Ruusun alakerta avautumassa ilmeisesti tämän kuun aikana.
Portaat kaiteineen työn alla Ja uusia koppeja ja sokkeloa tulossa.
Alakerta on iso tila joten periaatteessa sinne voi toteuttaa melkein mitä vain.
Keltaisen Ruusun alakerta avautumassa tässä kuussa
6
490
Vastaukset 6
kiva kuulla,olen aikeissa käydä ekaa kertaa joku hetki ja laittaa naisen seksi asut päälle .olen bi ukm ja toivottavasti saisin montaa imettävää sekä myös vaikka useampaa yhtäaikaa.
kiva kuulla ,menossa ekaa kertaa joku hetki naisen seksi asuissa jos vaikka useampi haluisi tutustua
- Joopa1233
Toivottavasti paikan ylläpito ja asiakaskunta paranee. Nykytilassa en suosittelisi oikein kenellekään.
- GloriaHalleLUJAA
Höpö höpö! Jos muut asiakkaat eivät miellytä niin aina voi imettää kulliaan Glory Holessa, kunhan vaan muistaa kortsun ja pitää huolen että se myös pysyy päällä.
- iiiiiihanaaaa
GloriaHalleLUJAA kirjoitti:
Höpö höpö! Jos muut asiakkaat eivät miellytä niin aina voi imettää kulliaan Glory Holessa, kunhan vaan muistaa kortsun ja pitää huolen että se myös pysyy päällä.
Peppureikää voi myös revitellä holella, iso molo saattaa upota mantelikoloon hyvinkin äkkiä.
Jippii!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498