Nykyään aina aamulla herätessä on esinahka valunut terskan päältä pois. Ja nyt ihan lähiaikoina esinahka on alkanut valuun itsestään pois terskan päältä myös muulloin. Esimerkiksi huomasin eilen salilla kyykätessä kun terska tavallaan pullahti pois esinahan alta. Paljas terska tuntuu kyllä inhottavalle boksereissa. Onko esinahka jotenki voinut hieman venynyä jos koko yön ollut terskan takana? Olen lukenut että jos terska on aina paljaana tunto häviää vähitellen?
Onko muilla jätkillä kokemusta? Mitä voisi asialle tehdä? Tiukat bokserit?
Aamulla esinahka takana
5
167
Vastaukset
- edessätakana
Mulla ihan sama juttu minkä kuvailit, pari vuotta sitten alkoi joka yö itsekseen menemään taakse ja edelleen menee. Sen verran on tuntomuutosta tullut että enää paljas terska ei enää tunnu inhottavalta housuja vasten.. Välillä en jopa pysty sanomaan onko esari takana vai edessä ilman että kurkkaan tai käsin tunnustelen.
Mut muuten ei oo vaikuttanu mihinkään. - elixia
On tuttu ilmiö, varsinkin salilla kyykätessä! Eihän sille mitään voi, ellei halua johonkin ympärileikkaukseen. Ehkä parempi vaan tottua pitämään liikkuvat takana?
- Lemmenkäinen
Voi teitä tuppikulleja :D
- Paljaspää
Suosittelen sen poistoa. Vaikka alussa tuntuu ikävälle kalsareita vasten, se menee pian ohi. On huomattavasti helpompi pitää puhtaana, eikä huononna seksuaalista suorituskykyä, pikemminkin saattaa parantaa oman kokemukseni mukaan.
- Turhaa_leikkelyä
Ei siinä enää mitään leikkailemista tarvita jos esinahka alkaa jo itsekseen pysymään takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805