Aamulla esinahka takana

Jätkä-23v

Nykyään aina aamulla herätessä on esinahka valunut terskan päältä pois. Ja nyt ihan lähiaikoina esinahka on alkanut valuun itsestään pois terskan päältä myös muulloin. Esimerkiksi huomasin eilen salilla kyykätessä kun terska tavallaan pullahti pois esinahan alta. Paljas terska tuntuu kyllä inhottavalle boksereissa. Onko esinahka jotenki voinut hieman venynyä jos koko yön ollut terskan takana? Olen lukenut että jos terska on aina paljaana tunto häviää vähitellen?

Onko muilla jätkillä kokemusta? Mitä voisi asialle tehdä? Tiukat bokserit?

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edessätakana

Mulla ihan sama juttu minkä kuvailit, pari vuotta sitten alkoi joka yö itsekseen menemään taakse ja edelleen menee. Sen verran on tuntomuutosta tullut että enää paljas terska ei enää tunnu inhottavalta housuja vasten.. Välillä en jopa pysty sanomaan onko esari takana vai edessä ilman että kurkkaan tai käsin tunnustelen.
      Mut muuten ei oo vaikuttanu mihinkään.

• elixia

On tuttu ilmiö, varsinkin salilla kyykätessä! Eihän sille mitään voi, ellei halua johonkin ympärileikkaukseen. Ehkä parempi vaan tottua pitämään liikkuvat takana?

• Lemmenkäinen

Voi teitä tuppikulleja :D

• Paljaspää

Suosittelen sen poistoa. Vaikka alussa tuntuu ikävälle kalsareita vasten, se menee pian ohi. On huomattavasti helpompi pitää puhtaana, eikä huononna seksuaalista suorituskykyä, pikemminkin saattaa parantaa oman kokemukseni mukaan.

• Turhaa_leikkelyä

Ei siinä enää mitään leikkailemista tarvita jos esinahka alkaa jo itsekseen pysymään takana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      241
      5517
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      26
      3930
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2324
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      285
      2182
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1431
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1279
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1182
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      126
      1082
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      36
      954
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      164
      846
    Aihe