Olen palstan paperiarkkipiispa!

Olenmyöspenninjänis

Minä olen BSHunterR ja asun tämän palstan kahden riitapukarin naapurissa. Olen pastori, rovasti, poliitikko, homeopaatti, hitsaaja, reikimeditoija, yksisarviskouluttaja, helluntailainen, adventisti, mormoni, KD-ryhmäläinen (jaa, tuo poliitikko mainittiinkin jo), inkeroislainen, kuusankoskelainen, juntti, Lumivaarasta, satamatyöntekijä,, apukoulua käynyt. Olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Minun kanssani voi keskustella oikein hyvin. Aloitukset onnistuvat tällä palstalla parhaiten, kun ne kirjoittaa johonkin alaosioon eikä tuonne päätasolle.

48

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedoksi palstan lukijoille, että tämän ketjun aloitti henkilö, joka vain häiriköi Vaihtoehtoiset hoidot -keskusteluja ja tekeytyy muiksi nimimerkeiksi. Hänellä ei ole palstan aiheeseen mitään annettavaa vaan vain riitelee jonkun naapurinsa (todellisen tai kuvitellun) kanssa täällä. Riita on aika yksipuolista ja me muut saamme kärsiä siitä. Tässä kupletin juoni lyhyesti:

      Minä en ole tuo henkilö.

      t. HKL

      • BSHunter.R

        Älä valehtele! Olet tuo aloittaja! Tunnen sut niin hyvin!
        Olet palstan Suurin häirikkö ja valheen isä.


      • BSHunter.R kirjoitti:

        Älä valehtele! Olet tuo aloittaja! Tunnen sut niin hyvin!
        Olet palstan Suurin häirikkö ja valheen isä.

        Et ole BSHunterR etkä myöskään ole nimimerkki "Jällivaaran_kurkimies", joka signeerasi viestinsä signatuurilla bjmAJMO toisessa viestiketjussa.


      • Jällivaaran-kurkimies
        nälkäpalkkasoturi kirjoitti:

        Et ole BSHunterR etkä myöskään ole nimimerkki "Jällivaaran_kurkimies", joka signeerasi viestinsä signatuurilla bjmAJMO toisessa viestiketjussa.

        Ja sinä olet vain se palstan idiootti häirikkö!


      • turtunut_sossu
        Jällivaaran-kurkimies kirjoitti:

        Ja sinä olet vain se palstan idiootti häirikkö!

        Minä olen palstaa asiallisena pitävä asiallinen keskustelija, jonka keskusteluja sinä häiriköit. Lopeta se. Poistu palstalta. Lopeta nimimerkkien varastelu ja vääntely.


      • Anonyymi
        BSHunter.R kirjoitti:

        Älä valehtele! Olet tuo aloittaja! Tunnen sut niin hyvin!
        Olet palstan Suurin häirikkö ja valheen isä.

        Toiseksi nimimerkiksi tekeytyminen on Suomi24:n sääntöjen vastaista. Jokin piste tai viiva ei asiaa muuksi muuta.


      • Anonyymi
        turtunut_sossu kirjoitti:

        Minä olen palstaa asiallisena pitävä asiallinen keskustelija, jonka keskusteluja sinä häiriköit. Lopeta se. Poistu palstalta. Lopeta nimimerkkien varastelu ja vääntely.

        Lukijat, uskokaa vain alkuperäisen signeeratun nimimerkin viestejä.
        Vuodatuksesi ei taaskaan sisällä yhtään asiaa!
        --
        Signeeraus Possunturaaja


    • Ketjun aloittaja: Et ole minä, et ole pennin_jänis, Vappu.Pekonen etkä kuppia_trollille. Et ole Kaukas-likka, keppihellari, Herttoniemen_poppi, Mellunmäen_pinkat, hassu_tuttuna, Pippuri-Tiina, Siiri.Suutin, muurahaiskäpykaarti, pallokalapuikot, piikkilankapuhelin, Telkut_murskaksi etkä strawmannerheim. Niinikään et ole Vappu-Regina, rallikutsu etkä Lammin.Teukka. Luetteloa voisi jatkaa vaikka kuinka, listaten kaikki nimimerkit, jotka varmasti eivät ole sinun. Mutta:

      Tämä palsta on Vaihtoehtoiset hoidot - yleistä ja täällä keskustellaan mm. vaihtoehtoisten terveyden hoitomenetelmien vaikutusten tutkimusnäytön puutteesta ja debunkataan hihhulismia ja hörhöilyä. Siksi ei pidempää listaa tällä erää.

      • Rallikutsu

        Oletko koskaan keskustellut tällä palstalla asiallisesti??? NO ET.
        Olet vain hullun ja idiootin surkee sananmuunnos ja palstan pilaaja.


      • Rallikutsu kirjoitti:

        Oletko koskaan keskustellut tällä palstalla asiallisesti??? NO ET.
        Olet vain hullun ja idiootin surkee sananmuunnos ja palstan pilaaja.

        Miksi varastat muiden nimimerkkejä? Kun alat käyttäytyä asiallisesti, muutkin haluavat keskustella kanssasi.


      • OletSiiri-Suutin
        Pussi_nukkeja kirjoitti:

        Miksi varastat muiden nimimerkkejä? Kun alat käyttäytyä asiallisesti, muutkin haluavat keskustella kanssasi.

        Et ole alkuperäinen nimimerkki "Pussi_nukkeja" vaan nimimerkkivaras ja palstan pilaaja. Miksi varastelet jatkuvasti hienoja sananmuunnosnimimerkkejäni? Aiotko muuttaa tapasi?
        Keskustele palstalla vaikkapa rokottamisen tärkeydestä ja omista kokemuksistasi vaihtoehtohoitojen toimimattomuudesta.
        Olet palstan surkimus ja täys tollo. Pilaat palstan nimimerkki varkauksillasi.


    • Ketjun aloittaja ei ole myöskään Kuhne-Alli, Kurkku-Olli, Conny.Sundom eikä Sundomin_kontio.

      • Sundom_Copper

        Kaivosyhtiöllämme ei olla mitään tekemistä sellainen V-V-tyypin kanssa joka pilaa asiallinen palsta eikä sen vuoksi voida pitää kalustettu huone.

        Conny Sundom
        värkställande direktöör

        --
        signature 4t5jlq


      • Kurkku-Alli.Kuhne

        Painu takasin sinne bermuutan kolmioos ja lakkaa pelaamasta tätä palstaa
        Oot palstan Suurin häirikkö ja idiootti.


      • Kurkku-Alli.Kuhne kirjoitti:

        Painu takasin sinne bermuutan kolmioos ja lakkaa pelaamasta tätä palstaa
        Oot palstan Suurin häirikkö ja idiootti.

        Oletko Toivo L.? Vaiko V-V "Inksasta"? Minä en ole kumpikaan. Sinä tätä palstaa pilaat.


    • Koko aloituksesi oli väärentäen plagioitu paperiarkkipiispan eräästä kommentista. Et ole myöskään paavin_anoppi, hehkusukkahousut, pallokalapuikot, painomustekala, possuntutkija etkä vihapuhelin.

      • Rallin_kuvaus

        Millä perusteella sinä, plagioija, syytät minua plagioinnista? Junttimainen 'ite oot' -kommentti sinulta. Se on tullut tutuksi. Kirjoita palstalle omalla nimimerkilläsi jotakin palstan aiheeseen liittyvää asiallisesti tai poistu palstalta.


      • Hei!

        Kommenttisi on käsittämätön ja nimimerkkisi on plagioitu henkilöltä, joka on sen keksinyt, eli minulta. Laita hame päällesi.


    • Olli-Markku

      Nosto nosto spammaajan häpeäksi ja keskustelun tason nostamiseksi.

      • Hahaa, tuosta on poistettu jokin kommentti. Näköjään latvahaasteisen käämi alkaa taas kuumentua. Hän ei sitten myöskään ole nimimerkki Villi_kuttu joka signeerasi ensimmäisen viestinsä signatuurilla 3Z5o V (tämä tekniikka on selitetty aiemmin tällä palstalla).


    • BSHunterR

      Häiriköt ovat yllättävän yleinen ilmiö Suomi24:n keskustelupalstoilla. Häiriköintitapa on niin samankaltainen joka paikassa, että todennäköisesti kyse on yhdestä henkilöstä, joka purkaa pahaa oloaan. Ehkä kyse on huomionkipeydestä.

      • Jatka silti hyvää työtäsi täällä. Jos minä puran pahaa oloani täällä, on se paha olo 100-prosenttisesti saanut alkunsa ainoastaan täältä ja siihen sitä purkaisin, jos purkaisin, mutta kun en pura. Ei siis 13%, hihhulille tiedoksi.


    • Olli-Markku

      Videosta kopioitu: mitä tapahtuu kun luopuu sokerista 14 päiväksi

      1. Hinku saada sokeria loppuu

      2. Vähemmän nälkä

      3. Vähemmän uupumusta

      4. Ylimääräisen veden rasvan poistuminen

      5. Mieliala parantuu

      6. Iho näyttää paremmalta

      7. Vähemmän jäykkyyttä

      Kohdat 1 ,2 ja 5 vaikutukset elintarvike ja lääketeollisuuteen..vähemmän mitä myydä
      jos ihmiset luopuvat sokerista---->vähemmän tuloja . Ei siis ihme että teollisuus tykkää sokerista, se on heille se aine joka tuottaa rahaa, siksi sitä myös lisäillään niin moneen tuotteeseen .

      What Happens if You Stop Eating Sugar for 14 Days ( YouTube )
      Dr. Eric Berg DC
      Julkaistu 31.12.2018

      • Et ole minä, vaikka nimimerkkisi muistuttaa nimimerkkiä Kurkku-Olli. Ihan kiinnostavia dieettiohjeita, mutta miten ne liittyvät vaihtoehtoisiin hoitoihin?


      • Anonyymi
        avaruusalusastia kirjoitti:

        Et ole minä, vaikka nimimerkkisi muistuttaa nimimerkkiä Kurkku-Olli. Ihan kiinnostavia dieettiohjeita, mutta miten ne liittyvät vaihtoehtoisiin hoitoihin?

        Lukijat, uskokaa vain alkuperäisen signeeratun nimimerkin viestejä.
        Vuodatuksesi ei taaskaan sisällä yhtään asiaa!

        --
        signature WefGDt


      • Anonyymi
        avaruusalusastia kirjoitti:

        Et ole minä, vaikka nimimerkkisi muistuttaa nimimerkkiä Kurkku-Olli. Ihan kiinnostavia dieettiohjeita, mutta miten ne liittyvät vaihtoehtoisiin hoitoihin?

        Onks avaruusalusastiasi torilla?
        Ja sieltäkö myyt niitä Ollin-kurkkujasi?


    • Paperiarkkipispa

      Uusi SuomiPuheenvuoroVapaavuoroKirjaudu ja osallistu keskusteluun!
      ElinaHytonen

      Hae
      ❤ 5Suosittele
      HPV-ROKOTTEET: LÄÄKÄRIT VAATIVAT ROKOTUSTEN LOPETTAMISTA
      26.5.2015 16:58 Elina Hytönen Euroopan parlamentti HPV-rokote Lääkärien vaatimus lääketeollisuus Rokotteiden turvallisuus 8 kommenttia ilmoita asiaton viesti


      Yli 200 lääkäriä eri puolilta Eurooppaa vaatii HPV-rokotusohjelmien keskeyttämistä, kunnes rokotteiden turvallisuus, tehokkuus ja riskit on kunnolla selvitetty.



      Ihmisen papilloomavirusta (HPV) vastaan myyty rokote on tarkoitettu kohdunkaulasyövän ehkäisyyn. Sen aiheuttamat voimakkaat ja jopa kohtalokkaat haittavaikutukset ovat johtaneet kasvavaan kritiikkiin, vastalauseisiin ja oikeudenkäynteihin rokotteiden valmistajia vastaan.



      Japanin terveysviranomaiset eivät enää suosittele HPV-rokotteita, ja oikeudenkäyntejä on vireillä Ranskassa, Espanjassa ja Intiassa. Huhtikuussa 2015 HPV-rokotteiden vammauttamien tyttöjen vanhemmat protestoivat Kolumbiassa kaduilla rokotuksia vastaan.



      Eurooppalaiset lääkärit tri Philippe de Chazournesin johdolla lähettivät huhtikuussa 2015 EU:n sosiaaliministeri Marisol Tourainelle kirjelmän, jossa he vaativat rokotusohjelmien keskeyttämistä Euroopan Unionin jäsenvaltioissa, kunnes komissio on selvittänyt rokotteisiin liittyvät turvallisuuskysymykset, riskit ja rokotteiden tehokkuuden.



      Euroopan parlamentin jäsen Michele Rivasi (Vihreät) esitteli vaatimuksen Euroopan parlamentille huhtikuussa. Hänen mukaansa miljoonat tytöt Euroopassa – kaksi miljoonaa Ranskassa - ovat saaneet HPV-rokotteen, vaikka sen tehokkuus on yhä todistamatta. Samaan aikaan yhä suuremmalla joukolle rokotuksen saaneista ilmenee voimakkaita ja osin pysyviä haittareaktioita.



      Ei näyttöä tehosta



      HPV-rokotteiden kaksi tuotemerkkiä ovat käytännössä hyvin samanlaiset. Gardasil tehoaa valmistajan (Merck) mukaan neljään HPV-virustyyppiin eli tyyppeihin 6, 11, 16 ja 18. Cervarix tehoaa kahteen näistä, tyyppeihin 16 ja 18.



      Tämä jo on kysymyksiä herättävää. HPV-viruksia on yli 100 eri tyyppiä, joista ainakin 15:tä pidetään syöpää aiheuttavina, mutta vain jos HPV-infektio jatkuu pitkään eikä irtosolukoetta eli papa-testiä tehdä mahdollisten syövän esiasteiden hoitamiseksi. Lisäksi rokotteiden tyypit 16 ja 18 ovat Euroopassa melko harvinaisia. Euroopassa rokotetaan siis miljoonia tyttöjä sellaista virusta vastaan, jota ei juurikaan Euroopassa esiinny.



      Kysymyksiä herättää myös, että rokotteiden kykyä ehkäistä kohdunkaulansyöpää ei ole todistettu. Rokotteet tehoavat jonkin verran yllämainittuihin virustyyppeihin, mutta ei ole ainuttakaan tutkimusta, joka osoittaisi rokotteiden ehkäisevän syöpää. Gardasilin valmistaja Merck väittää, että HPV-rokote johtaa noin 70 %:n vähennykseen kohdunkaulansyöpätapauksissa, vaikka kliininen tutkimustieto ei ole tähän päivään saakka osoittanut rokotteiden ehkäisseen yhtäkään kohdunkaulansyöpätapausta. University of British Columbian tutkijat pitävät Merckin väitettä harhaanjohtavana, ei-toteennäytettynä olettamuksena, joka perustuu vain tutkimusdatan merkittävään vääristelyyn. (Current Pharmaceutical Design 2012 Sep 24)



      Lisäksi vuonna 2012 tehty tutkimus paljasti, että HPV-rokote vähensi HPV tyyppi 16 –infektioita vain 0,6 % (rokotetut naiset/rokottamattomat naiset). Sen sijaan korkeamman syöpäriskin HPV-tulehduksia todettiin rokotetuilla naisilla 2,6 % - 6,2 % useammin kuin rokottamattomilla. Merckin omat tutkimukset osoittavat vielä että naisilla, jotka ovat saaneet HPV tyyppi 16 tai 18 -tartunnan ennen rokotteen ottamista, riski saada syövän esiaste tai itse syöpä nousee 44,6 %! (Am J Obstet Gynecol 2012;206:46; FDA.gov Gardasil TM HPV Quadrivalent Vaccine May 18, 2006 VRBPAC Meeting (PDF); CDC.gov Genital HPV Infection Fact Sheet February 23, 2015)



      Tutkijat syyttävät alumiinia



      Gardasilissa ja Cervarixissa on kummassakin adjuvanttina eli kantaja-aineena alumiinisuoloja, joihin viruksen kaltaiset proteiinit (VLP) on adsorboitu eli kiinnitetty. Gardasilissa on ASO4-adjuvantti tyyppiä 3-O-desasyyli-4-monofosforyylilipidi (MPL) adsorboituna alumiinihydroksidiin. Cervarixissakin virusainekset on adsorboitu alumiinihydroksidiin. Gardasilissa on lisäksi polysorbaatti 80:aa, mikä puuttuu Cervarixista. Polysorbaatti 80 on haitallinen aine, jonka tiedetään aiheuttavan mm. hedelmättömyyttä.



      Monet tutkijat syyttävät HPV-rokotteiden toksisista vaikutuksista niiden alumiinia. Näitä tutkijoita ovat Ranskassa R.- K. Gherardi ja F.- J. Authier, Canadassa C. Shaw ja L. Tomljenovic, Pohjois-Amerikassa S. Seneff ja S.-H. Lee, Israelissa Y. Schoenfeld ja Englannissa C. Exley ja muut. (Michele Rivasi, MEP, 9.4. 2015, http:://vaccineimpact.com/2015/european-parliament-addresses-the…)



      Rokotteiden alumiinisuolat vaeltavat kehossa vapaasti, kunnes saapuvat aivoihin, mihin ne alkavat kerääntyä. Alumiini on neurotoksiini, hermostomyrkky. Tutkimukset ovat osoittaneet, että rokotteiden alumiiniadjuvantit pystyvät aiheuttamaan vakavia immun

      • Miksi ylläolevan kaltaisia roskapostauksia ei poisteta?


    • Possuntutkija

      Olen myös paavin anoppi, keppihellari ja erityisesti olen possuntutkija TuronPossu!
      111 muuta sananmuunnosnimimerkkiäni,
      Että repikää siitä!

    • PaldtsnSkrptikko

      Rakkkaiij runoni:
      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

    • Muuriaisniemi

      Ja nimeni on Veikko!

    • Anonyymi

      Nosto hienon paperiarkkipiispan puolesta.

      Signature sananjalkaväki

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nimimerkkini on paperiarkkipiispa, mutta
      Oikea nimeni on Siiri Suutin.

      Signature avaruusalusastia

    • Anonyymi

      Paperiarkkipiispaa kannattaa aina nostaa, että taivasosuus on turvattu.
      --
      Terkkuja avaruusalusastia

    • Anonyymi

      Toiseksi nimimerkiksi tekeytyminen on Suomi24:n sääntöjen vastaista.

      • Anonyymi

        Olen myös hyvä runoilija:
        Homeopatia, tieteen harhaoppi
        tieteen loinen on homeopatia.
        Kalliilla rahalla vatkosvettä
        moni vaivaa päätänsä että
        laittaisko siihen latin latia.

        Onhan se aina aika poppi
        loinen aikamoinen
        (ja vyöhyketerapia toinen)
        koulupudokkaan oljenkorsi
        pyramidihuijarin leipäorsi
        se tieteen lorviva loinen.

        signature paperiarkkipiispa
        ovrep


    • Anonyymi

      Oletko myös siemenjohdinautoni?
      --
      t. Toivo

    • Anonyymi

      Mie oon ainoo aito ja oikee baperiarkkipiispa, jota nimee käytän usein nettikeskuteluissa ja varsinkin kirkollisissa aiheissa

      Siunauksia kaikille kuiskuttava malli ,,,,,,,,
      Siisitisiisitisii.....

    • Sote-vaalit on käyty ja nähtäväksi jää, millaisen aseman ns. vaihtoehtohoidot saavat julkisessa arvioinnissa. Onko hopeaveden kannattajien ja muiden vastaavien asema parantunut vaiko huonontunut? Vieläkö korvavalot loistavat kaamoksen pimeydessä? Saadaanko puoskarilaki vai tuleeko jokin pakollinen, lakisääteinen hoitotoimenpide kaikille? Onneksi keskustelu on vapaata Suomi24:ssä ja nimimerkin käyttö vaatii rekisteröitymisen.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe