munaohjautuva tanssimies

irmeliyläiistä

Nyt kyssäriä naisille.

Kuinka suuri osa tansseissa käyvistä miehistä on ns. munaohjautuvia ohjuksia ?

21

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anitaalajärveltä

      Kaikki joilla ei ole muija mukana

      • uraohjus

        Osa heistäkin joilla on muija mukana mutta tanssivat osan illasta erikseen.


      • Sellaisenvaimo

        Valitettavasti juurikin näin. Minäkin luulin, että miehenikin käy vain tanssimassa. Toisin kävi. Kiinni jäi. Mutta arvaapa lopettiko?


      • Hissukka

        No ei varmaan niin siinä käy kun yksin mennään vaikka mukamas ollaan vain tanssimassa,


      • painettaReiijässä

        Ranskalainen kirjoitti 50v. naiset on haluttomia ,tehty tutkimus.


      • ihanmitenvaan

        Suomessa on toinen juttu. Kun vaihdevuodet alkavat viisikymppisenä, alkavat naisilla myös viihdevuodet. Halut on huipussaan.
        Johtuu siitä kun estrogeeni vähenee ja elimistö korjaa sitä tuottaen sitä itse lisää ja lisää. Tulee kunnon villitys myös miehiin.
        Nuoret naiset opiskelutresseineen, lapsineen ym. paineineen jäävät viidenkymmenen viiskymppisen naisen varjoon ihan kevyesti.
        Lisäksi viisikymppisten kokemus ja taidot hakkaavat nuoremmat naiset mennen tullen.
        Jos ohitatte viisikymppisen naisen niin ohitatte nautinnon.


      • PuhuPukille

        Olen Ranskalaisen kanssa samaa mieltä .Onko nautinto kun on väljä jä pieree välisointuja kyllä pitäis olla pieremättä se aika sanon minä.Nuoret naiset ei tee kuin 50v. joten puhu pukille.


    • ticoticoo

      Silti tyttöjen salaisissa unissa
      kaikkien kanssa vehtaan
      Tunnen hankaussähköä, kipinöitä munissa
      minä se vasta kehtaan...
      olla mies (nainen)
      Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisin
      jos haluat voit vaikka istua kasvojen päälle, ajaa reisin
      Itkisitkö onnesta
      Jos panisin sua kunnolla
      Kun väität etten uskalla
      Enää ajaa silmät ummessa
      Kovin helposti ei kiinni saa
      Sitä kadonnutta nuoruutta
      Ja mieletöntä fiilistä
      No ehkä elämässä tarvitsee
      Joskus selitellä itselleen
      Ja eritellä mielessään
      Miksi kuviot on pielessään
      Kun sitä tuskin edes
      Voi aavistaa unissaan
      Kuka saa ja kenelle annetaan
      Ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan
      Se vituttaa ei saa
      Sut vaikka kantapaikasta kannetaan
      Ulos asti rauhoittumaan
      Kun hakemalla syitä haetaan
      Minä kortin lupaan postittaa
      jostain vähän kauempaa
      Jos sitä perille en muuten saa
      Sen tuuli sulle kuljettaa
      Sen illan puistossa me istuttiin
      Yömyöhään juteltiin
      Puiston hämärässä suudeltiin (mmm)
      Viiniä nautittiin
      Mut hei ei se riitä
      Et on mukavaa
      Sen täytyy olla paljon parempaa
      Siinä täytyy olla rakkautta
      Siinä täytyy olla unelmii
      Mannapuuroa ja mansikkaa
      Juuri oikeenlaista kemiaa
      Sen täytyy joskus satuttaa
      Sen täytyy voida naurattaa
      Ei siitä muuten mitään tuliskaan
      Ilman oikeenlaista kemiaa
      Alkoi katuvalot sammumaan
      Ja meitä paleltaa
      Sä pyysit mua vierees nukkumaan
      Joo, mä olin valmiina
      Mut hei ei se riitä
      Et on mukavaa
      Sen täytyy olla paljon parempaa
      Siinä täytyy olla rakkautta
      Siinä täytyy olla unelmii
      Mannapuuroa ja mansikkaa
      Juuri oikeenlaista kemiaa
      Sen täytyy joskus satuttaa
      Sen täytyy voida naurattaa
      Ei siitä muuten mitään tuliskaan
      Ilman oikeenlaista kemiaa
      Kesä saa hormoonit kaakkoon :-)
      https://youtu.be/6ZG3TAiXWfM
      Mansikanpoimija kyytiin ...
      https://youtu.be/YHKMD_a3IRc
      Olet saattanut kokea sen huumaavan tunteen, kun olet tavannut Hänet. Olet ollut sillä sekunnilla varma, että NYT olet löytänyt elämäsi rakkauden, sielunkumppanisi. Veto häntä kohtaan on ollut vastustamaton, ja seksikin on ollut niin hyvää, ettei mielessäsi ole ollut epäilystäkään, etteikö kyseessä olisi vuosisadan rakkaustarina.
      Toisaalta saattaa olla, että et ole kokenut vielä mieletöntä rakastumisen huumaa, mutta haluaisit kokea sen. Toivot kerta toisensa jälkeen treffeille mennessäsi, että tällä kertaa tapaisit jonkun, joka veisi jalat alta. Minä ymmärrän. Se olisi niin helppoa! Ei enää tylsiä treffejä, joissa kerrataan aina uudestaan omaa elämäntarinaa – olisi niin ihanaa joskus TUNTEA jotain. Ei enää arvuuttelua ja arpomista, sen vain tietäisi.
      Keho tukee tuota halua ja tarvetta löytää romanssi. Huomaamattamme koko elimistömme limbisine aivoineen alkaa vilkastua, jolloin se näkyy ihmisessä flirttailuna ja ”antennit ojossa” olemisena.
      Kaikki näyttää silloin hyvälle ;)
      https://youtu.be/kxRBoUBiAIE
      Kun rakastuminen tapahtuu, se ryöpsäyttää sellaiset mielihyvähormonit liikkeelle, että se aktivoi aivoissa samat kohdat kuin huumeita käytettäessä. Huumaantuneet aivot saavat kumppanin näyttämään prinssiltä, jossa ei ole mitään vikoja.

    • KunnonMiehille

      "Kuinka suuri osa tansseissa käyvistä miehistä on ns. munaohjautuvia ohjuksia ?"
      - Sisaret ... tää ei tue nousevaa tanssikulttuuria .....:-)
      Kohta ne vähäisetkin miehet ovat poissa hakurivistä ja kärvistelevät liekassa kotonaan.
      Useimmiten kyllä annetaan ymmärtää muttei antaa ....
      Lavojen flirttiä vain joka joskus osuu / uppoo ja kuuluu pelinhenkeen ;)
      Nyt tullaan taaskin niihin hakuvaloihin :-)
      Mies tanssii vain niiden kanssa joita haluaa ( xxxxx ) . Luonto määrää haut ...
      https://youtu.be/x4FpuQpPzZo
      Siksi toivottavaa olisi , että hakuvaloja olisi vanhemmillekin naisille tasavertaisesti .

      • painettaReiijässä

        Vanhemmille naisille on valot mutta ne on auton takavalot mitä jäävät katsoon kun nuoren naisen mukaan kaappaan....


    • Lerppuilta

      Naisten toiveista huolimatta jokainen mies ei ole jokaisen naisen perään. Lisäksi tanssilava sinällään on epäeroottinen paikka harhaanjohtavasta mainonnasta huolimatta. Tungos, tönimistä, kiire hakea, muutaman minuutin tanssi x2, kovaa on ainoastaan musiikki. Sitten vielä pääsee paikalle vähän myöhässä, kun kavereitten piti laittautua/käydä baarin kautta yksilllä. Kohteliaisuussyistä pitää tanssia muutaman tutun kanssa. Siinä se ilta helposti hujahtaapi.

      • HerkkuaNaisille

        En ole jokaisen naisen perään viime vuonna 117kpl.Revi siitä.


      • Mmmmmmmm

        Mutta tuo 117 ei ole mahdollista tanssilavoilta. Jossain Helsingin baareissa voi luonnonlahjakkuus tuollaiseen lemmen määrään yltää. Mutta ei lavatansseissa. Paitsi jos on tunnetun yhtyeen lurppasilmäinen naisten ikoni. Miehet, jos haluatte naisia lavoilta, ryhtykää muusikoiksi!


      • Vitsipirkko
        Mmmmmmmm kirjoitti:

        Mutta tuo 117 ei ole mahdollista tanssilavoilta. Jossain Helsingin baareissa voi luonnonlahjakkuus tuollaiseen lemmen määrään yltää. Mutta ei lavatansseissa. Paitsi jos on tunnetun yhtyeen lurppasilmäinen naisten ikoni. Miehet, jos haluatte naisia lavoilta, ryhtykää muusikoiksi!

        Nauru pidentää ikää tai muuta ....:-)
        https://youtu.be/_3EgmrwBqIU
        Annetaan "Timpan saunoa "
        Alkuun tietysti basistivitsi (ylläri)
        Bändi saapui keikkapaikalle, ja muusikot astuivat ulos autosta.
        Suljettuaan oven, kuljettaja huomasi, että avaimet oli unohtunut autoon, mutta ei mitään muuta tärkeää. Ei auttanut kuin soittaa paikalle lukkoseppä, ja siirtyä stagelle ja vetää keikka, Tunnin aherruksen jälkeen ovi vihdoin aukesi, ja basisti saatiin ulos autosta.
        Humppapartio oli tulossa keikalta saaresta. Pimeässä tuli kuormattua hieman epätsapainoon ja niinpä heitä kuljettanut lautta hörppäsi vettä, kellahti kumoon ja upposi. Bändin jäsenet alkoivat sitten kukin tyylillään kauhoa kohti rantaa. Basisti jäi kovasti jälkeen ja kohtapa alkoikin kuulua surkea huuto: "-Mä en osaa uida, mitä mä nyt teen!!??"
        Tähän muut: "-Niinkuin aina muutenkin, teeskentele osaavas!!"

        Tunnettu "laulava" ja tanssiva taustanauhoilla operoiva playback poikabändi haki juuri "bändistä" eronneen jäsenensä tilalle uutta laulajaa. Kaikki koelaulut ja koreografiat menivät ihan putkeen yhdeltä paikkaa hakeneelta kaverilta. Lopulta uudelta "bändiin" pyrkivältä hepulta kysyttiin että onhan hän nyt varmasti myös homo? Tähän kaveri tuumi: "En mä vielä ole...mutta olen oikein nopea oppimaan kaikkia uusia asoita!"


      • HerkkuniMaistuu
        Mmmmmmmm kirjoitti:

        Mutta tuo 117 ei ole mahdollista tanssilavoilta. Jossain Helsingin baareissa voi luonnonlahjakkuus tuollaiseen lemmen määrään yltää. Mutta ei lavatansseissa. Paitsi jos on tunnetun yhtyeen lurppasilmäinen naisten ikoni. Miehet, jos haluatte naisia lavoilta, ryhtykää muusikoiksi!

        Kyllä pitää paikkansa 117kpl naisia on lavatansseista mukaan lähteneitä ratsastajia.Olen hyvä käytöksinen ja vaatimaton mikä puree ja siisti mies.Kyllä naisilla on puutteensa jota täytän innolla.Kaikki eivät ole nuoria 35v--46.5v jonka mukaani otan. 50v ovat jo haluttomia parin tunnin jälkeen on laiha tai lihava.Kesällä on tanssi iltoja joka päivä ja naiset kuumia.


      • EtsiväEino

        Valota vähän systeemiäsi. Nyt ei kiinnosta "loppuvaihe", vaan miten saat alkukontaktissa yleensä hommaa pyörimään oikeaan suuntaan? Miten pystyt välttämään ajanhukkaa, esim. tunnistamaan rivistä naiset, jotka ovat paikalla todellisuudessa ukkonsa kanssa? Heitätkö naisille läppää vai saatko nämä tilittämään jollain ovelalla keinolla?


      • HerkkuaNaisille

        Kyllä tanssi paikassa on kaikki vapaata riistaa,naimisissa olevat sopivat hetken jolloin heille sopii miehen huomaamatta esim. Lapin Hiihtoreissut missä viikko ollaan yhdessä. Mutta vapaat naiset ei niitä tarvitse iskeä vaan on molemmin puolinen tunne joka pelaa ei tarvitse paljon sanoja vaanTUNNE.Olen itse miettinyt miten tämä on niin helppoa kuin heinän teko.No tähän ei tarvitse kuin hyvän itse tunnon omaavan MIEHEN joka ei tyrkytä ja itseään kehu ja on silmää erottaa jyvät akanoista.Yksi riittää yöksi ja ole tarkkana naiset seuraa koko ajan ja kun yksi kiinnostuu niin olen varma että niitä kiinnostuneita on paljon ja yhden vain otat.Olen yli 25v käynyt tansseissa ja pari eka viikkoa oli heikompaa naisten suhteen silmä käy oppiin ajan myötä ei 117 paljon ole kuitenkaan mutta yli 20v sama tahti.


      • HerkkuaNaisille
        EtsiväEino kirjoitti:

        Valota vähän systeemiäsi. Nyt ei kiinnosta "loppuvaihe", vaan miten saat alkukontaktissa yleensä hommaa pyörimään oikeaan suuntaan? Miten pystyt välttämään ajanhukkaa, esim. tunnistamaan rivistä naiset, jotka ovat paikalla todellisuudessa ukkonsa kanssa? Heitätkö naisille läppää vai saatko nämä tilittämään jollain ovelalla keinolla?

        Lyhyesti sanottuna hae tanssiin vilkuilevat naiset ovat miehensä kanssa.Ei mitään läppää kyllä nainen avautuu kun sen oikean kohtaa.Älä haise hielle vaan rahan tuoksu on miellyttävä.Mutta kaikkia en nyt kerro koska marjastajakaan ei hyvää paikkaansa kerro!!!!!!!!Mitä sitten naisen kanssa puhut niin nainen ymmärtää eri lailla.Kyllä ohjeita olis paljon mutta yritä näillä?


    • erkkiEräs

      Kysymys naisille? kuinka suuden kalun olet sisälles ottanut pitkä ja paksuus ja oliko kotimainen?LUOMU!!!!

      • eikokovaantaito

        Luuletko että naiset kulkee mittanauha mukana?


    • LadyB

      pienikin mela maistuis nyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe