen voi itse päättää minne matkustaa ja missä baarissa oluella käy. Murehdittavia asioita maailmassanne on varmasti aivan liikaa, kun toisten matkoistakin huolta kannatte - jaksamista teille ja kiitos huolen jakamisesta turmiollisessa elämässämme


      • mieleinen.paikka

        Olisikohan omassa käyttäytymisessä tarkasteltavaa, jos jokainen käyty lomanvietto jää viimeiseksi itse varatussa kohteessa. Ehkä on silloin "junttienjuntti" oikeasti, peräkylä on suojainen paikka pahalta maailmalta.


    • Mukavaaseuraaon

      Kyllä siellä Inglesin suomalaisissa paikoissa käydään vaan katselemassa vastakkaista sukupuolta. Hinnoilla ei niillä ketkä näissä käyvät ole väliä. Kaikki ovat hyvin toimeentulevaa porukkaa. Luuletteko nämäkin naiset, jotka tulevat yksin aina viideksikin viikoksi kerrallaan olevan varatonta porukkaa ja ovat aina näissä paikoissa iltaisin? Eivät ole mitään halpoja reissuja. Akateemisten ja hyvin koulutettujen osuus on todella suuri, samoin näiden entisten varakkaiden yrittäjien.

      • Kirpä

        mitäs entinen varakas yrittäjä tekee siellä jos piti olla vain hyvin toimeentulevia?


    • vastausnäkyy

      Mene aloittaja katsomaan peiliin. näet vastauksen kysymykseesi.

    • kysyvaeierehdy

      Pitäähän sitä kerran vuodessa käydä Reetua katsomassa Puerto Ricossa :)

    • minäpähänhyvinkin

      Ainakin ilmaisun taso on laskenut rajusti täällä, koska jokaisessa osiossa on niin tuhottomasti poistettuja, eli liian törkeitä tekstejä!

      • Poistoja on tehty myös aiheettomasti.Mielivaltaa!!


      • seköseon

        Sitä samaa uuvattiako tarkoitat?


    • näinseonn

      Suomibaareissa käy ihan mukavaa porukkaa. Hauskaa seuraa. Itse käyn laulamassa karaokea, joka on harrastukseni. Ei sinne ole pakko mennä missään nimessä. Kaikki voi vapaasti valita miten lomansa viettää.
      Onneksi nämä ilkeät kommentoijat ei käy siellä. En ole ainakaan tavannut ketään tämän tyyppistä siellä. Kai se on itsestäkin kiinni, miten loma sujuu.

    • EiToimiEnää

      Poistoja on tehty mielivaltaisesti. Palsta ei toimi enää lainkaan, niin kuin muutama vuosi aiemmin.

    • elämänhetki

      Olen eläkkeellä oleva mies henkilö. Tulen eläkkeellä jotenkuten toimeen. Minulla on toyota. Minulla ei ole naisystävää eikä ystäviä enää kovinkaan monta. Asun yksin ja hoidan vuokrakotiani yksin. Käyn lenkillä ja minulla on tuulipuku. Käytän alkoholia vähän ja varovasti. Olen hiljainen seurassa enkä tuo itseäni paljonkaan julki muutenkaan. Vuodessa on yksi kohokohta...se on matka kanarialle ja inglesiin..silloin minä ELÄN.

      • hyväjuttutuo

        Ihailtava kertomus, silti hyvä vaikka olisi trollauskin.


    • Ihmejengiä

      Karocea on kiva laulaa.Mitä pahaa siinä jos suomibaareissa käy.Minä ainakin poikkean,tai poiketaan muutamalla bissellä ja laulamassa,miksei syömässäkin.

    • AY.ukko

      Asukaslukuun suhteutettuna suomibaareja on lomakohteissa maailmalla moninkertainen määrä muunmaalaisiin baareihin nähden. Mitä se kertoo suomalaisista.

      • ollaansuomalaisia

        me ollaan suomalaisia, eikä mitään muita. Miksi tämä kommentti piti poistaa. Mitähän väärää siinä oli???


      • hehehhh

        Höpö, höpö. Kyllä briteillä on eniten baareja ja mekkala sen mukaista,


    • LihanpaloittelijaEspoo

      Junteille on hienoa että se suomiräkälä on Kanarialla vaikka oikeasti on ihan sama kun junttiräkälä Suomessa missä istuvat.

      • hehehhh

        Kyllä niitä räkälöitä on joka maalaisille. Turha nyt yksin suomalaisia on mollata. Alkoholi vaikuttaa samalla tavalla kansalaisuudesta riippumatta.


    • GranKänniria

      Pitäisikö mennä norjalaiseen, vai irkkupubiin vai brittibaariin? Vai ihan vaan saksalaiseen parinvaihtoklubiin? kanaria on yhtä muovinen paikka kuin Las Vegas, on vaan muutaman pykälän halvempi ja kulahtaneempi (menen 100x mielummin sinne Vegasiin)

    • ikihhj

      Johtuisikohan siitä, että Pariisissa on vähän näitä Suomi-paikkoja. Itse menisin ainakin, jos siis olisin niin juntti, että Kanarialla matkustelisin.

    • Stuntti

      Näyttää siltä, että kanarialla käyvät vain suomalaisjuntit?? Mistäköhän nuo kriittiset ja fiksut ei-juntit tuntevat Kanarian niin hyvin?

    • inkkar

      En voisi muualle mennä kuin Kanarialle. Siellä on kaikki. Siellä on pannu ja mummola ja tietysti iskelmäbaari ja apilaniitty. Siellä tapaan vanhoja tuttuja Kanarian kävijöitä ja ihania kypsiä suomalaisia naisia. Siellä olen onnellinen muitten suomalaisten kanssa...se on sitä oikeaa lomanvieettoa.

    • Hupiukko007

      Mie mänen ainakin, ei tarvii pelätä saako rotanlihaa,kissoo, puolalaista sairasta puolikuollutta antibioteilla kyllästettyä ikälehmää vai karvaranteen paistamaa pitsaa johon on runkannut majoneesit päälle, ei kiitos, mieluummin luotettava suomiravintola, kannattaa mm. suomessakin harkita nuita pitserioita mmmm.

    • Hupiukko007

      Ei muuten, mutta kaveri kertoi aikoinaan Savonlinnassa saaneensa pitsan johon karvaranne oli laskenut majoneesit päälle.

    • SiisMinä

      Tuo juttu on yhdestä elokuvasta. Älä yritä, siloranne!

    • JunttiKanaria

      Taitaa olla vain haaveilua että olisi pizzan päällä lasti

    • ikäloppux

      On siellä ainakin lämmintä ja mukavaa. Suomibaari on jonkinlainen suoja haitallisia pöpöjä vastaan.
      Jos rohkeutta piisaa, voi syödä paikallista salaattia, niin saa suoliston tyhjättyä viimeistä tippaa myöten.

    • KanarianKunkku

      Kuulin että Jormakyllikki olisi vielä hengissä ja pitäisi Amikobaaria ja sitä homekellaripaikkaa edelleen. Kävin molemmissa, kellarin osoitteesta en tosin ollut ihan varma, mutta kumpikaan kapakka ei ollut auki. Taisi olla väärä huhu.

    • Kylläkelpaa

      Etteköte muut muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tunne vetovoimaa niihin ihaniin naisiin, joita näissä suomalaisissa paikoissa on? Ei niihin kyllästy koskaan ja miten ihana on monesti niiden kainaloon nukahtaa illan päätteeksi. Näitä leskiä ym. tyttöjä kyllä riittää sellaisille, joilla on vielä hormoonit tallella. Tuntuu olo ihan samalta monesti kuin nuorena poikana.

    • huolestunutmatkailija

      mitenkä soten kaatuminen ja hallituksen ero mahtaa vaikuttaa kanarian matkoihin, pannaanko rajat kiinni.

    • ruskohill

      Homekellarit on kiinni ja pysyy . Onneksi on kuitenkin Kuparipannu ja Mummola. Molemmat on mainioita ruokapaikkoja. On 20 v kokemus inglesistä. On parempiakin paikkoja mutta iso liuta huonompia löytyy.

    • Eve1955

      Miksi edes pohdit. Ihmiset saa käydä missä haluavat ja syödä mistä tykkäävät. Meitä on joka junaan.

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe