Jeesus on tie HÄNEN seurakuntaansa

ÄläAnnaPettääItseäsi

Toinen toistaan oikeammassa olevat ja mielestään erehtymättömät nurkkaptriootit huutavat täällä että juuri heidän (jumalan valiot( joukkonsa on tie Jumalan valtakuntaan.

Älkää rakkaat ystävät menkö koskaan sellaisiin paikkoihin kuuntelemaan, joissa tarjotaan jotakin joukkoa tieksi Jumalan valtakuntaan. Ja pahimmillaan esimerkisi vanhoillislestadiolaiset väittävät että tämä heidän joukkonsa on JUmalan valtakunta.

Näin pitkälle piru saa ihmisparkoja eksytettyä, että Jeesus Kristus ja hänen iankaikkinen valtakuntansa vaidetaan johonkin hengellisestä ylpeydestä haljenneeseen stashanovilais porukkaan.

Matt. 24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.

Mark. 13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
xxxxxxxxxxx

Kristus ei siis ole täällä, eikä tuolla. Ei minkään yhdistyksen valjaissa.
Mistä sinä löydät Kristuksen, jota synninhädässäsi etsit?

- Sanasta ja sakramanteista.

xxxxxxxxxx

Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.

Joh. 13:18 En minä puhu teistä kaikista: minä tiedän, ketkä olen valinnut; mutta tämän kirjoituksen piti käymän toteen: ...

*) ... 'Joka minun leipääni syö, on nostanut kantapäänsä minua vastaan'.

15

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin_mikä_tie

      Sionistit naulasivat Jeesuksen ristille ja tappoivat sinne. Haudankin ryöstivät ja dumppasivat kropan johonkin tuntemattomaan paikkaan.

    • Soppa_pasuuna

      Hernesoppa on Jeesuksenkin ruokaa.

    • ItseänneTePetätte

      Jeesus ilmestyi sadoille ihmisille kuolleista ylösnousemisensa jälkeen, kaikkiaan 40 päivän ajan, JOten mitään tuntematonta Jeesukseen ei liity, eikä silminnäkijätodistajiakaan näille tapahtumille puutu. Myös Jeesuksen ylösnousemuksen taivaaseen tämän 40 päivän kuluttua, näkivät monet silminnäkijät.

      Ongelma on siinä vain, että te jotka olette patologisia valehtelijoita, ja valheisiin uskovia ihmisiä, luulette kristittyjenkin valehtelevan.

      Tämä koituu teidän tuhoksenne. Eikä tiedä vaikka huomenna jo olisitte helvetin tuskassa, joka ei koskaan lopu. Ihminen ilman Jumalaa ja rakkaussuhdetta häneen Jeesuksen Kristuksen kautta, on todella pähkähullu!!

      • " itseänne te petätte "
        -
        Kirjoitti, että voi olla jo huomenna helvetin tuskassa ,
        ennen sitä on viimeinen tuomiokin , jossa Jeesus ja
        hänen enkelinsä tuomitsee kaikki ...
        -


      • eiköpä_näin_ole

        Nyt sinun on itsesi kannnalta parasta yrittää ottaa hieman rauhallisemmin hyvä "ItseänneTe Petätte"?

        Koet uskosi olevan se oikea usko! SIllä uskollasi uskot välttäväsi helvetin tuskat, jotka eivät koskaan lopu.

        Minä en ole patologinen valehtelija, enkä luule kristittyjen valehtelevan. Mutta tiedän, että monet kristittinä itseään pitävät ajattelevat näistä uskontoon liittyvistä asioista eri tavalla. Miksi he niin tekevät? Miksi Sinäkin ajattelet ja uskot olevasi "oikeassa" ja tietäväsi ainoan tien välttää nuo mainitsemasi helvetin ikuisesti jatkuvat tuskat?

        Mielestäni uhkailu "Tämä koituu teidän tuhoksenne." ei toimi. jos et ole jo jonkun "lauman johdossa". Et pysty pelottelemaan naapuritarhassa olevia lampaita. He pelkäävät vain oman paimenensa sauvaa.


      • eiköpä_näin_ole
        padasjoenukko kirjoitti:

        " itseänne te petätte "
        -
        Kirjoitti, että voi olla jo huomenna helvetin tuskassa ,
        ennen sitä on viimeinen tuomiokin , jossa Jeesus ja
        hänen enkelinsä tuomitsee kaikki ...
        -

        Noinhan me uskomme.
        Kiinnitin samaan asiaan huomiota, mutta kirjoittelin muutakin.


      • teuta011
        eiköpä_näin_ole kirjoitti:

        Noinhan me uskomme.
        Kiinnitin samaan asiaan huomiota, mutta kirjoittelin muutakin.

        Aivan oikein teit.
        -


      • HetiOnPerillä
        padasjoenukko kirjoitti:

        " itseänne te petätte "
        -
        Kirjoitti, että voi olla jo huomenna helvetin tuskassa ,
        ennen sitä on viimeinen tuomiokin , jossa Jeesus ja
        hänen enkelinsä tuomitsee kaikki ...
        -

        Luuletko todella iankaikkisuudessakin mentävän maapallon pyörimisliikkeen mukaan, kellon ja kalenterin kanssa.

        Ei mennä, vaan kuolinhetkellä pysähtyy aika ja tästä johtuen silmänräpäyksessä henkilö on joko taivaassa tai helvetissä, riipuen sitä, uskoiko hän Jeesukseen syntivelkansa sovittajana vai ei uskonut.

        Mikä kumma siinä on, että kelloa ja kalenteria kaupataan edelleen toistuvasti iankaikkisuuteen, jossa tuhatmiljardia vuotta on NYT hetki, - joka ei koskaan lopu.


      • MiksPetostaPitäsLevittää
        eiköpä_näin_ole kirjoitti:

        Nyt sinun on itsesi kannnalta parasta yrittää ottaa hieman rauhallisemmin hyvä "ItseänneTe Petätte"?

        Koet uskosi olevan se oikea usko! SIllä uskollasi uskot välttäväsi helvetin tuskat, jotka eivät koskaan lopu.

        Minä en ole patologinen valehtelija, enkä luule kristittyjen valehtelevan. Mutta tiedän, että monet kristittinä itseään pitävät ajattelevat näistä uskontoon liittyvistä asioista eri tavalla. Miksi he niin tekevät? Miksi Sinäkin ajattelet ja uskot olevasi "oikeassa" ja tietäväsi ainoan tien välttää nuo mainitsemasi helvetin ikuisesti jatkuvat tuskat?

        Mielestäni uhkailu "Tämä koituu teidän tuhoksenne." ei toimi. jos et ole jo jonkun "lauman johdossa". Et pysty pelottelemaan naapuritarhassa olevia lampaita. He pelkäävät vain oman paimenensa sauvaa.

        Tarkoitat sinun kannaltasi. Itseni kannalta minä teen työtä, joka on aivan välttämätöntä tälläkin palstalla.

        Eli kerron ihmisille, että taivas taikka helvetti, - kolmatta paikkaa ei ole.

        Ja tämä loppusijoituspaikka ratkeaa sillä, onko henkilö lähtiessään puettuna Kristuksen vanhurskaudella, vai ei.


    • ItseänneTePetätte

      "Koet uskosi olevan se oikea usko! SIllä uskollasi uskot välttäväsi helvetin tuskat, jotka eivät koskaan lopu."

      En koe, vaan minulla on Jumalan sanan todistus ja Pyhän Hengen vakuutus sydämessäni.

      On vain yksi tie. Se tie ei ole ihmisen kokemukset, vaan Jeesus Kristus Jumalan Poika Vapahtaja.

      HUOM!!! Vastaukseni oli ateistin JUmalan sanaa herjaavaan viestiin.

    • Siis sakramentit ovat ns. taikauskoa jossa vedellaä ja viinillä jne.. olisi itsessään voima jooh..
      Siis eikä Jeesus ns. sakramenteista puhunut halaistua sanaa tai jopa kutsunut..

      Katolilainen "kristitty" Paavihan pakanauskonnon mukana tuli sakramentit ns. kristinuskontoon..

      latinan vulcatassa kylläkin mainitaan sacramentum tms.. mutta ei muissa käännöksissä ja varsinkaan muissa ei ole mainintaan sakramenttien kautta..

    • Siis sakramentit ovat ns. taikauskoa jossa vedellaä ja viinillä jne.. olisi itsessään voima jooh..
      Siis eikä Jeesus ns. sakramenteista puhunut halaistua sanaa tai jopa kutsunut..

      Katolilainen "kristitty" Paavihan pakanauskonnon mukana tuli sakramentit ns. kristinuskontoon..

      latinan vulcatassa kylläkin mainitaan sacramentum tms.. mutta ei muissa käännöksissä ja varsinkaan muissa ei ole mainintaan sakramenttien kautta..

    • MeneNytJoMuualle

      "Siis sakramentit ovat ns. taikauskoa jossa vedellaä ja viinillä jne.. olisi itsessään voima jooh.."

      Voi SINUA piruparka MITÄ PASKAA SINÄ TÄÄLLÄ JEESUKSESTA JAUHAT. Ettäs kehtaat saasta.

      Eihän sinulla ole mitään käsitystä kristinuskon perusasioistakaan.

    • EpäuskoKadottaa

      Ero epäuskoisen ja uskovan välillä on juuri tässä. - Uskova uskoo, epäuskoinen ei usko.
      xxxxxxxxxxxxxx

      Matt. 26:26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; ...

      ***) ... tämä on minun ruumiini".

      Matt. 26:27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
      Matt. 26:28 sillä ...

      ***) ... tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

      Joh. 3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

    • " Pekka samuel Seppäselle."
      -
      Ja koska tuo Vulgata kirjoitettiin , n. 390- 405 vuosina
      Sen suoritti Hieronymus , valmistuttuaan se unohdettiin
      Vatikaanin kirjahyllyyn, kunnes se Trenton kirkolliskokouksessa
      ( 1546 ) julistettiin katolisen kirkon kanoniseksi tekstiksi .
      Näin se oli yli tuhat vuotta ikään kuin hukassa .
      -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe