Toinen toistaan oikeammassa olevat ja mielestään erehtymättömät nurkkaptriootit huutavat täällä että juuri heidän (jumalan valiot( joukkonsa on tie Jumalan valtakuntaan.
Älkää rakkaat ystävät menkö koskaan sellaisiin paikkoihin kuuntelemaan, joissa tarjotaan jotakin joukkoa tieksi Jumalan valtakuntaan. Ja pahimmillaan esimerkisi vanhoillislestadiolaiset väittävät että tämä heidän joukkonsa on JUmalan valtakunta.
Näin pitkälle piru saa ihmisparkoja eksytettyä, että Jeesus Kristus ja hänen iankaikkinen valtakuntansa vaidetaan johonkin hengellisestä ylpeydestä haljenneeseen stashanovilais porukkaan.
Matt. 24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
Mark. 13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
xxxxxxxxxxx
Kristus ei siis ole täällä, eikä tuolla. Ei minkään yhdistyksen valjaissa.
Mistä sinä löydät Kristuksen, jota synninhädässäsi etsit?
- Sanasta ja sakramanteista.
xxxxxxxxxx
Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
Joh. 13:18 En minä puhu teistä kaikista: minä tiedän, ketkä olen valinnut; mutta tämän kirjoituksen piti käymän toteen: ...
*) ... 'Joka minun leipääni syö, on nostanut kantapäänsä minua vastaan'.
Jeesus on tie HÄNEN seurakuntaansa
15
<50
Vastaukset
- niin_mikä_tie
Sionistit naulasivat Jeesuksen ristille ja tappoivat sinne. Haudankin ryöstivät ja dumppasivat kropan johonkin tuntemattomaan paikkaan.
- Soppa_pasuuna
Hernesoppa on Jeesuksenkin ruokaa.
- ItseänneTePetätte
Jeesus ilmestyi sadoille ihmisille kuolleista ylösnousemisensa jälkeen, kaikkiaan 40 päivän ajan, JOten mitään tuntematonta Jeesukseen ei liity, eikä silminnäkijätodistajiakaan näille tapahtumille puutu. Myös Jeesuksen ylösnousemuksen taivaaseen tämän 40 päivän kuluttua, näkivät monet silminnäkijät.
Ongelma on siinä vain, että te jotka olette patologisia valehtelijoita, ja valheisiin uskovia ihmisiä, luulette kristittyjenkin valehtelevan.
Tämä koituu teidän tuhoksenne. Eikä tiedä vaikka huomenna jo olisitte helvetin tuskassa, joka ei koskaan lopu. Ihminen ilman Jumalaa ja rakkaussuhdetta häneen Jeesuksen Kristuksen kautta, on todella pähkähullu!!" itseänne te petätte "
-
Kirjoitti, että voi olla jo huomenna helvetin tuskassa ,
ennen sitä on viimeinen tuomiokin , jossa Jeesus ja
hänen enkelinsä tuomitsee kaikki ...
-- eiköpä_näin_ole
Nyt sinun on itsesi kannnalta parasta yrittää ottaa hieman rauhallisemmin hyvä "ItseänneTe Petätte"?
Koet uskosi olevan se oikea usko! SIllä uskollasi uskot välttäväsi helvetin tuskat, jotka eivät koskaan lopu.
Minä en ole patologinen valehtelija, enkä luule kristittyjen valehtelevan. Mutta tiedän, että monet kristittinä itseään pitävät ajattelevat näistä uskontoon liittyvistä asioista eri tavalla. Miksi he niin tekevät? Miksi Sinäkin ajattelet ja uskot olevasi "oikeassa" ja tietäväsi ainoan tien välttää nuo mainitsemasi helvetin ikuisesti jatkuvat tuskat?
Mielestäni uhkailu "Tämä koituu teidän tuhoksenne." ei toimi. jos et ole jo jonkun "lauman johdossa". Et pysty pelottelemaan naapuritarhassa olevia lampaita. He pelkäävät vain oman paimenensa sauvaa. - eiköpä_näin_ole
padasjoenukko kirjoitti:
" itseänne te petätte "
-
-Noinhan me uskomme.
Kiinnitin samaan asiaan huomiota, mutta kirjoittelin muutakin. - teuta011
eiköpä_näin_ole kirjoitti:
Noinhan me uskomme.
Kiinnitin samaan asiaan huomiota, mutta kirjoittelin muutakin.Aivan oikein teit.
- - HetiOnPerillä
padasjoenukko kirjoitti:
" itseänne te petätte "
-
-Luuletko todella iankaikkisuudessakin mentävän maapallon pyörimisliikkeen mukaan, kellon ja kalenterin kanssa.
Ei mennä, vaan kuolinhetkellä pysähtyy aika ja tästä johtuen silmänräpäyksessä henkilö on joko taivaassa tai helvetissä, riipuen sitä, uskoiko hän Jeesukseen syntivelkansa sovittajana vai ei uskonut.
Mikä kumma siinä on, että kelloa ja kalenteria kaupataan edelleen toistuvasti iankaikkisuuteen, jossa tuhatmiljardia vuotta on NYT hetki, - joka ei koskaan lopu. - MiksPetostaPitäsLevittää
eiköpä_näin_ole kirjoitti:
Nyt sinun on itsesi kannnalta parasta yrittää ottaa hieman rauhallisemmin hyvä "ItseänneTe Petätte"?
Koet uskosi olevan se oikea usko! SIllä uskollasi uskot välttäväsi helvetin tuskat, jotka eivät koskaan lopu.
Minä en ole patologinen valehtelija, enkä luule kristittyjen valehtelevan. Mutta tiedän, että monet kristittinä itseään pitävät ajattelevat näistä uskontoon liittyvistä asioista eri tavalla. Miksi he niin tekevät? Miksi Sinäkin ajattelet ja uskot olevasi "oikeassa" ja tietäväsi ainoan tien välttää nuo mainitsemasi helvetin ikuisesti jatkuvat tuskat?
Mielestäni uhkailu "Tämä koituu teidän tuhoksenne." ei toimi. jos et ole jo jonkun "lauman johdossa". Et pysty pelottelemaan naapuritarhassa olevia lampaita. He pelkäävät vain oman paimenensa sauvaa.Tarkoitat sinun kannaltasi. Itseni kannalta minä teen työtä, joka on aivan välttämätöntä tälläkin palstalla.
Eli kerron ihmisille, että taivas taikka helvetti, - kolmatta paikkaa ei ole.
Ja tämä loppusijoituspaikka ratkeaa sillä, onko henkilö lähtiessään puettuna Kristuksen vanhurskaudella, vai ei.
- ItseänneTePetätte
"Koet uskosi olevan se oikea usko! SIllä uskollasi uskot välttäväsi helvetin tuskat, jotka eivät koskaan lopu."
En koe, vaan minulla on Jumalan sanan todistus ja Pyhän Hengen vakuutus sydämessäni.
On vain yksi tie. Se tie ei ole ihmisen kokemukset, vaan Jeesus Kristus Jumalan Poika Vapahtaja.
HUOM!!! Vastaukseni oli ateistin JUmalan sanaa herjaavaan viestiin. Siis sakramentit ovat ns. taikauskoa jossa vedellaä ja viinillä jne.. olisi itsessään voima jooh..
Siis eikä Jeesus ns. sakramenteista puhunut halaistua sanaa tai jopa kutsunut..
Katolilainen "kristitty" Paavihan pakanauskonnon mukana tuli sakramentit ns. kristinuskontoon..
latinan vulcatassa kylläkin mainitaan sacramentum tms.. mutta ei muissa käännöksissä ja varsinkaan muissa ei ole mainintaan sakramenttien kautta..Siis sakramentit ovat ns. taikauskoa jossa vedellaä ja viinillä jne.. olisi itsessään voima jooh..
Siis eikä Jeesus ns. sakramenteista puhunut halaistua sanaa tai jopa kutsunut..
Katolilainen "kristitty" Paavihan pakanauskonnon mukana tuli sakramentit ns. kristinuskontoon..
latinan vulcatassa kylläkin mainitaan sacramentum tms.. mutta ei muissa käännöksissä ja varsinkaan muissa ei ole mainintaan sakramenttien kautta..- MeneNytJoMuualle
"Siis sakramentit ovat ns. taikauskoa jossa vedellaä ja viinillä jne.. olisi itsessään voima jooh.."
Voi SINUA piruparka MITÄ PASKAA SINÄ TÄÄLLÄ JEESUKSESTA JAUHAT. Ettäs kehtaat saasta.
Eihän sinulla ole mitään käsitystä kristinuskon perusasioistakaan. - EpäuskoKadottaa
Ero epäuskoisen ja uskovan välillä on juuri tässä. - Uskova uskoo, epäuskoinen ei usko.
xxxxxxxxxxxxxx
Matt. 26:26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; ...
***) ... tämä on minun ruumiini".
Matt. 26:27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
Matt. 26:28 sillä ...
***) ... tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
Joh. 3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. " Pekka samuel Seppäselle."
-
Ja koska tuo Vulgata kirjoitettiin , n. 390- 405 vuosina
Sen suoritti Hieronymus , valmistuttuaan se unohdettiin
Vatikaanin kirjahyllyyn, kunnes se Trenton kirkolliskokouksessa
( 1546 ) julistettiin katolisen kirkon kanoniseksi tekstiksi .
Näin se oli yli tuhat vuotta ikään kuin hukassa .
-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436