Ruusun alakerta avautumassa ilmeisesti tämän kuun aikana.
Portaat kaiteineen työn alla Ja uusia koppeja ja sokkeloa tulossa.
Alakerta on iso tila joten periaatteessa sinne voi toteuttaa melkein mitä vain.
Keltaisen Ruusun alakerta avautumassa tässä kuussa
6
463
Vastaukset
kiva kuulla,olen aikeissa käydä ekaa kertaa joku hetki ja laittaa naisen seksi asut päälle .olen bi ukm ja toivottavasti saisin montaa imettävää sekä myös vaikka useampaa yhtäaikaa.
kiva kuulla ,menossa ekaa kertaa joku hetki naisen seksi asuissa jos vaikka useampi haluisi tutustua
- Joopa1233
Toivottavasti paikan ylläpito ja asiakaskunta paranee. Nykytilassa en suosittelisi oikein kenellekään.
- GloriaHalleLUJAA
Höpö höpö! Jos muut asiakkaat eivät miellytä niin aina voi imettää kulliaan Glory Holessa, kunhan vaan muistaa kortsun ja pitää huolen että se myös pysyy päällä.
- iiiiiihanaaaa
GloriaHalleLUJAA kirjoitti:
Höpö höpö! Jos muut asiakkaat eivät miellytä niin aina voi imettää kulliaan Glory Holessa, kunhan vaan muistaa kortsun ja pitää huolen että se myös pysyy päällä.
Peppureikää voi myös revitellä holella, iso molo saattaa upota mantelikoloon hyvinkin äkkiä.
Jippii!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208