Ruusun alakerta avautumassa ilmeisesti tämän kuun aikana.
Portaat kaiteineen työn alla Ja uusia koppeja ja sokkeloa tulossa.
Alakerta on iso tila joten periaatteessa sinne voi toteuttaa melkein mitä vain.
Keltaisen Ruusun alakerta avautumassa tässä kuussa
6
427
Vastaukset
kiva kuulla,olen aikeissa käydä ekaa kertaa joku hetki ja laittaa naisen seksi asut päälle .olen bi ukm ja toivottavasti saisin montaa imettävää sekä myös vaikka useampaa yhtäaikaa.
kiva kuulla ,menossa ekaa kertaa joku hetki naisen seksi asuissa jos vaikka useampi haluisi tutustua
- Joopa1233
Toivottavasti paikan ylläpito ja asiakaskunta paranee. Nykytilassa en suosittelisi oikein kenellekään.
- GloriaHalleLUJAA
Höpö höpö! Jos muut asiakkaat eivät miellytä niin aina voi imettää kulliaan Glory Holessa, kunhan vaan muistaa kortsun ja pitää huolen että se myös pysyy päällä.
- iiiiiihanaaaa
GloriaHalleLUJAA kirjoitti:
Höpö höpö! Jos muut asiakkaat eivät miellytä niin aina voi imettää kulliaan Glory Holessa, kunhan vaan muistaa kortsun ja pitää huolen että se myös pysyy päällä.
Peppureikää voi myös revitellä holella, iso molo saattaa upota mantelikoloon hyvinkin äkkiä.
Jippii!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790