Vuonteen silta

sillanyli

Sillan rakentaminen on mielenkiintoinen ja harvinainen urakka Laukaassa. Harmi, että Ely-keskus ei osaa tuoda näitä esille julkisuuteen ja kunta samoin "haaviauki". Historiaa vilisee ohi ohikulkijoiden.

12

971

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silläviisiin

Ja minä painan aina nastan lautaan laakaan kohdalla vilisee nopeasti ohi tuppukylän.

• Anonyymi

Tänään oli avajaiset. vaan yksi on joukosta poissa Joppee ja Erjaa siellä ei näy. Ei näy kun valtio Karvosen johdolla varasti talon huijaamalla ja valehtelemalla ei kannattaisi tämmöistä yhteiskuntaa tukea työpanoksella jotta virkamiehet saa palkkaa ja eläkettä.

• Anonyymi

Vaan eikös 2 ole poissa?

• Anonyymi

Ja korkeudesta puuttuu 3metriä. PITI TAAS SÄÄSTÄÄ?

• Anonyymi

niin millaiset risteilijälaivat nyt pääsevät kulkemaan kanavaa pitkin, kuka tietää tarkemmin

• Anonyymi

Minä tiedän mutta en sitä sulle kerro.

• Anonyymi

Vuonteen vanha silta oli kaunis ja näyttävä ristikkosilta. Mutta se vaikutti olevan varsin kapea, en toki koskaan ole käynyt paikan päällä katsomassa, mutta siltä näytti, oliko peräti yksikaistainen. Mutta sillalle oli tullut jo paljon ikää ja samanaikaisesti liikennemäärät olivat kasvaneet moninkertaisesti suuremmiksi kuin olivat sillä hetkellä, kun silta rakennettiin. Tälle sillalle kävi purkutuomion vuoksi aivan sama kohtalo kuin Viitasaarella Hännilänsalmen aikanaan ylittäneelle kauniille riippusillalle, eli uusi silta oli vaatimattomamman näköinen (toki tästä asiasta voidaan olla useampaakin mieltä, mutta silta kuin silta), mutta varmasti käytännöllisyys ratkaisi tässä tilanteessa. Muuten, koska juuri hiljattain purettu vanha Vuonteen silta oli rakennettu?

• Anonyymi

Ei ketään kiinnosta

• Anonyymi

1882

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1882

Kiitos vastauksestasi. Mielenkiintoista tietää tästäkin, vaikkakin varsin harvoin tällaisia asioita tullaan toki ajatelleiksi, mutta kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Mielenkiintoista tietää tästäkin, vaikkakin varsin harvoin tällaisia asioita tullaan toki ajatelleiksi, mutta kuitenkin.

Ja nyt sait ison OO:n tuosta hyvästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt sait ison OO:n tuosta hyvästä

Niin sain.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      68
      882
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe